In de Vier Seizoenen reeks 41 Winter 2025-2026
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
De wraps zijn goed gelukt. Leve de tandenstoker. De kerkklok waarmee de pastoor zijn oproep doet deed het nogmaals om kwart voor 10, dus zijn uren van de zondagsmis hier zijn waarschijnlijk veranderd. Als het de volgende zondag ook zo is, dan weten we het.
Vandaag eten we de rest van de saus op met gewone spaghetti en Lilly krijgt dan altijd een sliert. Mijn moeder gooide die slierten in de tuin. De vogels aten die op. Ze vond dat grappig. Bij ons thuis moest de spaghetti altijd in twee gedaan worden en mijn vader at dan nog met mes ook. Echte Italianen eten maar met 1 ding: een lepel.
Lilly is beneden en vastbesloten iets van kattenkwaad uit te steken. Gimly zijn zetel afpakken bijvoorbeeld.
Ik denk van vandaag alle versieringen weg te halen. Veel is het niet. 4 dingen. Ik heb zelfs de voordeur niet versierd met een krans. Ventje doet vandaag de boven met de lakens en ik ga de keuken doen. Als ik vandaag een helper op de boerderij loslaat moet hij om de twee uur iets doen, dus ik heb pauze. En ik heb de keuken grotendeels gisteren van kruimels ontdaan. Ik ga ook de vloer eens behandelen met speciale zeep. Nu ik een poetsman heb, heb ik eens alle onderhoudsproducten op een rijtje gezet. Als hij iets speciaal wil, moet hij het vragen.
Ik vraag me af, hoeveel mails van de promo over de solden gaan gaan.
Als ik bij alle mails iets bestel, ben ik blut.
Helena: niet alleen ik, heb er dus last van. Bij nieuwe maan heb ik er ook last van: levendige dromen. The dark side of the moon, noemt dat. Ik ga eens moeten googlen of er wel foto's zijn van de achterkant van de maan.
Fijne dag seizoentjes.
De wraps zijn goed gelukt. Leve de tandenstoker. De kerkklok waarmee de pastoor zijn oproep doet deed het nogmaals om kwart voor 10, dus zijn uren van de zondagsmis hier zijn waarschijnlijk veranderd. Als het de volgende zondag ook zo is, dan weten we het.
Vandaag eten we de rest van de saus op met gewone spaghetti en Lilly krijgt dan altijd een sliert. Mijn moeder gooide die slierten in de tuin. De vogels aten die op. Ze vond dat grappig. Bij ons thuis moest de spaghetti altijd in twee gedaan worden en mijn vader at dan nog met mes ook. Echte Italianen eten maar met 1 ding: een lepel.
Lilly is beneden en vastbesloten iets van kattenkwaad uit te steken. Gimly zijn zetel afpakken bijvoorbeeld.
Ik denk van vandaag alle versieringen weg te halen. Veel is het niet. 4 dingen. Ik heb zelfs de voordeur niet versierd met een krans. Ventje doet vandaag de boven met de lakens en ik ga de keuken doen. Als ik vandaag een helper op de boerderij loslaat moet hij om de twee uur iets doen, dus ik heb pauze. En ik heb de keuken grotendeels gisteren van kruimels ontdaan. Ik ga ook de vloer eens behandelen met speciale zeep. Nu ik een poetsman heb, heb ik eens alle onderhoudsproducten op een rijtje gezet. Als hij iets speciaal wil, moet hij het vragen.
Ik vraag me af, hoeveel mails van de promo over de solden gaan gaan.
Als ik bij alle mails iets bestel, ben ik blut.
Helena: niet alleen ik, heb er dus last van. Bij nieuwe maan heb ik er ook last van: levendige dromen. The dark side of the moon, noemt dat. Ik ga eens moeten googlen of er wel foto's zijn van de achterkant van de maan.
Fijne dag seizoentjes.
Cats Rule!
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

.Iedereen spreek van koud want gaat het binnen een zes a zeven maanden zijn te warm .ieder seizoen heeft zijn charme .Als je buiten ga een winterjas aan met muts eventueel een sjaal handschoenen en stevige schoenen of laarsen .Om de kou te trotseren en op stap gaan .Goed aangekleed is het beter dit weer dan regen .Daar bestaat kleding voor maar dat is niet aangenaam om op stap te gaan .Laat deze koude met af en toe zon maar even duren .
