nachtverpleging
-
Sonja 180 - Lid geworden op: 16 jan 2026, 13:59
Wie van jullie heeft al ervaringen met nachtverpleging?
Ik ben op zoek naar een tijdelijke (max 2 maanden) verpleging die inslaapt en in een beurtrol met een dagverpleging wil werken.
Bestaat dit ? En zoja, waar kan ik deze mensen vinden?
Bedankt
groeten
Sonja
Ik ben op zoek naar een tijdelijke (max 2 maanden) verpleging die inslaapt en in een beurtrol met een dagverpleging wil werken.
Bestaat dit ? En zoja, waar kan ik deze mensen vinden?
Bedankt
groeten
Sonja
-
kathuis - Lid geworden op: 23 mei 2003, 11:19
Vrijwilligers bij I-mens en mutualiteiten.3, 5 euro per uur en daar gaat 50 cent van naar de organisatie.
7 cats and 2 dogs en ze leefden IN VREDE met elkaar! Nu zijn de twee woefkes ook overleden (op 17 j leeftijd).
Op sennet geleerd : zalig zijn de armen van geest
-
Bel. i-mens of de mutualiteit voor info. Ik weet enkel dat nacht oppas met vrijwilligers kan
7 cats and 2 dogs en ze leefden IN VREDE met elkaar! Nu zijn de twee woefkes ook overleden (op 17 j leeftijd).
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
-
Hoe grof.
Al wat ik weet over dat probleem heb ik gezegd .
-
Sonja 180 - Lid geworden op: 16 jan 2026, 13:59
Ik heb een bijkomende vraag ivm windelen van benen.
Hoe lost een verpleegkundige het volgende op: stel dat je de knie niet meer volledig kan strekken, hoe wordt er dan gewindeld? Als ik dat zie op tv, zijn de benen van de patiënt telkens in ligstand, en volledig gestrekt.
dankuwel voor jullie antwoord en ervaringen
Hoe lost een verpleegkundige het volgende op: stel dat je de knie niet meer volledig kan strekken, hoe wordt er dan gewindeld? Als ik dat zie op tv, zijn de benen van de patiënt telkens in ligstand, en volledig gestrekt.
dankuwel voor jullie antwoord en ervaringen