In de Vier Seizoenen reeks 41 Winter 2025-2026

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske

Gisteren, 07:56

Afbeelding

clive

Gisteren, 07:57

Afbeelding

Aan Wilde eend. Ik wens jou een fantastische verjaardag en nog een heleboel gezonde jaren. Maak, als je rug het toelaat er een heel fijne dag van.
Van harte proficiat.

clive

Gisteren, 08:19

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes,

Gisteren heeft manlief al zijn broeken, behalve zijn jeansbroeken, gepast. Hij houdt er nog 11 over, de rest was te klein geworden. En daarna hebben we al zijn T-Shirts gedaan. Daar waren er geen bij die te klein waren maar sommigen waren oud en vertoonden toch slijtage. Dus ook daar is een stapel van weg gegaan.
Vandaag ga ik even niet doordoen aan de dressing, maar me bezig houden met het gewone HH. De 2 benedenverdiepingen moet ik steamen en dan de " gewone " was volledig doen. Gaan wandelen met de buurvrouw en daarna als het nog gaat, met Matice. Daarna wat rusten, anders gaat mijn wijzer weer in het rood.

Zo, ik wens alle zieke Seizoentjes van harte beterschap en een spoedig herstel.
Dikke knuffel en liefs voor jullie allemaal.

mariajohanna

Gisteren, 08:54

Goede morgen seizoentjes,

Wilde Eend,
We wensen je een fijne verjaardag toe, met zo min mogelijk ongemakken......
Sorry, deze keer geen fysiek kaartje, ben er even mee gestopt , maar zo gaat het ook, nietwaar ?
In elk geval, laat het niet aan je hartje komen, en hop ..... naar het volgende jaar !
:)
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen

Muddy Maddy

Gisteren, 09:18

Goede morgen seizoentjes,

Wilde Eend: Gelukkige verjaardag.

Ik heb vandaag een afspraak bij de pijnkliniek. Ik hoop dat ze me gaan kunnen helpen. Misschien zijn er al andere technieken ontwikkeld om pijnvrij door het leven te gaan. Ik vind dat die dokter indertijd veel te vroeg het bijltje erbij neergelegd heeft. Bovendien deed ze sportgeneeskunde. :? Dat heeft toch niets met arthrose te maken?
Het wordt weer een grijze dag vandaag. En 4° is niet echt warm, maar het zou slechter kunnen zijn. Erik zei vrijdag dat ze slecht weer hebben in Spanje.
Ons Lilly was in een knuffelmode vanmorgen. Ze is nu ook een keer bij mij geweest. Mag niet vergeten dat ik straks mulleslunsen in mijn zakken steek. Hopelijk is de dokter verstaanbaar.
Gimly is niet in z'n sas. Ik eerlijk gezegd ook nog niet.
Zo, ik ga die 21 promomails bekijken.
Fijne dag seizoentjes.
Cats Rule!

anjelier

Gisteren, 13:10

Afbeelding

Hallo iedereen,

Wilde eend: gelukkige verjaardag.

Al naar oogarts en huisarts geweest. Bij oogarts de jaarlijkse controle en bij huisarts voorschriften voor hoge bloeddruk. Het was al een tijdje geleden dat ik die pillen nog genomen had, omdat mijn bloeddruk goed was. Nu sinds enkele dagen terug te hoog , met als gevolgd dat die pillen vervallen waren. Ik weet wel dat je die nog mag nemen als ze recent vervallen zijn , maar meer dan 3 maanden leek me toch teveel.

Straks wandelen met vrouwengroepje. Het is wel grijs buiten, maar dat deert niet
.Gisteren en eergisteren was het veel beter.

Voor vanavond pannenkoeken bakken , is vlug gedaan.

Tot morgen, allemaal.

Bekske

Gisteren, 14:05

Afbeelding
wilde eend een fijne verjaardag gewenst en tracht er van de genieten .Ik wens je het allerbeste toe groetje

wilde eend 2

Gisteren, 15:14

Dank aan alle seizoentjes voor de verjaardagswensen ! Fijn dat jullie aan me denken .
Het mooie kaartje van Clive is vandaag met de post gekomen en kaartje van Stokroos / Wingerd zat woensdag al in de brievenbus .
Afbeelding
Heel veel groeten aan iedereen .

krakje

Gisteren, 20:37

wilde eend wens u ook een gelukkige verjaardag,
geniet ervan want dit doe je maar een keer per jaar,
nog vele gezellige jaartjes erbij, fijne verjaardag van krakje,

Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

krakje

Gisteren, 20:38

gisteren naar ziekenzorg geweest, eten natuurlijk,
frietjes zoveel als je wilt en ook keuze van alles dat je graag bij eet,
later een tasje koffie met wat versnaperingen,
vandaag dochter haar werkjes komen doen,
na de noen verder gerommeld,
staan al 3 winkelzakken klaar om weg te doen,
meestal zijn het boeken die we niet meer lezen,
nog voor eten gezorgd en mijn pijp was uit,
grtjs van krakje,

Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.