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Manlief en ik hebben de diepvries al ontdooit. Met z'n 2 gaat dat rap. Nu zijn ze allebei gedaan.
Op het veld en de gazon ligt nog sneeuw, op de baan is het goed om te rijden.
Buiten aan de achterdeur is het glad, dat ligt in de schaduw en dat is een lange ijsplek.
Vogeltjes komen goed eten van het zelfgemaakt vogelvoer. Maar heb opgemerkt dat dat wel hard wordt, dus elke dag stamp ik dat een beetje fijn , zodat ze dat makkelijker kunnen oppikken.
Tot morgen, iedereen.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Poets is de deur uit.
Het is hier weer proper.
Goed ingeduffeld gaan wandelen zalig.
Alleen nu laat ik dat aan de durvers over.
Er moet maar één ijsplekje zijn om over uit te schuiven.
Zelfs mijn buurvrouwtje, die jonger is dan ik, gaat nu niet buiten als het niet moet.
Ik ben gisteren wel in mijn deurgat blijven staan om buitenlucht op te snuiven.
Hopelijk zijn al die bacillen en bacteriën ondertussen doodgevroren.
Het terras is hier ook een gevaarlijke onderneming.
Maar ja, ik ben gerust voor een paar dagen.
Eten en drinken in huis.
Taxi is besteld voor woensdag de kapper.
Namiddag zorgt zoon dat ik naar de kine geraak.
Moet ik in de rij staan voor zijn chauffeursbeurten.
Dochtertje moet gehaald en gebracht naar verjaardagsfeestje.
Is nog te jong om alleen op trot te gaan.
Gek, ik hou mijn hart vast als ik hoor dat die met de trein naar school gaat.
Weliswaar onder begeleiding, maar toch
En zeggen dat ik ook nog maar tien was als ik op het vliegtuig gezet werd van België naar Congo met mijn zusje van acht!
Hier zijn de vier seizoenen al gepasseerd vandaag.
Voor de moment is de zon achter de wolken gekropen.
Hou het warm en gezellig binnen.
Het is hier weer proper.
Goed ingeduffeld gaan wandelen zalig.
Alleen nu laat ik dat aan de durvers over.
Er moet maar één ijsplekje zijn om over uit te schuiven.
Zelfs mijn buurvrouwtje, die jonger is dan ik, gaat nu niet buiten als het niet moet.
Ik ben gisteren wel in mijn deurgat blijven staan om buitenlucht op te snuiven.
Hopelijk zijn al die bacillen en bacteriën ondertussen doodgevroren.
Het terras is hier ook een gevaarlijke onderneming.
Maar ja, ik ben gerust voor een paar dagen.
Eten en drinken in huis.
Taxi is besteld voor woensdag de kapper.
Namiddag zorgt zoon dat ik naar de kine geraak.
Moet ik in de rij staan voor zijn chauffeursbeurten.
Dochtertje moet gehaald en gebracht naar verjaardagsfeestje.
Is nog te jong om alleen op trot te gaan.
Gek, ik hou mijn hart vast als ik hoor dat die met de trein naar school gaat.
Weliswaar onder begeleiding, maar toch
En zeggen dat ik ook nog maar tien was als ik op het vliegtuig gezet werd van België naar Congo met mijn zusje van acht!
Hier zijn de vier seizoenen al gepasseerd vandaag.
Voor de moment is de zon achter de wolken gekropen.
Hou het warm en gezellig binnen.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Dank aan alle kaart stuurders voor de feestdagen
ook via de PC, alles is nu wel binnen denk ik
39 kaarten zitten er nu in 2 kaarthouders, heel mooi!
Vandaag was om 8u de loodgieter er al
om een nieuwe chauffagebrander te hangen
de vorige werkte nog wel maar was afgekeurd
bij het laatste onderhoud.
Om 12u waren ze terug weg en alles was netjes opgekuist
Goed gewerkt en ik heb nieuwe warmte.
De kinderen kunnen nu de wasdroger terugplaatsen
want die stond in de weg om goed te kunnen werken.
In de voormiddag is er hier een ferm pak sneeuw bijgevallen
bij hetgeen er deze nacht was uitgevallen en het blijft goed liggen
Het is glad in de straat want er is niet gestrooid
Morgen moet ik bij de oogarts zijn, die afspraak was vorig jaar
in januari al vastgelegd, zoon brengt me naar daar
Nog allen een fijne dag en voorzichtig want en val is rap gebeurd!
