Droedels

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

Yuna
Lid geworden op: 04 mei 2025, 09:29

17 nov 2025, 14:14

miccla schreef:
17 nov 2025, 14:06
Ik weet het ook niet, waarschijnlijk is het een man maar ik heb er ook geen idee van waar hij ongeveer woont.
En uit welke streek ben jij?
Ik ben een vrouw en woon in het Waasland.

miccla
Lid geworden op: 09 apr 2020, 15:52
Locatie: Assebroek

17 nov 2025, 14:18

Yuna schreef:
17 nov 2025, 14:14
miccla schreef:
17 nov 2025, 14:06
Ik weet het ook niet, waarschijnlijk is het een man maar ik heb er ook geen idee van waar hij ongeveer woont.
En uit welke streek ben jij?
Ik ben een vrouw en woon in het Waasland.
Dat weten we dan ook al, bedankt......
Ik ben een man die eind deze maand 76 wordt en woon in Assebroek, deelgemeente van Brugge.

Yuna
Lid geworden op: 04 mei 2025, 09:29

17 nov 2025, 16:20

miccla schreef:
17 nov 2025, 14:18
Yuna schreef:
17 nov 2025, 14:14
miccla schreef:
17 nov 2025, 14:06
Ik weet het ook niet, waarschijnlijk is het een man maar ik heb er ook geen idee van waar hij ongeveer woont.
En uit welke streek ben jij?
Ik ben een vrouw en woon in het Waasland.
Dat weten we dan ook al, bedankt......
Ik ben een man die eind deze maand 76 wordt en woon in Assebroek, deelgemeente van Brugge.
Een West-Vlaming dicht tegen het mooie Brugge :)

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

17 nov 2025, 16:34

:lol:
E.T. mag zich ondertussen al meer dan 70 jaar Limburgs noemen, bij voldoende belkrediet bel ik af en toe naar huis, toch?

Kan wel zeggen dat ik niet zoo lelijk ben maar 't scheelt niet veel :P

miccla
Lid geworden op: 09 apr 2020, 15:52
Locatie: Assebroek

17 nov 2025, 16:44

E.T. schreef:
17 nov 2025, 16:34
:lol:
E.T. mag zich ondertussen al meer dan 70 jaar Limburgs noemen, bij voldoende belkrediet bel ik af en toe naar huis, toch?

Kan wel zeggen dat ik niet zoo lelijk ben maar 't scheelt niet veel :P
Is dat Belgisch of Nederlands Limburg?

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

17 nov 2025, 17:01

Man tegen zijn vrouw: 'Laten we er eens een fijn weekend van maken, schat.'

'○□■♤, ●♤♡ ☆□◇♡ ♧◇ ◇<>♤♤○ ■♤♤♡●♤¤ ♧◇◇○.'

miccla
Lid geworden op: 09 apr 2020, 15:52
Locatie: Assebroek

17 nov 2025, 17:04

E.T. schreef:
17 nov 2025, 17:01
Man tegen zijn vrouw: 'Laten we er eens een fijn weekend van maken, schat.'

'○□■♤, ●♤♡ ☆□◇♡ ♧◇ ◇<>♤♤○ ■♤♤♡●♤¤ ♧◇◇○.'
'k Ga er direct aan beginnen.

miccla
Lid geworden op: 09 apr 2020, 15:52
Locatie: Assebroek

17 nov 2025, 17:07

Prima, dan zien we elkaar maandag weer.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

17 nov 2025, 17:11

Veel plezier met de puzzel ...

Als ik buiten kijk zie ik de Mijnkathedraal, de Fatih moskee, de schachtbokken en Todi, het duikcentrum.

miccla
Lid geworden op: 09 apr 2020, 15:52
Locatie: Assebroek

17 nov 2025, 17:55

Afbeelding
Zo, daar woont E.T. dus.
En de puzzel was na 4 minuten opgelost.

Yuna
Lid geworden op: 04 mei 2025, 09:29

17 nov 2025, 20:07

BENADERINGEN???

Be na de ringen

miccla
Lid geworden op: 09 apr 2020, 15:52
Locatie: Assebroek

17 nov 2025, 21:25

Yuna schreef:
17 nov 2025, 20:07
BENADERINGEN???

Be na de ringen
Dat is geen puzzel Yuna, dat is het antwoord op E.T.

Yuna
Lid geworden op: 04 mei 2025, 09:29

17 nov 2025, 21:38

Ah ok, verkeerd begrepen :oops: :lol:

Beringen dus :)

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

18 nov 2025, 04:29

E.T. schreef:
17 nov 2025, 17:11
Als ik buiten kijk zie ik de Mijnkathedraal, de Fatih moskee, de schachtbokken en Todi, het duikcentrum.
BERINGEN inderdaad maar nog beter
Beringen-Mijn of zoals wij het zeggen:
Op d' citee

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

18 nov 2025, 04:45

maar genoeg over mij, we gaan een raadsel moeten oplossen:

Waar zouden een pessimist en een optimist eens moeten over nadenken ... ?

@○● □◇♧■ ♡■ ○♤☆☆<♤○ ●○ □>☆☆●!