Camera voor tuin
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
- Locatie: Antwerpen
Mijn zoon die op den buiten woont wil een camera in zijn tuin plaatsen om dieren, ongewenst of niet alsook ongewenst bezoek, bekijken zowel overdag als nacht, zo een soort camera voor in bos te hangen.
Er zijn zoveel soorten dat hij eigenlijk niet weet wat kopen en naar een winkel om uitleg vragen, tja als de winkelier maar verkoopt.
Dus mijn vraag is hier soms iemand die zo een camera in gebruik heeft zo ja welke en ervaring,
Alvast bedankt voor jullie antwoorden
Er zijn zoveel soorten dat hij eigenlijk niet weet wat kopen en naar een winkel om uitleg vragen, tja als de winkelier maar verkoopt.
Dus mijn vraag is hier soms iemand die zo een camera in gebruik heeft zo ja welke en ervaring,
Alvast bedankt voor jullie antwoorden
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
der staat der momenteel eentje bij amazon
https://www.amazon.nl/blink-camera-outd ... prime-days
https://www.amazon.nl/blink-camera-outd ... prime-days
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
- Locatie: Antwerpen
Bedankt Verhaegen, mijn zoon heeft er eentje aangekocht bij Aldi een Rollei HD-32
Toestel doet het prima alleen de nacht functie (rode leds) zijn zichtbaar.
Tijdens de nacht ziet hij regelmatig veel bezoek van allerlei dieren,
Toestel doet het prima alleen de nacht functie (rode leds) zijn zichtbaar.
Tijdens de nacht ziet hij regelmatig veel bezoek van allerlei dieren,
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
- Locatie: Antwerpen
Rond ons en in ons flatgebouw staan verschillende cameras op vraag van de politie
Alles goed en wel als beveiliging binnen en buiten ;maar wat er buiten ook rondloopt laat de spots aanslaan tot grote ergenis van de bewoners aan de overkant
Alles goed en wel als beveiliging binnen en buiten ;maar wat er buiten ook rondloopt laat de spots aanslaan tot grote ergenis van de bewoners aan de overkant