In de Vier Seizoenen reeks 41 Winter 2025-2026
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Hier ook gelukt !
Merci voor ons plaatsje terug, ook al kan ik niet veel komen , door ,'omstandigheden'......
En dank voor de plaatjes van Bekske, merci ......
Het sturen van kaartjes is hier gestopt, jammer maar helaas. Artrose speelt hier op, zoals bij zo velen.
Jammer, heb hier nog zoveel materiaal om te verwerken......
Ik doe nog wat kan .
Bij deze wens ik iedereen hier fijne feestdagen en een gezond 2026.
Dames hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot.... de volgende.
Merci voor ons plaatsje terug, ook al kan ik niet veel komen , door ,'omstandigheden'......
En dank voor de plaatjes van Bekske, merci ......
Het sturen van kaartjes is hier gestopt, jammer maar helaas. Artrose speelt hier op, zoals bij zo velen.
Jammer, heb hier nog zoveel materiaal om te verwerken......
Ik doe nog wat kan .
Bij deze wens ik iedereen hier fijne feestdagen en een gezond 2026.
Dames hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot.... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
hom hier ook eens iets opschrijven als dit mag,
ben eens wat vroeger op pc,
21 december is de kortste dag en ook de langste nacht,
daarna verlengen de dagen met een hanenstap,
of zoals ze hier zeggen hanenschree,
maar dan kan de winter zelf haar intrede bepalen,
omdat dit ook zoals we leerde de winter begint,
maar hopen dat het niet te streng gaat worden,
en niet te veel stookkosten zullen hebben,
geniet van het winterzonnetje en fijne dag, grtjs van krakje,

ben eens wat vroeger op pc,
21 december is de kortste dag en ook de langste nacht,
daarna verlengen de dagen met een hanenstap,
of zoals ze hier zeggen hanenschree,
maar dan kan de winter zelf haar intrede bepalen,
omdat dit ook zoals we leerde de winter begint,
maar hopen dat het niet te streng gaat worden,
en niet te veel stookkosten zullen hebben,
geniet van het winterzonnetje en fijne dag, grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
HVT: bedankt voor de verhuis.
De eerste dag van de winter, hopelijk wordt die niet te streng.
Deze voormiddag prima wandelweer, geen wind en een beetje zon.
Manlief kijkt naar het veldrijden.
Tv blad zat deze week niet in de bus, is al de 2de keer op enkele weken. We hebben sinds kort een nieuwe postbode en waarschijnlijk zit daar het " probleem". Met de vorige postbode is dat nooit gebeurt. Nochtans staat ons adres erop vermeldt. Maar ja, iedereen kan dat gebruiken.
Heb ook ontdekt hoe het komt dat de nieuwe wasmachine vaak langer werkt dan aangegeven duurtijd. Tijdens het eerste kwartier na opstart, wordt de was "gewogen" en hoe meer was erin zit, hoe langer het duurt. Weeral van die nieuwe snufjes. Voor mij hoeft dat echt niet.
Tot morgen, allemaal.
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Anjelierke contact opnemen met tv blad en dan verlengen ze je abonnement met 1 week. Heb dat al paar keer voorgehad en heb dan een tv blad zelf gekocht. Je kan het ook melden in het postkantoor dat ze er attent worden op gelezen. Ze zeggen dat wel ook intern, bij de postbode.
Momenteel geen klachten hier met tv blad....
Momenteel geen klachten hier met tv blad....
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede avond allen,
efkes de rekening van de boodschappen
betaald aan zoon, hij heeft het liefst zo
Dus even komen piepen naar de winter-topic.
Hier nog steeds niet zoals het zou moeten
maar ik doe mijn best.....
Heb momenteel zuurstof nodig en dat is lastig.
Fijn weekend en tot later....
M-J je hebt mail!!
efkes de rekening van de boodschappen
betaald aan zoon, hij heeft het liefst zo
Dus even komen piepen naar de winter-topic.
Hier nog steeds niet zoals het zou moeten
maar ik doe mijn best.....
Heb momenteel zuurstof nodig en dat is lastig.
Fijn weekend en tot later....
M-J je hebt mail!!
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

ik hoop dat de volgende twee weken voorbij vliegen met een snelle snelheid.MAARja iedereen heeft nu de mond vol vandeze tijd .Dus zeg ik tegen iedereen geniet ervan ..Ik zal op mijn eigen manier genieten door vooruit te boeken met revalIdatie .Dat is voor mij nu mijn belangrijkste punt want ik wil nog lang van men huisje genieten met mijn dieren rond mij Hun vriendschap is enorm en gemeend wat jre van vele mensen niet kunt zeggen Heb wel enkele goede buren die hun best doen .Maar heb hen gezet geniet nu samen met jullie familie .We hebben al onze toer gedaan door een hele vroege buur die paraat stond .Nu mijn ontbijt en dan is het even rusten want de kinesist komt nu ook nog .DUS GENIET JULLIE MAAR VAN DEZE DRUKKE DAGEN GROETJE
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede morgen.
Hier wordt met grote vlijt gepoetst.
Ongelooflijk hoe attent die dame is.
