In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

mama-inge

01 feb 2026, 18:49

Bedankt allemaal
Tja het heeft tijd nodig
Met de medicijnen die hij heeft gekregen gaat het de hele dag door wel redelijk
Maar hij merkt het gelijk als het spul bijna uitgewerkt is.

Vanmiddag met oudste zoon en de honden naar het bos geweest te wandelen
Even nog genieten van de laatste??? sneeuw
Alhoewel we volgens de voorspellingen nog niet van de winter af zijn en er van de week nog weer sneeuw kan komen

Ik wens iedereen een fijne avond

mama-inge

Gisteren, 01:44

Goedemorgen en een fijne maandag
Zo weer werken
Daarna slapen
Wat was weg werken en huishoudelijke klusjes doen

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft

Bekske

Gisteren, 07:48

Afbeelding

jadi

Gisteren, 09:47

Afbeelding
Goede morgen op Maria Lichtmis, vandaag pannenkoeken dag ! ! !
Ik zit op de top van mijn stoel, want ik wil hier en ik wil vertrekken.
Ik ga naar de Gamma enkele lampen halen, Telenet winkel een nieuwe oplaadkabel.
Gaan zien in dezelfde straat naar een nieuwe automatenwinkel. En daar ik dan toch nog op "den draai" ben even Standaard de krant halen en eens zien op de markt en daar breng ik dan wat fruit mee
Zo dit gezegd zijnde , zal maar vertrekken want het is al 9.30u.
mama-inge gelukkig nemen de medicatie de pijn af van je ventje. En zoals je zegt het zal zijn tijd moeten hebben. Amai zo vroeg deze morgen, eerlijk chapeau hoor. Jullie doen het toch maar . Jullie bioritme is ook goed in de war gebracht door die nacht/morgen uren .. Geniet nu maar van een rustige slaap verder.
Hoi Bekske fijn je te lezen , hou je goed en knuffel aan de hondjes.
@ Zonnebloemetje hoe is het vandaag met je, hopelijk kan je vroeg naar de dokter. Want pijn lijden, is verre van aangenaam. .
Afbeelding
Aan iedereen een fijne maandag
toedeloe
menu: 'kweetnognie
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

zonnebloemetje

Gisteren, 17:47

een goeie namiddag en avond samen allemaal

deze morgen proberen een afspraak vast te krijgen ( liefst nog voor vandaag ) bij de dokter
en ik heb voor vanavond een afspraak te pakken gekregen , wel een beetje laat maar zo kan het echt niet verder dat ik bijna geen poot kan verzetten en dan ook nog met heel veel pijn er bij
dus we zien wel hé vanavond

jadi ik was van plan om vanavond pannenkoeken te bakken maar ik heb een afspraak bij de dokter en ik kan helaas ook niet goed blijven rechtstaan met die pijnlijke slijmbeurs ontsteking en dus word de pannenkoeken bak wat uitgesteld hé , en bedankt voor de knuffel
en hopelijk kon je deze voormiddag allemaal jou boodschappen doen , want daar gaat ook veel tijd in vind ik

Bekske mooie tekst op jou plaatje en ik ben ook van dat gedacht hoor

Inge je zal het nu wel druk hebben nu dat je man niet kan werken

allé we moeten nog eten voordat we vertrekken want anders word het wat laat om te eten

voor iedereen nog een gezellige warme avond

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

mama-inge

Gisteren, 18:29

Fijne avond
Vanmorgen rond 11.15 uur weer uit bed en rustig aan gedaan
Na de lunch met de honden gewandeld en daarna wat tv gekeken
Vanmiddag nog richting Duitsland geweest om te tanken en wat boodschappen gedaan daar
Eten gekookt en de afwas weg gewerkt
Ik ga straks de honden nog even uit laten en daarna naar bed.

Het is hier knap koud
Voor komende nacht hebben ze het over een gevoelstemperatuur van -14, brrr

Zonnebloemetje, sterkte bij de huisarts en ik hoop dat ze iets kunnen betekenen, want pijn is niet fijn, beterschap

mama-inge

Vandaag, 01:44

Goedemorgen en een fijne dag
Aangezien man niet kan werken, mag ik zo aan de slag
Hoe de dag verder loopt, dat zien we later wel weer.

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft

Bekske

Vandaag, 08:44

Afbeelding
de hond de enige vriend die je voor geld kunt kopen.De hond is het symbool van trouw Maar we houden hem wel aan de lijn.fijne dag iedereen groetje

jadi

Vandaag, 10:21

Afbeelding
Goede morgen iedereen , wat een weertje is me dat hier in de Westhoek pfff . Het regent en er is veel wind
Grauw grijs is de hemel, en wat een triestige dag . Maar we gaan het niet aan ons hart laten komen . In de plaatselijke winkel was er geen krant noch Dag Allemaal. Tja de krantenboer is in verlof.. Mama-inge ik moest direct aan u denken, hoe gebeurd dit bij jullie ? Via de post konden we via een abonnement ook de krant krijgen, maar de post is nu gestopt met de kranten, en het is echt een warboel aan het worden .
Soit het is nu zo , we gaan er niet over zagen en muggenziften. Mijn aandacht gaat naar buiten en het valt me op dat het "soldaatjes" regent . Ik zit één meter van buiten, alleen het raam zit er tussen .. Er zijn geen vogels te zien , ze zitten allemaal in hun nest. . De kindjes hoor ik ook niet, ik denk dat de "speeltijd" van 10u doorgaat in de speelzaal . .
Zonnebloemetje hoe was het bij de dokter ? Hopelijk kon hij u helpen. En wat die pannenkoeken betreft, hoe zeggen wij dat ? Och morgen komt ook langs. En hoe langer je wacht hoe groter de goesting toch ? En ja hoor alles heb ik van boodschappen kunnen doen ,dankjewel
Brrr mama-inge zo koud bij jullie en 's nachts is het dan nog altijd een stukje erger. Dubbel shift draaien, nu ventje geveld is . . Het komt allemaal in orde, en hopelijk is de pijn minder en minder ..
Bekske je zegt daar zoiets aangaande hondjes , maar het is eigenlijk waar hé ..
Zo en nu beginnen aan de HH maar eerst wens ik iedereen een fijne dag toe
toedeloe
menu: Gentse waterzooi à la Jadi
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.