In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Ik kom even zien, of er iemand al koffie is komen drinken . Eerst en vooral een fijne aangename zaterdag. Wat de dag brengt dat gaan we vanavond kunnen vertellen. Hier schijnt het zonnetje de lucht ziet er niet regenachtige uit .. Mijn windmolentje doet af en toe een poging om eens rond te draaien . Dus niet noemenswaardig, zo . . . . oeps ik ben even afgeleid van enkele vogels die euch "maneuvers" aan het uitvoeren zijn .
Het was een poging tot . . .
Oesje ik zie het al , ik had gisteren niet veel tijd . Maar mijn huisje is gekuist en het ditje en het datje is ook gedaan . Dus vandaag neem ik wat meer tijd hier
mama-Inge hoe is het met de sneeuw historie bij jullie ? . . Ik denk aan iets , moeten jullie ook de zaterdag de krantenronde doen ? Wat verder schreef je over Duitsland dat de benzine goedkoper is . En zoals je zegt het vlees is inderdaad heel lekker. En nog zoveel dingen , zo ben ik ook zot van hun kleine broodjes en de käsesahnetorte met citroen dan njam njam en .. .en . . Tja mijn schoonmoeder was een Duitse zo ken ik enkele dingen ..
Anne_marie wat een mooie foto . Ik ga die vogels niet benoemen want daar ken ik niets van . Maar zo'n mooie gekleurde exemplaren in uw tuin, dat is voor u een buiten tv. Zo natuurlijk mooi en zo ongelooflijk. . Ha ja die ekster ken ik wel , die zie ik hier in de hoge boom daar woont een koppeltje . .Dank dat we mogen meegenieten
Zonnebloemetje groot gelijk je moet er van profiteren, voetjes onder tafel voor een têtê à têtê met uw ventje. In de namiddag dan rendez-vous voor een lekker kopje dampende koffie met een tompouce njam njam. En voor mij is het een bevestiging dat het goed gaat met jullie .
Weet jij wat meer van Marietteke ? Zou ze al een nieuwe woonst gekregen hebben ?
Mijn poetsvrouw haar mama is in de 80j, en moet ook het huis uit .. Huis met vier slaapkamers moet verhuurd worden aan grotere gezinnen .
An-W fijn u te lezen , ook voor u een fijne dag
Bekske niet te geloven hoe dat tijd relatief is . De maand Januari is ook al voorbij
Aan iedereen een fijne zaterdag , geniet van de dag want die komt nooit meer terug
toedeloe
Menu: biefstuk met prinsesbonen en een natuurpatatje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemiddag
Er ligt hier nog steeds sneeuw
Maar het heeft hier inmiddels ook geregend
Onze nacht/ ochtend liep niet helemaal volgens plan
Man is vannacht gevallen toen hij de kranten in de auto aan het laden was
Nogal raar op zijn rug terecht gekomen en veel pijn.
Ik heb de kranten alleen gedaan en was pas om kwart voor 9 weer thuis
Om half 10 in de auto richting huisartsenpost en daar de hele ochtend gezeten
Ze dachten dat er een breukje in 1 van de wervels zat, dus foto's gemaakt
Voor zover ze het konden zien was dat niet het geval
Flinke kneuzing en met pijnstillers en de mededeling dat hij rustig aan moet doen en dat het tijd nodig heeft, zijn we weer naar huis gestuurd
De komende weken zal ik dan de kranten in mijn eentje moeten doen en dan maar kijken hoe alles loopt met huishouden en de boodschappen
Zo eerst de honden eruit
En er liggen een aantal nabezorgings opdrachten
Niet van ons, maar van een aantal andere bezorgers
Dus daar moet ik ook achter aan.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Er ligt hier nog steeds sneeuw
Maar het heeft hier inmiddels ook geregend
Onze nacht/ ochtend liep niet helemaal volgens plan
Flinke kneuzing en met pijnstillers en de mededeling dat hij rustig aan moet doen en dat het tijd nodig heeft, zijn we weer naar huis gestuurd
De komende weken zal ik dan de kranten in mijn eentje moeten doen en dan maar kijken hoe alles loopt met huishouden en de boodschappen
Zo eerst de honden eruit
En er liggen een aantal nabezorgings opdrachten
Niet van ons, maar van een aantal andere bezorgers
Dus daar moet ik ook achter aan.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Jeetje dat is schrikken. Was het glad misschien?mama-inge schreef: ↑31 jan 2026, 12:54
Beterschap voor je man en sterkte voor jou, nu alles op jouw schouders ligt.