Had ze toch weer een geschenkje bij.
Twee spulletjes om in de kerstboom te hangen.
Rood in het thema.
En een doosje met koekjes.
Alles in een mooie kerst zak.
Enfin haar kaartje ligt klaar.
Verder kaartjes schrijven staat op het programma.
Gisteren een deel gedaan nog.
Ik stop als ik begin te kribbelen.
Het klaart al op.
Misschien gaat de zon schijnen?
Fijne dag nog allemaal.
Geniet van jullie bezigheden.
Hier wordt met grote vlijt gepoetst.
Ongelooflijk hoe attent die dame is.
Had ze toch weer een geschenkje bij.
Twee spulletjes om in de kerstboom te hangen.
Rood in het thema.
En een doosje met koekjes.
Alles in een mooie kerst zak.
Enfin haar kaartje ligt klaar.
Verder kaartjes schrijven staat op het programma.
Gisteren een deel gedaan nog.
Ik stop als ik begin te kribbelen.
Het klaart al op.
Misschien gaat de zon schijnen?
Fijne dag nog allemaal.
Geniet van jullie bezigheden.
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15
Goedemorgen Seizoentjes,
Voor al diegenen die mij een kaartje hebben gestuurd, van harte dank. Maar ik wil hier toch even meegeven dat ik maar al te goed begrijp, dat er Seizoentjes zijn voor wie dit nimmer haalbaar is, ik had er zelf moeite mee. Maar we weten ook zonder kaart dat we elkaar allemaal het beste wensen en een goed 2026 met een betere gezondheid, moest dat even kunnen.
Matice heeft een heuse (honden) das aan. Hij ziet er echt wel keurig uit nu. En op zijn das staat Santa's star.
De 2 benedenverdiepingen zijn al volledig gedaan, ga nu boven beginnen met de slaapkamer , badkamer, en dan de 2 overige kamers. Nieuwe dekbedhoezen leggen, normaal doe ik deze dingen op dinsdag en woensdag, maar met die feestdagen ertussen, loopt mijn gewone planning wat in de war.
Zaterdag hadden we onze naaste buren op bezoek voor een hapje en een drankje. Deze keer dus zonder kinderen en kleinkinderen. Vorig jaar heb ik dat besloten. Ik kan onmogelijk nog tegen drukte en lawaai, kan ook geen grote mensenmassa meer verdragen. Gewoon rustig is voor mij al meer dan genoeg.
Volgende zaterdag komen dan onze oudere buren, ( de mevrouw waarmee ik ga wandelen) naar ons , ook voor een hapje en een drankje. Maar dat zijn rustige mensen, het zijn kranige zeventigers, 76 en 77.
En de rest gaan we genieten van elkaars gezelschap en natuurlijk dat van Matice. En houden het lekker rustig met na het eten, een gezelschapsspel te spelen, eens geen TV, enkel muziek op de achtergrond.
Ik wens iedereen nog een fijne dag. Liefs en een dikke sterkteknuffel voor diegenen die er eentje nodig hebben.
Voor al diegenen die mij een kaartje hebben gestuurd, van harte dank. Maar ik wil hier toch even meegeven dat ik maar al te goed begrijp, dat er Seizoentjes zijn voor wie dit nimmer haalbaar is, ik had er zelf moeite mee. Maar we weten ook zonder kaart dat we elkaar allemaal het beste wensen en een goed 2026 met een betere gezondheid, moest dat even kunnen.
Matice heeft een heuse (honden) das aan. Hij ziet er echt wel keurig uit nu. En op zijn das staat Santa's star.
De 2 benedenverdiepingen zijn al volledig gedaan, ga nu boven beginnen met de slaapkamer , badkamer, en dan de 2 overige kamers. Nieuwe dekbedhoezen leggen, normaal doe ik deze dingen op dinsdag en woensdag, maar met die feestdagen ertussen, loopt mijn gewone planning wat in de war.
Zaterdag hadden we onze naaste buren op bezoek voor een hapje en een drankje. Deze keer dus zonder kinderen en kleinkinderen. Vorig jaar heb ik dat besloten. Ik kan onmogelijk nog tegen drukte en lawaai, kan ook geen grote mensenmassa meer verdragen. Gewoon rustig is voor mij al meer dan genoeg.
Volgende zaterdag komen dan onze oudere buren, ( de mevrouw waarmee ik ga wandelen) naar ons , ook voor een hapje en een drankje. Maar dat zijn rustige mensen, het zijn kranige zeventigers, 76 en 77.
En de rest gaan we genieten van elkaars gezelschap en natuurlijk dat van Matice. En houden het lekker rustig met na het eten, een gezelschapsspel te spelen, eens geen TV, enkel muziek op de achtergrond.
Ik wens iedereen nog een fijne dag. Liefs en een dikke sterkteknuffel voor diegenen die er eentje nodig hebben.
-
Hier ook nog aan het vechten tegen de virussen en het is hardnekkig en zeer besmettelijk ...jammer .
Veel beterschap aan de zieken .
groetjes aan iedereen .
Veel beterschap aan de zieken .
groetjes aan iedereen .
-