welkom in een knus hoekje 6

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

rapuzel

Gisteren, 21:06

Hallo,
ik ben een lezer, maar geen goede schrijfster.
Maar toch wil ik graag alle mensen van goede wil op seniorennet
een fijne kerst en een gezond 2026 wensen.

Afbeelding

Bekske

Vandaag, 03:50

Afbeelding
ik ga even vanaf de zijlijn kijken dus een paar dagen dat ik niks zal posten .Geniet jullie maar van deze dagen groetje
rapuzel bedankt .Ja ik hou me even stil en laat heel dat gedoe rustig aan mij voorbij gaan .Hier niks het zijn gewone dagen voor mij .ZELFS vrijdag en zaterdag komt de kinesist me aan wijzingen geven voor men oefeningen..dUS LIEVE MENSEN GIENIET JULLIE MAAR VAN DIE DRUKKE DAGEN .Straks levering en alsook onze drie rondjes per dag doen .Goed aangekleed en dan genieten van de buitenlucht .Rond de twee uur een half dat ik buiten in beweging ben .zelfs de viervoeters genieten enorm dat zie we aan hun gesnuffel aan iedere struik en paal.SOMS TREKKEN ZE EEN SNUIT WAARDOOR JE EVEN MOET LACHEN .Afijn ja ik ben er van door groetje aan iedereen en geniet jullie maar

Bekske

Vandaag, 08:16

samen met een oude en de twee viervoeters een 45 minuten buiten geweest normaal is dat iets van 15 minuten of iets meer .Maar ja sneller gaat voorlopig niet we zijn nog niet lang binnen .Er is eenstevige wind en koud hier maar we waren allemaal goed aangekleed.En we hebben enorm genoten nu sta ik zelfs in zweet ervan .En straks komt hij om rond de middag om terug op stap te gaan .Hij is ouder maar nu moet hij ook meer bewegen zei hij .En vanavond een andere buur dat komt ben super blij met men oudere geburen .Samen zijn we ouder geworden .Nu een ontbijt klaarmaken de buur heeft lekkere zelfgebakken croissants mee dat ik gebakken had voor hem als dank .Dus geniet jullie maar goed van de dagen dat komen ik hou me even aan de zijnlijn nu groetje

Oma-C

Vandaag, 11:32

Mooi Kerstfeest en hou het gezond allemaal :)

Afbeelding
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink: