In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond alweer iedereen
ja ja jadi het klopt hé wat ik zeg over dat kledingstuk
en we moeten inderdaad een beetje positief zijn in 't leven
gisteren naar Celine geweest om mijn nageltjes weer mooi te laten doen en de hondjes die sloebers waren toch weer zoooooo blij
allé nu nog efkes onder de douche en daarna gezellig voor de tv
voor iedereen nog een gezellige warme zondagavond verder

ja ja jadi het klopt hé wat ik zeg over dat kledingstuk
en we moeten inderdaad een beetje positief zijn in 't leven
gisteren naar Celine geweest om mijn nageltjes weer mooi te laten doen en de hondjes die sloebers waren toch weer zoooooo blij
allé nu nog efkes onder de douche en daarna gezellig voor de tv
voor iedereen nog een gezellige warme zondagavond verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
een goeie maandagmorgen iedereen
efkes in de rapte want ik moet dadelijk nog een broodje bakken en mijn koekenbroodje staat al af te koelen en het ruikt heerlijk
hier in Brugge droog en bewolkt en nu 7° en een fris windje , dus voor mij is dat goed
en nu ga ik verder doen want doordat ik bijna overal pijn heb kan ik niet rap bewegen en dus is alles in slow motion en na de middag zal het weer verplicht rusten worden want het kan niet anders
voor iedereen nog een aangename maandag verder
tot later

efkes in de rapte want ik moet dadelijk nog een broodje bakken en mijn koekenbroodje staat al af te koelen en het ruikt heerlijk
hier in Brugge droog en bewolkt en nu 7° en een fris windje , dus voor mij is dat goed
en nu ga ik verder doen want doordat ik bijna overal pijn heb kan ik niet rap bewegen en dus is alles in slow motion en na de middag zal het weer verplicht rusten worden want het kan niet anders
voor iedereen nog een aangename maandag verder
tot later

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Joehoe aan allen een goede dag
Wat was het koud op de markt. Geladen als een ezel thuis gekomen , kip, patatjes, bananen, eierkoeken, brood , CBD crême voor mijn ai's en oei's of het zal helpen weet ik niet . Die cannabis zalf zou voor van alles goed zijn we zien wel . O ja en de krant ook nog mee. .
Verder was ik toch wel blij terug thuis te zijn . Ik word meer en meer een huisduif met weinig tijd woeha..
Zonnebloemetje daar heb je een punt, inderdaad het is eenzaam wonen op de boerenbuiten. Maar ik kon er mij wel in vinden . En ja het is een gemis, maar ik ben realistisch genoeg dat ik ook mensen wil zien. . Hier is er meer "wemeling" die mijn aandacht trekt .. Hi hi inderdaad ik heb ook veel ZULKE kledingstukken , o.a kousen en mutsen
An-W met de croks aan een fijne avond en een fijne week
Hallo Bekske de viervoeters zullen al begonnen zijn aan hun middag siësta denk ik
Net kort mijn 2 kinderen gehoord tijdens hun middagpauze
mama-inge zwaai zwaai
Ik eindig hier , maar niet zonder de zeggen geniet van de fijne namiddag
toedeloe
menu: kippenboutjes
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
een goeie middag iedereen
jadi alweer jou kasten aangevuld met de nodige boodschappen van de markt , ja we moeten toch eten hé want anders zouden we het niet lang meer trekken zonder eten
en ventje is ook al te voet een boodschap gaan doen en" raar maar waar " hij zegt dat het koude wind is
allé ik ga aan het middageten beginnen sè
boomstammetjes met boontjes in tomatensaus en puree
voor iedereen smakelijk

jadi alweer jou kasten aangevuld met de nodige boodschappen van de markt , ja we moeten toch eten hé want anders zouden we het niet lang meer trekken zonder eten
en ventje is ook al te voet een boodschap gaan doen en" raar maar waar " hij zegt dat het koude wind is
allé ik ga aan het middageten beginnen sè
boomstammetjes met boontjes in tomatensaus en puree
voor iedereen smakelijk

mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemiddag
Gisteren helemaal vergeten hier om het hoekje te koekeloeren
We hadden schoonouders op visite, lieve mensen, maar was knap moe nadat ze weg waren
Vanmorgen gewerkt en daarna geslapen
Vanmiddag met man en honden naar het bos geweest te wandelen
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Gisteren helemaal vergeten hier om het hoekje te koekeloeren
We hadden schoonouders op visite, lieve mensen, maar was knap moe nadat ze weg waren
Vanmorgen gewerkt en daarna geslapen
Vanmiddag met man en honden naar het bos geweest te wandelen
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft