In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedenavond allen,
Z'bloemeke niet ziek geworden van de griepspuit? Ik duim voor een goede bloeduitslag morgen.
Jadi, komt je zoon logeren? Wat gezellig.
Inge, hier stormde het ook het hele weekend, en ook veel regen.
Verder wens ik allemaal een hele fijne avond en rustige nacht, slaap lekker.
Morgen ben ik weer helpen in de winkel, dus toedeloe voor nu

Z'bloemeke niet ziek geworden van de griepspuit? Ik duim voor een goede bloeduitslag morgen.
Jadi, komt je zoon logeren? Wat gezellig.
Inge, hier stormde het ook het hele weekend, en ook veel regen.
Verder wens ik allemaal een hele fijne avond en rustige nacht, slaap lekker.
Morgen ben ik weer helpen in de winkel, dus toedeloe voor nu

~ Hoe ouder ik word, hoe meer ik besef dat de dingen in het leven die niets kosten, het meest waardevol zijn.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo het is op het randje maar het is nog altijd voormiddag toch
Dus aan iedereen een goede morgen
Net terug , ik moest uitwaaien. Op de markt bijna geen kramen en of het waaide .. Mijn haren waren Einstein waardig maar och wat deed die wind deugd ..
Dus van hier naar daar , bij de Standaard de krant gehaald wat verder bij die ene slager eet ik graag zijn blinde vinken en een varken schnitzels .Daar weet ik tenminste wat er onder de paneermeel zit..
Bij die andere uit de traiteurdienst koetong en kalkoengebraad met de bijhorende sausen ..
Nog vlug efkes een inlichting inwinnen in een bank.. Twee katoenen slaapkleedjes mee. En . . dan een klein bloemetje om bij mijn ventje zijn foto te zetten ♥.. Nee geen bloemen op de strooiweide .. ik hou het liever "intiem" of hoe moet ik het noemen ..Maar ieder zijn mening natuurlijk .
Zo en nu even bij jullie nadat ik alles opgeruimd heb.. Mijn trouwe cola Z met veel ijs staat naast mij .. en ik waan me in een etablissement met jullie samen aan een tafel.
O ja ik was net op tijd thuis toen het begon te regenen.
Verdorie ik heb mijn verhaal verwijdert grrr . . .. Dus ik moet nu herbeginnen .Gelukkig kon ik een deel terug kopiëren uit een ander hoekje
Intussen is het middag maar ik laat nu zo ..
Zonnebloemetje hoe is uw bloeduitslag ? . .Picske* kan veel en weet veel . Ik ben al dikwijls geholpen geweest van hem ..
mama-inge fijn dat je gezellige momenten had gisteren . Ze kunnen die al niet meer afnemen . Hier in de [voormiddag was het nog te doen , maar nu is het ook al kil , nat en koud.
An-W zoonlief is licht autist , en komt elke zaterdagmiddag bij mij eten , en slaapt dan hier . Op zondag stipt 20u vertrekt hij dan weer naar zijn appartement .. En ja hoor het is altijd fijn als hij er is . Maar ik zou toch ook graag hebben dat hij wat socialer was . Aan de toekomst denkende ..
Hallo Bekske ik hoop dat je droog hebt kunnen wandelen met de hondjes
Een fijne maandag aan iedereen
toedeloe
menu: koetong van den traiteur met puree home made
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie maandagnamiddag iedereen
voila eerst een koffietje gedronken en nu efkes rondneuzen op sennet
deze voormiddag een grote pot verse soep gemaakt
en na de middag wat gerust in de zetel voor de tv
jadi mijn huisdokter heeft me deze namiddag opgebeld met de uitslag en alles was goed
en ik zou dringend naar het ziekenhuis willen op consultatie naar mijn oogarts maar die is ziek en ik krijg niet zomaar een afspraak te pakken en ze zouden me terug bellen sinds deze voormiddag maar ik heb nog niks gehoord en er is iets niet in orde met mijn ogen want ik zie de laatste tijd slechter
en hier heeft het vandaag ook al veel geregend maar nu is het al een tijdje droog
Bekske de winter is op komst en dat kan je nu al zien want de dagen worden alsmaar korter
Inge alweer uitgeslapen voor vandaag
An ik heb niks ondervonden van mijn griepspuit
ik laat die ieder jaar in mijn linkerarm geven en dan heb ik toch 4 dagen een pijnlijke arm
maar nu heb ik die in mijn rechterarm laten geven en tis precies alsof ik die niet gekregen heb want in mijn arm heb ik niks gevoeld en anders voel ik mij tip top in orde
en gelukkig is mijn bloed uitslag goed
vandaag ga ik vroeg douchen want ik wil mijn haar wassen en das toch een lastig werkje voor mij , maar gelukkig helpt ventje want ik kan niet zo lang met mijn armen omhoog om mijn haar uit te spoelen en die conditioner gaat er niet zo gemakkelijk uit doordat mijn haar aan de lange kant is
voor iedereen nog een gezellige maandag verder

voila eerst een koffietje gedronken en nu efkes rondneuzen op sennet
deze voormiddag een grote pot verse soep gemaakt
en na de middag wat gerust in de zetel voor de tv
jadi mijn huisdokter heeft me deze namiddag opgebeld met de uitslag en alles was goed
en ik zou dringend naar het ziekenhuis willen op consultatie naar mijn oogarts maar die is ziek en ik krijg niet zomaar een afspraak te pakken en ze zouden me terug bellen sinds deze voormiddag maar ik heb nog niks gehoord en er is iets niet in orde met mijn ogen want ik zie de laatste tijd slechter
en hier heeft het vandaag ook al veel geregend maar nu is het al een tijdje droog
Bekske de winter is op komst en dat kan je nu al zien want de dagen worden alsmaar korter
Inge alweer uitgeslapen voor vandaag
An ik heb niks ondervonden van mijn griepspuit
ik laat die ieder jaar in mijn linkerarm geven en dan heb ik toch 4 dagen een pijnlijke arm
maar nu heb ik die in mijn rechterarm laten geven en tis precies alsof ik die niet gekregen heb want in mijn arm heb ik niks gevoeld en anders voel ik mij tip top in orde
en gelukkig is mijn bloed uitslag goed
vandaag ga ik vroeg douchen want ik wil mijn haar wassen en das toch een lastig werkje voor mij , maar gelukkig helpt ventje want ik kan niet zo lang met mijn armen omhoog om mijn haar uit te spoelen en die conditioner gaat er niet zo gemakkelijk uit doordat mijn haar aan de lange kant is
voor iedereen nog een gezellige maandag verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
hotlink afbeeldingen op volledige resolutieGoedemorgen en een fijne dag
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
een goeie dinsdagmorgen iedereen
voorlopig droog hier in Brugge maar de lucht zit grijs , dus dat beloofd niet veel goeds
en er is ook redelijk veel wind
wat er vandaag op ons programma staat weten we nog niet goed maar we zullen wel zien
Inge , Bekske en alle andere leutertjes
nog een aangename dinsdag verder
tot later

voorlopig droog hier in Brugge maar de lucht zit grijs , dus dat beloofd niet veel goeds
en er is ook redelijk veel wind
wat er vandaag op ons programma staat weten we nog niet goed maar we zullen wel zien
Inge , Bekske en alle andere leutertjes
nog een aangename dinsdag verder
tot later

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen deze morgen
Het was heel zacht toen ik deze morgen vroeg naar de plaatselijke winkel ging. En dit gewoon met mijn pullover aan
Intussen is het weer hier mondjesmaat aan het veranderen
Hallo Zonnebloemetje , fijn te lezen dat het bloedonderzoek goed is . Het is weer een geruststelling .. Oesje uw oogarts ziek , tja en met je ogen mag je niet te lang wachten hoor .. verdorie kan je geen andere raadplegen ? Ik zou toch nog eens bellen hoor, misschien zijn ze het vergeten .
Hi mama-inge je dag is ook alweer gestart waarschijnlijk nog in dromenland ..
Bekske ook voor u een warme dag met uw schatjes
Ann zwaai zwaai
En nu ga ik verder doen aan mijn kuis , pauze is voorbij .
Wens aan iedereen een fijne dinsdag toe
toedeloe
menu: dikke schelle kalfsgebraad van bij de traiteur met aangepaste saus en prinsesbonen
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
efkes tussendoor
ik moet dadelijk mijn droogkast leegmaken maar ik kom nog efkes koekeloeren
jadi ja ik wacht nooit lang als ik iets heb , maar een kleine 2 maanden geleden had ik last van lichtflitsen en dan ben ik dadelijk kunnen gaan op consultatie en het resultaat was dat mijn netvlies los kwam , maar ondertussen is dat al beter en nu zie ik de laatste tijd slechter en dus heb ik gebeld voor een afspraak en ze zouden mij terug bellen maar ik heb nog niks gehoord sinds gisteren voormiddag
en nog veel kuisplezier hé , wat een miserie als je poetshulp niet komt en kan je geen vervanging vragen ?????
allé ik ga verder doen
tot later

ik moet dadelijk mijn droogkast leegmaken maar ik kom nog efkes koekeloeren
jadi ja ik wacht nooit lang als ik iets heb , maar een kleine 2 maanden geleden had ik last van lichtflitsen en dan ben ik dadelijk kunnen gaan op consultatie en het resultaat was dat mijn netvlies los kwam , maar ondertussen is dat al beter en nu zie ik de laatste tijd slechter en dus heb ik gebeld voor een afspraak en ze zouden mij terug bellen maar ik heb nog niks gehoord sinds gisteren voormiddag
en nog veel kuisplezier hé , wat een miserie als je poetshulp niet komt en kan je geen vervanging vragen ?????
allé ik ga verder doen
tot later

mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne middag
Hier geen schoonheidsslaapje hoor, dinsdag is mijn vrije dag
Vanmorgen was het hier nog behoorlijk nat, maar inmiddels komt het zonnetje regelmatig achter de wolken vandaan.
Wat het zeer aangenaam maakt achter de ramen
Vanmorgen wat boodschappen gedaan en wasweg gewerkt
En ondanks dat alles zo nar is, toch nog met de honden naar het bos geweest te wandelen
Ze zien eruit als een stel varkentjes, maar hebben pret voor 10 gehad
Even heerlijk los op een veld, samen spelen en in veel plassen gestaan
Hier geen schoonheidsslaapje hoor, dinsdag is mijn vrije dag
Vanmorgen was het hier nog behoorlijk nat, maar inmiddels komt het zonnetje regelmatig achter de wolken vandaan.
Wat het zeer aangenaam maakt achter de ramen
Vanmorgen wat boodschappen gedaan en wasweg gewerkt
En ondanks dat alles zo nar is, toch nog met de honden naar het bos geweest te wandelen
Ze zien eruit als een stel varkentjes, maar hebben pret voor 10 gehad
Even heerlijk los op een veld, samen spelen en in veel plassen gestaan
-
een goeie avond alweer iedereen
Inge wat leuk hoe je het beschrijft over de honden maar ze zullen zich zeker geamuseerd hebben in het bos
en nu ga ik mij placeren in mijn zetel sè
voor iedereen nog een gezellige warme avond verder

Inge wat leuk hoe je het beschrijft over de honden maar ze zullen zich zeker geamuseerd hebben in het bos
en nu ga ik mij placeren in mijn zetel sè
voor iedereen nog een gezellige warme avond verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***