NACHTUILTJES(12)2024
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
hallo goeie morgen iedereen
voilla sé ik ben al gewassen en gestreken
deze namiddag weer naar kommaaraf
mijn wekelijks babbelke gaan doen
en anders niks bijzonders

voilla sé ik ben al gewassen en gestreken
deze namiddag weer naar kommaaraf
mijn wekelijks babbelke gaan doen
en anders niks bijzonders

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie frisse morgen
We hebben weer eens een jarige in ons midden.
Van Harte CORRY !

Vanmorgen boodschappen gedaan en altijd weer sta ik met verwondering aan de kassa : zo weinig voor zo veel geld !
Ik maak vaak de bedenking : indien we niet moesten eten en drinken zouden we aan het einde van de maand toch veel geld en tijd overkomen.
Menu : kippengyros met rijst
We hebben weer eens een jarige in ons midden.
Van Harte CORRY !

Vanmorgen boodschappen gedaan en altijd weer sta ik met verwondering aan de kassa : zo weinig voor zo veel geld !
Ik maak vaak de bedenking : indien we niet moesten eten en drinken zouden we aan het einde van de maand toch veel geld en tijd overkomen.
Menu : kippengyros met rijst
Oud maar niet Out
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen
heb proficiat gezegd langs een andere weg
maar toch nog eens proficiat Corry
ga deze middag uit eten met ons groepje
moet geen eten maken
anders geen nieuws

heb proficiat gezegd langs een andere weg
maar toch nog eens proficiat Corry
ga deze middag uit eten met ons groepje
moet geen eten maken
anders geen nieuws

Groetjes van meme-rietje,
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede natte morgen iedereen
Het zonnetje is aanwezig, de lucht is helder , er is geen wind . Dat kan ons een mooie herfstdag bezorgen . We zien wel
Hier wordt een dagje van afspraken ..
Het moet ook gebeuren .
Eerst en vooral aan Corry een super mega proficiat met uw geboortedag ! ! Sorry ik ben een dagje te laat maar niet te min toch gemeend. Fijn je te lezen Corry

meme-rietje vandaag zal je ook al netjes gewassen en gekamd zijn , en kan er er weer tegenaan . Fijn dat er zoiets bestaat als "kommaaraf" het laadt de batterijtjes op .. Een knabbel en een babbel meer moet dat niet zijn
Vandaag "op den draai" met een groepje geniet er van ..
Hallo Greetie
Rietjes je zegt wel , ik kan het ook maar niet gewoon worden aan de kassa. . En de ene keer al wat meer dan de andere keer .. Genoten van een wandeling , mooi foto's ik dacht het al ik ken dat precies .. En . . .ben je in slaap gevallen tijdens de voetbal ?
Hallo Ivette
Verder aan iedereen een fijne woensdag
toedeloe
menu: 'kweetnognie ben op de middag niet thuis vandaag
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen, heb het gehad in deze flat
Ga het hier niet allemaal opnoemen, één iets ; de rookmelders waren niet van het huis, oude rommel met vervallen pillen. Wie ze plaatste weet ik, was erbij….haalde de originele weg en zette de andere in de plaats.
Dokter bezoek achter de rug, griepspuit koel bewaard, in den diepvries
Nu onderuitgezakt in de zetel, hoop dat alles nu …..vingers kruisen.
Heb een mooi herfstboeket van dochter en haar kroost gekregen, was daar al jaren zot van, gisteren samen met haar gaan halen.
KIJK EENS HOE MOOI

ook een aangepaste vaas erbij, ikke blij !
Nogmaals dikke merci voor de wensen, doet deugd te weten dat we maatjes zijn .
Tot in den draai, straks met buurtje onderaan samen een taartje eten.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Gisteren een normale markt in Roeselare, niet lang meer: aan het station staat al een reuze rad en op de markt komt weer een R2 stand en een ijspiste. We hebben vis gekocht en ik liet me verleiden voor de laatste keer dit jaar 1 kg verse, grote garnalen! Na mijn middageten, afwas, mijn vis versnijden en invriezen begon ik er aan. Een vriendin kwam haar look halen die ik voor haar meebracht, anders bied ik haar koffie aan maar ik heb haar deze keer afgepoeierd met een kijk in de frigo en de te pellen garnalen. Tussenin kreeg ik nog een telefoon van mijn vroegere reisgezellin uit Tielt zo werd het 18u voor de klus geklaard was. Christa wil de pellen om er bouillon van te trekken, morgen eet ik er wat van de rest gaat naar Nik en Els, zij maakt er lekkere hapjes mee op het Kerstdiner waar ik ook van geniet! Toch veel werk voor zo'n beetje, nu het waren grote en maar 16E per kilo maar ik denk dat mijn living en frigo er nog naar ruikt dus : nu pel ik er NOOIT meer!!!?
Vanmorgen varkenswangetjes en zo'n kooltje tussen broccoli en bloemkool waarvan ik de naam vergeten ben maar die we zelfgekweekt op de markt kunnen kopen Sander en ik vinden het lekker
Had gedacht mijn boek verder te lezen maar zo donker vandaag, ik zit al van 3uur met het licht aan en weet niet of dat zo goed is voor mijn ogen dus hier maar komen babbelen, ga nu wat puzzelen zeker, tot later allemaal!
Vanmorgen varkenswangetjes en zo'n kooltje tussen broccoli en bloemkool waarvan ik de naam vergeten ben maar die we zelfgekweekt op de markt kunnen kopen Sander en ik vinden het lekker
Had gedacht mijn boek verder te lezen maar zo donker vandaag, ik zit al van 3uur met het licht aan en weet niet of dat zo goed is voor mijn ogen dus hier maar komen babbelen, ga nu wat puzzelen zeker, tot later allemaal!
Ivette
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
Corry ben wat laat maar toch een fijne verjaardag gewenst,
hoop dat je een gezellige dag hebt beleeft doe er nog jaartjes erbij,
de dagen worden kouder de winter is in aantocht,
kan vriezen, sneeuwen, ijzelen en regenen,
we hebben het niet voor het zeggen,
't is de natuur die zijn geschenken gaat uitdelen,
voor wie er door moet heb ik compassie,
maar die er kan van genieten zeg ik doe het maar,
ieder seizoen heeft zijn charme,
grtjs van krakje,