Groetjes en tot later...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
om de zoveel jaren rijd er dan eens een strooiwagen door de straat
die de overschotjes van zout laat vallen,
maar daarna begon het terug te sneeuwen,
dus alles weer wit, het voelt killig aan,
hou jullie warm zo dat je geen kou vat, grtjs van krakje,

die de overschotjes van zout laat vallen,
maar daarna begon het terug te sneeuwen,
dus alles weer wit, het voelt killig aan,
hou jullie warm zo dat je geen kou vat, grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Van een winterprik gesproken, Het begon gisteren inderdaad te sneeuwen. Het was rap gesmolten toen de zon er was. Tegen de avond goot het. Ik heb even buiten gekeken en het ligt wit. Het is aangevroren. Ik heb strooizout in de gang. Hier strooien ze niet. Ik heb nog geen afspraak bij de pijnkliniek. Vandaag opnieuw bellen. Donderdag mag het voorbij zijn want dan moet ik naar de luisterdokter. Vrijdag komt Eric. Hij mag beneden aan de slag.
De keuken is geveegd en heeft een dweilbeurt gekregen. Ten minste reeds al. Het is nog niet klaar. Keukentafeltje nog vrijmaken van rommel. Vloer ook. De vaatwasmachine moet nog in gang. Nog een keukenwerkje. Het bed is ververst en ik lag lekker warm met een flannelleken. Als ik lees moet ik wel handschoenen aan. Door die e-reader vast te houden , krijgen mijn handen koud en schieten in een kramp.
Tsja. Ouderdom is Krom en Stom.
Ik heb gisteren een post aangemaakt op redd*t. We hebben namelijk besloten Suus financieel niet meer te helpen nu ze ons negeert sinds ze in die relatie zit. We zijn nu 6 januari en ze hangt normaal al lang aan de lijn. "Zijn jullie boos op me?" daar begint het steevast mee. Nu heb ik het aan anderen gevraagd. Ze vinden dat ik gelijk heb. We hebben het zelf nodig en stel dat ze een pijntherapie beginnen? En dan heb ik het nog niet over de energieverslindende rit heen en weer naar Brugge. Benzine kost ook geld. En ventje is dan kapot als hij terug komt. Mijn moeder zuigt ook je energie met haar eisen.
Ik hoor het buiten knerpen als er een auto voorbij rijdt, dus ja het ligt glad. Het zal gevaarlijk rijden zijn naar Brugge. Wij eten een kippensnitsel. Kan in de witte pan. Op een laag vuurtje zonder vetstof. Het is een grote chicken nugget als je het zo bekijkt. De diepvries stuurde een mailtje. Ze willen helpen ons gezond te doen eten dit jaar. Het was een aanbieding voor diepvriesgroenten.
Ik heb spruitjes in de diepvries en bloemkool. Dat doet me eraan denken dat Ventje een prei moet zien te vinden.
Ik ga eens met een vochtige doek rondlopen. Dan is het stof al weg.
Fijne dag seizoentjes.
Van een winterprik gesproken, Het begon gisteren inderdaad te sneeuwen. Het was rap gesmolten toen de zon er was. Tegen de avond goot het. Ik heb even buiten gekeken en het ligt wit. Het is aangevroren. Ik heb strooizout in de gang. Hier strooien ze niet. Ik heb nog geen afspraak bij de pijnkliniek. Vandaag opnieuw bellen. Donderdag mag het voorbij zijn want dan moet ik naar de luisterdokter. Vrijdag komt Eric. Hij mag beneden aan de slag.
De keuken is geveegd en heeft een dweilbeurt gekregen. Ten minste reeds al. Het is nog niet klaar. Keukentafeltje nog vrijmaken van rommel. Vloer ook. De vaatwasmachine moet nog in gang. Nog een keukenwerkje. Het bed is ververst en ik lag lekker warm met een flannelleken. Als ik lees moet ik wel handschoenen aan. Door die e-reader vast te houden , krijgen mijn handen koud en schieten in een kramp.
Tsja. Ouderdom is Krom en Stom.
Ik heb gisteren een post aangemaakt op redd*t. We hebben namelijk besloten Suus financieel niet meer te helpen nu ze ons negeert sinds ze in die relatie zit. We zijn nu 6 januari en ze hangt normaal al lang aan de lijn. "Zijn jullie boos op me?" daar begint het steevast mee. Nu heb ik het aan anderen gevraagd. Ze vinden dat ik gelijk heb. We hebben het zelf nodig en stel dat ze een pijntherapie beginnen? En dan heb ik het nog niet over de energieverslindende rit heen en weer naar Brugge. Benzine kost ook geld. En ventje is dan kapot als hij terug komt. Mijn moeder zuigt ook je energie met haar eisen.
