welkom in een knus hoekje 6
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
vandaag diabetesarts geweest in ziekenhuis, alles redelijk goed, zo houden als 't kan.
niet koud goed voor wie wandelen gaat, zou het graag doen maar het gaat niet meer,
dus amuseer ik me thuis maar, voor eten zorgen en de was laten draaien,
menu hier, puree met savooikool met aardappelen, kip met pepersaus, dessert een stukje fruit;
grtjs van krakje,
Kathuis en bekske ik woon hier al 67 jaar en al die buren van vroeger zijn overleden,
van deze straat ben ik de enigste die het langste woont, allemaal jongere gezinnen
die geen contact met de buren doen, heb wel een buurvrouw van 95 jaar waar ik eenmaal
per week kom, die is in het ouderlijk huis van ouders komen wonen, wij zijn de oudste van de straat,
heb nog 4 poezen zitten, zijn achter een hondje aan het zien, want onze hondjes zijn alle overleden,
ook welkom bij ons.

niet koud goed voor wie wandelen gaat, zou het graag doen maar het gaat niet meer,
dus amuseer ik me thuis maar, voor eten zorgen en de was laten draaien,
menu hier, puree met savooikool met aardappelen, kip met pepersaus, dessert een stukje fruit;
grtjs van krakje,
Kathuis en bekske ik woon hier al 67 jaar en al die buren van vroeger zijn overleden,
van deze straat ben ik de enigste die het langste woont, allemaal jongere gezinnen
die geen contact met de buren doen, heb wel een buurvrouw van 95 jaar waar ik eenmaal
per week kom, die is in het ouderlijk huis van ouders komen wonen, wij zijn de oudste van de straat,
heb nog 4 poezen zitten, zijn achter een hondje aan het zien, want onze hondjes zijn alle overleden,
ook welkom bij ons.

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
kathuis - Lid geworden op: 23 mei 2003, 11:19
Bekske schreef: ↑Gisteren, 12:18kathuis hier zijn ook al vele jonge mensen komen wonen die geen tijd hebben met van alles en wat.Ik woon hier iets minder dan jij vermeld bij u .Maar zolang ik kan blijf ik hier wonen .De oudere buren hangen nog aan mekaar ondanks er vele weggevallen zijn .Heb van mijn twee viervoeters enorm veel steun .Vooral de jongste van de twee waak enorm over mij .Nu iets na de middag weer even buiten waar ik vroeger 0 minuten overdeed is is nu bijna een uur geworden .Maar iedere dag veel oefenen zodat ik snel weer beter word.Heb toch een paar gezien die met hun mond vol tanden stonden.Vandaag was controledag afijn ja nog een snelle hap en dan zal er iemand wel klar staan om met ons de frisse lucht op de snuiven Ik laat mijn boodschappen aan huis leveren .Dat is morgen gemakkelijker kan het bestellen via pc en zelfs de dag en uur kiezen .En het kost amper iets .zo nu dit posten om me dan klaar te maken om de twee viervoeters huntoer te laten doen met hulp wel .groetje
Thuis leveren deed ik vroeger ook beroep op.Nu doet COLRUYT het niet meer ppfff. Vandaar dat ik hulp nodig heb. Kan niet lang op R been staan, terwijl het mijn L been was die levensgevaar veroorzaakte. door bloedklontervorming . Ach, ik red het wel. Hoop ik...
7 cats and 2 dogs en ze leefden IN VREDE met elkaar! Nu zijn de twee woefkes ook overleden (op 17 j leeftijd).
Op sennet geleerd : zalig zijn de armen van geest
Op sennet geleerd : zalig zijn de armen van geest