De tafel van Gert
-
kathuis - Lid geworden op: 23 mei 2003, 11:19
Iemand gekeken naar de uitzending vandaag dinsdag 16 dec 2025? Nog iemand die zich ergert aan ELODIE?
7 cats and 2 dogs en ze leefden IN VREDE met elkaar! Nu zijn de twee woefkes ook overleden (op 17 j leeftijd).
Op sennet geleerd : zalig zijn de armen van geest
-
Passant - Lid geworden op: 08 jun 2020, 14:29
Awel, deze post is al ouder ( ik kom op deze pas eerste keer kijken) en over de uitzending van 16-12-25 weet ik natuurlijk niets meer. Dus hoe Elodie je geërgerd heeft , geen idee. Het zal wel over Elodie Gabias gaan neem ik aan .
Maar om in te pikken, ik vond haar vaak ook een , zal het maar dwaze gans noemen, beetje dom, moeilijk verstaanbaar met haar West-Vlaams accent, typisch de tegenwoordige sociale meid van tiktok, maar dat is gekeerd na dat ik haar zag in de 'Columbus'. Daar viel ze me goed mee, niet dom. Ze liet meer van haar zien (figuurlijk natuurlijk) en uiteindelijk zie ze heel anders. Gevoelig, respect naar mensen ( ook oudere) , grappig op haar manier. Met zichzelf ook kunnen lachen, niet zichzelf oppompen zoals meerdere Vlaamse jonge vrouwelijke BV's doen. Kortom, verdedigbaar meisje. Mag haar nu ,snap beter haar tussenkomsten bij de tafel.
Maar om in te pikken, ik vond haar vaak ook een , zal het maar dwaze gans noemen, beetje dom, moeilijk verstaanbaar met haar West-Vlaams accent, typisch de tegenwoordige sociale meid van tiktok, maar dat is gekeerd na dat ik haar zag in de 'Columbus'. Daar viel ze me goed mee, niet dom. Ze liet meer van haar zien (figuurlijk natuurlijk) en uiteindelijk zie ze heel anders. Gevoelig, respect naar mensen ( ook oudere) , grappig op haar manier. Met zichzelf ook kunnen lachen, niet zichzelf oppompen zoals meerdere Vlaamse jonge vrouwelijke BV's doen. Kortom, verdedigbaar meisje. Mag haar nu ,snap beter haar tussenkomsten bij de tafel.
-
*Joy* - Lid geworden op: 02 aug 2025, 12:58
Volledig met je eens !Passant schreef: ↑21 feb 2026, 13:04Awel, deze post is al ouder ( ik kom op deze pas eerste keer kijken) en over de uitzending van 16-12-25 weet ik natuurlijk niets meer. Dus hoe Elodie je geërgerd heeft , geen idee. Het zal wel over Elodie Gabias gaan neem ik aan .
-
kathuis - Lid geworden op: 23 mei 2003, 11:19
Zag haar al zappend toevallig op VTM in dat "job-programa"waar BV's in de verpleging gaan helpen . Heb nu betere indruk over haar. 
7 cats and 2 dogs en ze leefden IN VREDE met elkaar! Nu zijn de twee woefkes ook overleden (op 17 j leeftijd).