Ik hoor het buiten knerpen als er een auto voorbij rijdt, dus ja het ligt glad. Het zal gevaarlijk rijden zijn naar Brugge. Wij eten een kippensnitsel. Kan in de witte pan. Op een laag vuurtje zonder vetstof. Het is een grote chicken nugget als je het zo bekijkt. De diepvries stuurde een mailtje. Ze willen helpen ons gezond te doen eten dit jaar. Het was een aanbieding voor diepvriesgroenten.
Ik ga eens met een vochtige doek rondlopen. Dan is het stof al weg.
Fijne dag seizoentjes.
Cats Rule!
-

daarjuist weer even blokje rond geweest met hulp en de viervoeters .Eentje is verzot op sneeuw de andere niet .Maar gaat op de plaats waar geen sneeuw ligt juist als ik .En vandaag nog buiten 2keer nog een blokje rond .en andere is een beetje langer .Goed aangekleed en goede schoenen gaat het we zijn wel voorzichtig maar mooi hoe een viervoeter geniet .De hulpen moeten er zelf mee lachen hoe ze bezig is .we waren om 7.30 uur al buiten daarna was de kinesist er nu rusten geniet van jullie warme binnendag groetje
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Aan ieder die buiten moet zijn; wees enorm voorzichtig, want zelfs de voetpaden waar gestrooid is, zijn toch terug verraderlijk glad. Geen armen of benen breken AU.B.
Was deze ochtend al zeer vroeg alles rond en voor het huis aan het sneeuwvrij maken met een aftrekker. En daarna alles wat geveegd was gestrooid. Moest naderhand wel een pijnstiller nemen, maar het is me toch maar gelukt.
Anjelier, hoe is het met Spaanse Woef zijn abces(sen) ? Ik hoop van harte dat hij geen pijn meer heeft.
Ben de tweede donsdeken aan het luchten in de droogkast en de dekbedden zitten al in de machine. Ga dadelijk boven doordoen met de poets. Kan ik mijn hobbykamer waar manlief steeds zit als hij van thuis uitwerkt ,eens grondig doen.
Aan buurvrouw moet ik nog vragen of ze durft te gaan wandelen met dit weer. Zo ja, dan zijn we om 13:00H weg. Beweging is voor ons beiden goed. En we zijn niet aan het rennen hé, maar rustig aan het wandelen. Heb altijd mijn instant te nemen medicatie bij als ik erg duizelig zou worden, flesje water en mijn puf natuurlijk.
Matice wacht nu zelfs op zijn jas als ik of manlief of beiden met hem gaan wandelen. Hij heeft door dat het koud is buiten en heeft zijn Hoody van fleece en anorakstof wel nodig. Hij heeft ook nog een echte regenjas.
Ik hoorde gisteren op de radio over 2 zwaar verwaarloosde honden in E. Mijn maag draait zich dan om/ Durf het, als er het is, het artikel ervan ook niet lezen want dat zit dan dagen in mijn hoofd.
Gelukkig zijn hier alle dieren op het forum tot in de puntjes verzorgd en wordt er van hen gehouden.
Zo, ik ga doordoen aan het HH. Liefs aan jullie allemaal en sterkte aan de zieken.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Clive: op dit moment zijn we "hondloos". Deze morgend hebben we op een "slakkengangetje" ( door de sneeuw) Spaanse woef naar DA gebracht voor gebitsverzorging. Vanavond om 17 u mogen we hem ophalen.
Toen we vertrokken was hij wel aan het janken, ja, die wil mee met ons.
Dus vanavond horen we het verdict. Het is hier nu wel stilletjes zonder Spaanse woef, dat mis je toch vlug.
Manlief heeft al volop sneeuw geruimd, zowel op de oprit als op straat. Hij heeft zo'n heel brede sneeuwschop waarmee je in 1 keer veel sneeuw kunt ruimen.
Ik vind dat de sneeuw goed "plakt", daarmee kun je prima een sneeuwman maken.
Morgen zijn we geen oppas voor de ukjes, had zoon een berichtje gestuurd dat door de weersomstandigheden dit toch moeilijk was. Ik denk moest ik erdoor rijden , ben ik zeker 1,5 u onderweg en dan nog hopelijk zonder ongelukken.