hoop dat je een gezellige dag hebt beleeft doe er nog jaartjes erbij,
de dagen worden kouder de winter is in aantocht,
kan vriezen, sneeuwen, ijzelen en regenen,
we hebben het niet voor het zeggen,
't is de natuur die zijn geschenken gaat uitdelen,
voor wie er door moet heb ik compassie,
maar die er kan van genieten zeg ik doe het maar,
ieder seizoen heeft zijn charme,
grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Heb goed geslapen, terug ander dekbed opgelegd en het is beter
Gisteren tussen de buien buiten nog wat opgekuisd samen met links buurtje
Te voet naar de Sp. r en in de namiddag gewandeld met nog een buurtje met hond
Ik vond het gisteren niet zo koud er was geen wind, deed deugd buitenzijn!
Een wandelingetje rond de 3 km is gepast voor mij
Oma-c hoe is het met jou?
Begint hier nu ook lichtjes te sneeuwen
Groetjes
Greetie
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen, ik was toch even verbaasd toen ik deze morgen de lamellen openschoof.
Wit ? op de helle en platte daken , en nee ik had gisteren niet naar het weerbericht geluisterd. Doe ik trouwens nooit, ik zie het wel . .
En je kan er toch niks aan veranderen . Het is hier nog goed donker. . Als is het intussen al na 9u..
Mijn dag begint hier bij jullie en daarna ga ik naar de kapster. Stop ik bij de boer voor patatjes en wat groenten .
Corry , oesje groot gelijk je niet laten doen . Ik ben deze week ook een assistentie flat gaan bezoeken . Het was georganiseerd van de stad, dus heb ik die uitstap maar meegenomen . Het kwam goed uit wat mijn gedachtengang betreft. En nee nog niet voor er te wonen , want ik wou weten wat dit inhielt.. Bij U ziet er echt wel goed uit .. Mooie laminaat, wat ik bezocht lag een soort linoleum. . Mooi boeket trouwens , ik zou ook geen nee zeggen .
Ivette naar de markt geweest gisteren, tja verse vis daar moet je zijn hé .. En wat garnalen pellen betreft, e wel die zijn toch altijd lekkerder als je ze zelf pelt .. Eerlijk als ik ze pel heb ik er niet veel over , mijn mond is te dicht bij mijn handen ..
Krakje het zal weer wennen worden aan het weer .. Inderdaad we moeten nemen wat komt, we kunnen er niks aan veranderen . Nu maar hopen dat er weinig ongelukken gebeurd, en dat iedereen wat voorzichtig is op de weg
Greetie gisteren een goed gevulde dag zo te lezen , fijn voor je.
Rietjes en meme-Rietje zwaai zwaai tot in den draai
* ik las in een andere hoekje dat Oma-C in het ziekenhuis ligt
Langs deze weg wil ik haar een spoedig herstel toewensen ..
Zo ik brei een eind aan mijn epistel
Een fijne dag aan iedereen
toedeloe
menu: Ik ga preipuree maken met beenham in pepersaus (zakje pepersaus aangekocht)
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie wintersee morgen
Toen ik er vanmorgen om 5u uit moest voor een plasje heb ik niet lang geaarzeld hoor om terug onder te duiken
De buitentemperatuur bedroeg nauwelijks 2 gr. en ik hoorde de regenbuis gorgelen
Oma-C in het ziekenhuis, hopelijk niet erg en niet lang.
Langs deze weg in ieder geval een beterschapswens
en je weet ik zoek in alles iets positiefs
dus
daar is het in ieder geval warm en droog moet je maar denken .
Gisteren op bezoek geweest bij een ex-collega van W die sinds een week in het rusthuis is.
Wat ben ik geschrokken die man is in een maand tijd, zo kort was het pas geleden dat ik hem zag, zeker 10 jaar ouder geworden.
Het heeft me weer eens duidelijk gemaakt dat we moeten genieten van alles wat kan en mag en ons gelukkig prijzen dat we nog zoveel kunnen.
Niet teveel zagen en klagen dus, ook over het weer niet
Toen ik er vanmorgen om 5u uit moest voor een plasje heb ik niet lang geaarzeld hoor om terug onder te duiken
De buitentemperatuur bedroeg nauwelijks 2 gr. en ik hoorde de regenbuis gorgelen
Oma-C in het ziekenhuis, hopelijk niet erg en niet lang.
Langs deze weg in ieder geval een beterschapswens
en je weet ik zoek in alles iets positiefs
dus
daar is het in ieder geval warm en droog moet je maar denken .
Gisteren op bezoek geweest bij een ex-collega van W die sinds een week in het rusthuis is.
Wat ben ik geschrokken die man is in een maand tijd, zo kort was het pas geleden dat ik hem zag, zeker 10 jaar ouder geworden.
Het heeft me weer eens duidelijk gemaakt dat we moeten genieten van alles wat kan en mag en ons gelukkig prijzen dat we nog zoveel kunnen.
Niet teveel zagen en klagen dus, ook over het weer niet
Oud maar niet Out