NACHTUILTJES(12)2024
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
Ivette, haar verjaardag is niet onopgemerkt voorbijgegaan.
Regent aan zee, wat de dag brengen zal, alles op zijn gemakske…op zijn Antwaarps
Stond in twijfel een airfryer te kopen, heb dan maar een andere koffiezet gekocht met thermoskan
Vriendin heeft er ene speciaal voor frieten te bakken
Nog een fijne dag en tot in den draai
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

de laatste dag van januari 2026geniet ervan om het even hoe.
ik heb een speciale microgolfoven waar ik men frieten in kan klaarmaken .Ook iets bakken erinof iets stomen kortom verschillende mogelijkheden af en toe gebruik ik het eens de zelfreiniger die mogelijkheid is er ook bij maar poets het regelmatig zelf ook en niet zo duur betaald .Ben daar tevreden over
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Ik kom even zien, of er iemand al koffie is komen drinken . Eerst en vooral een fijne aangename zaterdag. Wat de dag brengt dat gaan we vanavond kunnen vertellen.Hier schijnt het zonnetje de lucht ziet er niet regenachtige uit .. Mijn windmolentje doet af en toe een poging om eens rond te draaien . Dus niet noemenswaardig, zo . . . . oeps ik ben even afgeleid van enkele vogels die euch "maneuvers" aan het uitvoeren zijn .
Het was een poging tot . . .
Oesje ik zie het al , ik had gisteren niet veel tijd . Maar mijn huisje is gekuist en het ditje en het datje is ook gedaan . Dus vandaag neem ik wat meer tijd hier
Hallo Rietjes , ik heb een flauw vermoeden dat je naar de markt bent in 't Stad
Ivette e wel Krista is een goede fotograaf, zo'n mooie foto van je .. Medicatie zo'n onnozel klein pilletje kan soms wonderen doen, maar soms ook miserie . Hopelijk is het nu in orde.
Corry de kleinzoon ook jarig 39j schrijf je, en late proficiat . . volgend jaar tram 4 dus. Ik had een airfryer maar niks voor mij . Ik heb die aan mijn kleindochter gegeven . Ik heb liever "frietjes ouderwets" En liefst in ossenwit , maar ja moet nu in de olie schijnt gezonder te zijn. .En ik eet graag ook vleessaus , en gestoomde groentjes dat smaakt me minder ..
Krakje zwaai zwaai, ja ik zit ook graag eens in het zonnetje maar niet als het Te is . .Komt stilaan onze kanten uit hoor, maar nog wat geduld.
Oma-C blij je nog even te lezen
Bekske mijn microgolf moet ik zelf reinigen , geen zelfreiniger.
Aan iedereen een fijne zaterdag , geniet van de dag want die komt nooit meer terug
toedeloe
Menu: biefstuk met prinsesbonen en een natuurpatatje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
zaterdag en ook de maand januari is den einde,
de tweed maand gaat morgen van start, dus februari,
en hopen dat het niet weer zo koud gaat worden als januari,
zo dat de lente vlug hier te voorschijn gaat komen,
hier in de buurt heeft vandaag 2 maal een helikopter een korte landing gemaakt,
wel in onze straat maar op een weide, waarom is een vraagteken,
zoon denkt iemand droppen of zo, het is stil in huis,
kleinzoon werken vandaag, in een home is er altijd werk als kuiser,
wens iedereen een fijne avond grtjs van krakje,

de tweed maand gaat morgen van start, dus februari,
en hopen dat het niet weer zo koud gaat worden als januari,
zo dat de lente vlug hier te voorschijn gaat komen,
hier in de buurt heeft vandaag 2 maal een helikopter een korte landing gemaakt,
wel in onze straat maar op een weide, waarom is een vraagteken,
zoon denkt iemand droppen of zo, het is stil in huis,
kleinzoon werken vandaag, in een home is er altijd werk als kuiser,
wens iedereen een fijne avond grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Een mooie zaterdag gehad, zonnig en heel afwisselend, van pier naar pol gereden
Daarna nog een rosé wijntje thuis gedronken lang geleden, buurtje kan mijn dochter zijn van leeftijd
Vandaag Cross kijken
0ma-c tennis is ook spannend en proficiat aan Elise Mertens!
Groetjes allemaal
Greetie
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
goeden morgen iedereen, buiten schijnt een waterzonnetje,
geen wind en toch wat fris, wel ideaal wandelweer die het kunnen doen,
zonen en kleinzoon zijn naar de stripbeurs in Putte,
dus is het rijk nu voor mij alleen, eens zalig,
wens jullie een fijne dag en geniet ervan, grtjs van Krakje,

geen wind en toch wat fris, wel ideaal wandelweer die het kunnen doen,
zonen en kleinzoon zijn naar de stripbeurs in Putte,
dus is het rijk nu voor mij alleen, eens zalig,
wens jullie een fijne dag en geniet ervan, grtjs van Krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Gisteren nog telefoon voor mijn verjaardag, was druk maar zo geweldig dat nog zoveel oude vrienden nog aan me gedacht hebben, ben daar heel dankbaar voor, iedereen bedankt!
Gisterenmiddag kleine rode ajuin met 4 dikke struiken witloof en aardappelen gestoofd, vond ik lekker en licht verteerbaar. Toch thee gedronken (kost 6€ in de apotheek voor 21 zakjes) voor de maag en 's avonds zo'n thee Transit voor de darmen. Die zijn wel lui alhoewel ik verse groenten en fruit eet ga ik moeilijk naar de grote WC.
Gisteren heerlijk veel zon, was 19° in mijn veranda, ben tourke gaan doen.
Gisterenavond landden Christa en Luc in Zaventem, met de trein naar Brugge waar Sander hen ophaalde, oef 3 weken is lang we zullen veel te vertellen hebben...
WK Cross vanmiddag, waar is de tijd dat dit spannend was? Zou er iemand niet van overtuigd zijn dat Matthieu zal winnen? Hij is wel de allerbeste, een super atleet hij blijft ook bescheiden voor een Nederlander!
Fijne zondag!
Gisterenmiddag kleine rode ajuin met 4 dikke struiken witloof en aardappelen gestoofd, vond ik lekker en licht verteerbaar. Toch thee gedronken (kost 6€ in de apotheek voor 21 zakjes) voor de maag en 's avonds zo'n thee Transit voor de darmen. Die zijn wel lui alhoewel ik verse groenten en fruit eet ga ik moeilijk naar de grote WC.
Gisteren heerlijk veel zon, was 19° in mijn veranda, ben tourke gaan doen.
Gisterenavond landden Christa en Luc in Zaventem, met de trein naar Brugge waar Sander hen ophaalde, oef 3 weken is lang we zullen veel te vertellen hebben...
WK Cross vanmiddag, waar is de tijd dat dit spannend was? Zou er iemand niet van overtuigd zijn dat Matthieu zal winnen? Hij is wel de allerbeste, een super atleet hij blijft ook bescheiden voor een Nederlander!
Fijne zondag!
Ivette