Maar ze hebben ervoor gezorgd dat ze van thuis uit kunnen werken, dus geen probleem.
Tot morgen, allemaal.
-
ik ben verplicht om twee uren per dag te stappen .Heb geen zin om rond de tafel mijn rondjes te draaien en dat zouden er dan heel veel zijn .Heb wel een wandelstok .Maar voor buiten gebruik ik de hondenbuggy als steun en daar ligt alles in .OM als ze hun behoefte doen om het op te kuizen .Als het niet hard is spoelen we het met water en borsteltje weg .Alsook ik raap het gewoon met keukenpapier op en werp het thuis weg .Want er laten er veel hun honden iets doen maar rapen het niet op .Ik laat het proper achter want er zijn vele mensen die klagen van als ze nog maar zien als een hond zich neer zet .Of dat ze klagen omdat je op hun stoep voorbij komen met de opmerking met u vuile beesten enz..ik doe wel in huis men huishoudelijk werk en krijg af en toe hulp van een buur .Maar ik probeer zoveel mogelijk men plan te trekken .Mijn dieren geven me steun om door te zetten .Ben dankbaar met men oude buren maar ja als je zovelen jaren woont dan weet je wie hulp nodig heeft in een of ander geval .zoals een naaiwerkje of andere hulp waar ik hen kan bij helpen .Voor de moment is mijn hulp wel op een laag pitje maar toch probeer ik .Heb gisteren nog iemand plezier met iets gedaan ..Ik heb toch liever dit weer dan regenwant dan is het binnen blijven en rond tafel stappen om de nodige beweging te hebben zo wie dit niet wil lezen scrol dan maar door groetje
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Bewegen staat voor de moment op een laag pitje bij mij.
Rond de tafel lopen zie ik nu toch ook niet zitten.
Het zal er toch nog eens moeten van komen een home trainer aan te schaffen.
Die zal dan op het hoogste komt te staan denk ik.
Ik kan natuurlijk ook nog wat trappen op en af lopen.
Voordeel is dat ik voorlopig minder pijn heb.
Ach, we halen dat wel in de rest van de week.
Ik ben echt vakantie aan het houden.
Lezen, puzzelen, op de pc spelletje patience spelen.
Er is niet genoeg strijk, de kuis is gedaan, wassen is niet aan de orde.
Waar moet ik mijn lakens droog krijgen tenzij in de linnendroger?
Dus als he ander weer wordt schieten we weer in actie.
Schoondochter bood aan winkelwaar mee te brengen.
In dank aanvaard.
Fruit was quasi op.
Geniet van de stille witte wereld buiten van achter het raam of dapper buiten.
Rond de tafel lopen zie ik nu toch ook niet zitten.
Het zal er toch nog eens moeten van komen een home trainer aan te schaffen.
Die zal dan op het hoogste komt te staan denk ik.
Ik kan natuurlijk ook nog wat trappen op en af lopen.
Voordeel is dat ik voorlopig minder pijn heb.
Ach, we halen dat wel in de rest van de week.
Ik ben echt vakantie aan het houden.
Lezen, puzzelen, op de pc spelletje patience spelen.
Er is niet genoeg strijk, de kuis is gedaan, wassen is niet aan de orde.
Waar moet ik mijn lakens droog krijgen tenzij in de linnendroger?
Dus als he ander weer wordt schieten we weer in actie.
Schoondochter bood aan winkelwaar mee te brengen.
In dank aanvaard.
Fruit was quasi op.
Geniet van de stille witte wereld buiten van achter het raam of dapper buiten.
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
ja vandaag een halve dag ziekenhuis,
moest onder de MRI maar is 1 uur later
begonnen dan ik afspraak had,
in een ziekenhuis ben je een nummer,
maar ondertussen zit je er warm,
volgende week voor de uitslag gaan,
tussen door is jongste zoon uit dit ziekenhuis ontslagen
en mocht samen met mij naar huis,
hij heeft die laatste nieuwe vibrator ingeplant gekregen,
en zo gaat de dag ook voorbij, vind het koud, grtjs van krakje,

moest onder de MRI maar is 1 uur later
begonnen dan ik afspraak had,
in een ziekenhuis ben je een nummer,
maar ondertussen zit je er warm,
volgende week voor de uitslag gaan,
tussen door is jongste zoon uit dit ziekenhuis ontslagen
en mocht samen met mij naar huis,
hij heeft die laatste nieuwe vibrator ingeplant gekregen,
en zo gaat de dag ook voorbij, vind het koud, grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Het ligt weer wit. Heb gisteren een afspraak met de pijnkliniek gemaakt. Ik kan pas in februari maar 't is in het begin van de maand. Ze vroeg of het de eerste keer was. Naar een pijnkliniek: heu, ja. Ok, zegt ze, dan ben u een nieuwe patiënt. Krijg meteen een heel grondig onderzoek, hoop ik.