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Ja, het was inderdaad gladAn-W schreef: ↑31 jan 2026, 15:08Jeetje dat is schrikken. Was het glad misschien?mama-inge schreef: ↑31 jan 2026, 12:54
Beterschap voor je man en sterkte voor jou, nu alles op jouw schouders ligt.
Onze oprit was helemaal schoon, maar ervoor een stuk met platgereden sneeuw wat spekglad was.
-
een goeie zondagmorgen iedereen
hier is het bewolkt en nu 7° en nog droog want er word nog regen voorspeld voor vandaag
ik heb voor het ogenblik heel veel moeite om te stappen door mijn slijmbeursontsteking die weer opflakkert sinds gisteren ochtend en dus morgen bellen naar de dokter en dat zal wel weer een inspuiting worden met cortisone want een andere oplossing is er niet voor
Inge oeps je man gevallen , hopelijk voelt hij zich vlug weer wat beter
en gelukkig heeft hij niks gebroken , dus een geluk bij een ongeluk zoals er gezegd word
maar tis waarschijnlijk al erg genoeg zo met al die pijn , vlug beterschap voor je man
Bekske mooi plaatje hoor en hopelijk gaat het een beetje met jou
jadi ik hoor ook niks meer van marietteke , maar misschien is ze al aan 't inpakken en daar is heel veel werk aan hé heb ik zelf ondervonden 2 jaar geleden
en als je huurt ben je eigenlijk nooit zeker dat je daar mag blijven wonen hé
en ja als ik zit dan is het wel goed maar rechtstaan en stappen is véél minder
ik voel me soms een kind van één jaar dat nog moet leren stappen , ja zo slecht ben ik te been voor het ogenblik
geniet maar van je zondag samen met je zoon , wij doen het ook rustig aan vandaag
An ook een fijne zondag voor jou
voor alle andere leutertjes nog een aangename zondag verder
en nu naar de badkamer want we hebben lang geslapen en nu gaat alles nog trager bij mij dan anders omdat ik bijna geen poot kan verzetten
tot later

hier is het bewolkt en nu 7° en nog droog want er word nog regen voorspeld voor vandaag
ik heb voor het ogenblik heel veel moeite om te stappen door mijn slijmbeursontsteking die weer opflakkert sinds gisteren ochtend en dus morgen bellen naar de dokter en dat zal wel weer een inspuiting worden met cortisone want een andere oplossing is er niet voor
Inge oeps je man gevallen , hopelijk voelt hij zich vlug weer wat beter
en gelukkig heeft hij niks gebroken , dus een geluk bij een ongeluk zoals er gezegd word
maar tis waarschijnlijk al erg genoeg zo met al die pijn , vlug beterschap voor je man
Bekske mooi plaatje hoor en hopelijk gaat het een beetje met jou
jadi ik hoor ook niks meer van marietteke , maar misschien is ze al aan 't inpakken en daar is heel veel werk aan hé heb ik zelf ondervonden 2 jaar geleden
en als je huurt ben je eigenlijk nooit zeker dat je daar mag blijven wonen hé
en ja als ik zit dan is het wel goed maar rechtstaan en stappen is véél minder
ik voel me soms een kind van één jaar dat nog moet leren stappen , ja zo slecht ben ik te been voor het ogenblik
geniet maar van je zondag samen met je zoon , wij doen het ook rustig aan vandaag
An ook een fijne zondag voor jou
voor alle andere leutertjes nog een aangename zondag verder
en nu naar de badkamer want we hebben lang geslapen en nu gaat alles nog trager bij mij dan anders omdat ik bijna geen poot kan verzetten
tot later

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Sorry allemaal, ik had een ellelange epistel en alles is foetsie . Ik ben echt die laptop van mijn ventje nog niet gewoon. Window 11
En eerlijk ik heb de moed niet meer om alles opnieuw te doen
Morgen een andere en betere dag
Salutjes
toedeloe
menu: WAS spiegelei met friet
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.