In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemiddag, ik kom ook nog even om het hoekje gluren
Vanmorgen gewerkt en daarna naar bed, kon eerst niet in slaap komen, dus uiteindelijk pas tegen 12 uur uit bed.
Inmiddels bezig met het eten van morgen (hachee) en straks nog voor vandaag wat op tafel toveren
Moest nog met oudste zoon naar de apotheek en inmiddels even zitten met een kop thee
Vanavond met jongste zoon naar zijn sport, ze hebben 1 of ander iets speciaals in de planning
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Vanmorgen gewerkt en daarna naar bed, kon eerst niet in slaap komen, dus uiteindelijk pas tegen 12 uur uit bed.
Inmiddels bezig met het eten van morgen (hachee) en straks nog voor vandaag wat op tafel toveren
Moest nog met oudste zoon naar de apotheek en inmiddels even zitten met een kop thee
Vanavond met jongste zoon naar zijn sport, ze hebben 1 of ander iets speciaals in de planning
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
In de tuin.
Het begin is er, altijd weer een verrassing....
Allen een mooi weekend!

Het begin is er, altijd weer een verrassing....
Allen een mooi weekend!

-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen luitjes ,
Wat een heerlijk weertje
"Oogies" half dicht, door het zonnetje, slurpen aan mijn tas zwart goud. Wat moet een mens nog meer hebben. . Ja ik ben een terrasje aan het doen "au bord de mon appartement" gratis voor niets rustig en gratis .
Nog even en dan er terug invliegen .. Wasmachine doet nu het werk wat vroeger door moeder de vrouw moest gebeuren . En straks staat mijn rekje buiten heerlijk uit te waaien .. De lakens zullen de "versche" lucht in de slaapkamer brengen .. heerlijk om vanavond in mijn bedje te kruipen.. En verder och we zien wel ..
mama-inge waarschijnlijk in dromenland ,en straks de start van het weekend ..
Anne_marie en Adam ook een fijne bloemige dag , en zeg nu zelf als je snuift het ruikt al lekker buiten. . Voor mij is dat het mooiste seizoen van het jaar .. Ik ben dan ook een lentekind denk ik dan .. woeha
Dag Bekske inderdaad de lente begint, maar voor volgende week geven ze al Maartse koude buien uit . Daarom ga ik er nog van profiteren van het zonnetje
Ik zie , ik zie . .. in mijn glazen bol dat Zonnebloemetje en Picske* nu aan het genieten zijn , zittend aan het open venster, met een tas koffie . . en een stutje er bij .. ♥
Aan iedereen een fijne zaterdag
toedeloe
* even noteren dat ik patatjes moet kopen straks op de boerenmarkt
menu: gerookt varkenshaasje met prinsesbonen (denk ik, kan nog veranderen naar wortelen ) en natuurpatatje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.