Dat gezegd zijnde met dit huidige weer in oog, de luisterdokter afgebeld. Ventje was naar Brugge. Komt die thuis, mag die weer naar ginder om haar ID terug te geven. Verpleging heeft die nodig.
Je kan nu echt spreken van een verloren dag.
Vandaag, als de sneeuw is gesmolten naar de meubelwinkel. Onze stoelen gaan bestellen nadat we erin gezeten hebben. 4 stuks, 2 klapstoeltjes. In Fase twee gaat dressoirkast 1 weg. Fase 3 wordt de salon. En dan gaan we verder.
Ik haat sneeuw en er ligt zeker 3 cm. Eer dat weg is....
Maar we gaan zeker naar de meubelwinkel anders komt het er nooit van. Vrijdag komt de poetsman. Hij mag ook eens de ramen van binnen doen. Verder ga ik vandaag mijn bloemen weg doen en dat stukje van Frank. Uitgedroogd. De pot kan nog dienst doen. De vaas krijgt een nieuw plaatsje. Zo ga ik er rapper aan denken om een bloementje te halen. Eerst eens uitvogelen wanneer de verse bloemen toekomen in de winkel.
Ik hoop in de meubelwinkel ook lampjes te vinden zonder snoer. Dan hoef ik die niet online te bestellen.
Krakje: een ingeplante vibrator? Als ik dat woord hoor moet ik meteen aan iets anders denken hoor.
Zij die door de promomail gaan ploeteren,
Fijne dag seizoentjes.
Het ligt weer wit. Heb gisteren een afspraak met de pijnkliniek gemaakt. Ik kan pas in februari maar 't is in het begin van de maand. Ze vroeg of het de eerste keer was. Naar een pijnkliniek: heu, ja. Ok, zegt ze, dan ben u een nieuwe patiënt. Krijg meteen een heel grondig onderzoek, hoop ik.
Dat gezegd zijnde met dit huidige weer in oog, de luisterdokter afgebeld. Ventje was naar Brugge. Komt die thuis, mag die weer naar ginder om haar ID terug te geven. Verpleging heeft die nodig.
Vandaag, als de sneeuw is gesmolten naar de meubelwinkel. Onze stoelen gaan bestellen nadat we erin gezeten hebben. 4 stuks, 2 klapstoeltjes. In Fase twee gaat dressoirkast 1 weg. Fase 3 wordt de salon. En dan gaan we verder.
Ik haat sneeuw en er ligt zeker 3 cm. Eer dat weg is....
Ik hoop in de meubelwinkel ook lampjes te vinden zonder snoer. Dan hoef ik die niet online te bestellen.
Krakje: een ingeplante vibrator? Als ik dat woord hoor moet ik meteen aan iets anders denken hoor.
Zij die door de promomail gaan ploeteren,
Fijne dag seizoentjes.
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Anjelier, natuurlijk missen jullie Spaanse Woef, maar als ik goed begrijp mag ie vandaag al naar huis. Met een mooie glimlach
Ik heb al zo'n beetje vanalles gedaan vandaag, maar niets afgewerkt, dus ga ik zo dadelijk fatsoenlijk beginnen aan mijn HH en aan de was.
Buurvrouw en ik gaan vandaag niet wandelen, de voetpaden en fietsbanen liggen ere spekglad bij. Dat is geen gebroken armen of benen waard en al helemaal niet voor buurvrouw die zo al weinig evenwicht heeft.
Matice wilt nu zelfs zijn hoody aan , als hij naar de tuin gaat, dan blijft hij een kwartiertje in de sneeuw spelen, hij rolt zich daar dan in en schiet dan met een vaart achter één van zijn stuiterballen aan, die heel eigenlijk binnen in de garage moeten liggen. Maar ik ga ze tegen valavond allemaal opruimen.
Aan alle zieke Seizoentjes, een dikke sterkteknuffel en veel beterschap. LIefs aan jullie allemaal.