NACHTUILTJES(12)2024
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Jawel die ophaling van de GFT bak is om de 14 dagen ,kost 30€ per jaar men mag die altijd buiten zetten ook als die niet vol is.
Het is nogal ingewikkeld wat er wel en niet in mag, bvb mag er niet in: restafval, moet in de witte zakken zoals nu, maar dat "restafval" is nogal breed hé! Het wordt weer twijfelen, oppassen en leren!
Gisteren at ik met Sander:gestoofde ajuin, 5 dikke stronken witloof, wat kervel en wortels erbij, samen gestoofd met aardappelen. Hij heeft er nog een grote doos van mee naar huis. Toch moet ik er ietwat teveel van gegeten hebben. Ik ben nog naar de bib gewandeld maar er waren geen nieuwe boeken. Ik moet medicatie nemen met mijn eten dus heb ik een halve boterham gegeten met een beetje soep. Veeeeel pijn gehad toch de slimste mens uitgekeken en alleen maar een beetje water gedronken. Goed geslapen, zal voorzichtig blijven niet veel eten. Zondagmiddag haalt Nik me op om bij hen 's middags te eten daarna naar een kinderboerderij in Deerlijk om Lars' 4e verjaardag te vieren, dus hopelijk ben ik "er door" tegen dan.
Groetjes uit Gits
Het is nogal ingewikkeld wat er wel en niet in mag, bvb mag er niet in: restafval, moet in de witte zakken zoals nu, maar dat "restafval" is nogal breed hé! Het wordt weer twijfelen, oppassen en leren!
Gisteren at ik met Sander:gestoofde ajuin, 5 dikke stronken witloof, wat kervel en wortels erbij, samen gestoofd met aardappelen. Hij heeft er nog een grote doos van mee naar huis. Toch moet ik er ietwat teveel van gegeten hebben. Ik ben nog naar de bib gewandeld maar er waren geen nieuwe boeken. Ik moet medicatie nemen met mijn eten dus heb ik een halve boterham gegeten met een beetje soep. Veeeeel pijn gehad toch de slimste mens uitgekeken en alleen maar een beetje water gedronken. Goed geslapen, zal voorzichtig blijven niet veel eten. Zondagmiddag haalt Nik me op om bij hen 's middags te eten daarna naar een kinderboerderij in Deerlijk om Lars' 4e verjaardag te vieren, dus hopelijk ben ik "er door" tegen dan.
Groetjes uit Gits
Ivette
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen , het is wat mistig en ik moest met licht rijden . Ja ja ik ben al heel goed bezig geweest deze morgen . Op aanvraag van de zoon 't één en 't ander gaan halen . En nee ik maak daar geen gewoonte van . Straks naar dochter , ik breng haar naar haar werk. Want papa is met kleindochter in Leuven op controle .
Ha de zon komt er door , hopelijk moet ik niet meer met licht rijden en kan ik genieten van het zonnetje
Oeps Ivette Karel was niet goed , ooit kwam ik die tegen aan een begrafenistafel . Vind het dan wel jammer voor die 10€ . Zoals we bij ons zeggen " je moe woare kriegn voe je geld"
Ik eet al een tijdje niet veel meer, en heb ook nooit meer dat echt honger gevoel. En 's avonds moet ik dubbel opletten, of ik moet 's nachts niet slapen omdat maag protesteert .. Mijn kussen staat hoger want ik heb reflux niet aanvaard, maar die is bij mij komen wonen. Laat ons zeggen een familie kwaaltje
Greetie fijn te lezen dat je genoten hebt van de wandeling met de mooie hond
Aan iedereen een fijne donderdag ik muis er van onder
toedeloe
menu: linguin met truffelsaus (Colruyt meegebracht daar straks)
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.