Terrorisme en geplande terreurdaden in Europa
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Uiteraard. De "spionage" ( CIA ) had moeten ontdekken dat het nu een school is geworden i.p.v. een deel van de militaire basis een eindje verderop. Als ge die info niet aan AI wijsmaakt , gaat AI u die ook niet kunnen tonen.
Dat het schooltje vroeger een deel was van de basis is op de VRT gemeld geweest. De VRT zal dat niet van de Iraniers te weten gekomen zijn , maar wel van de Amerikanen. En dus blijkbaar wisten de Amerikanen "van niets" en bombardeerden ze er maar op los. Dit is een blaam voor de CIA.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
't Is weer voorbij, die mooie ramadan.Wil. schreef: ↑05 mar 2026, 19:37De ramadan duurt nog tot 19 maart.
De ramadan is een periode waarin er méér aanslagen en terreurdoden worden genoteerd dan gewoonlijk.
Op dit ogenblik werden wereldwijd al meer dan 200 doden geteld die het gevolg waren van aanslagen 'in de naam van Allah'. De doden die in Iran vallen sinds de oorlog begonnen is, tellen niet mee.
Tijdens deze periode van vrede, verdraagzaamheid, bezinning werden in de wereld 524 mensen vermoord door volgelingen van de profeet. Ze hebben zich ingezet om het einddoel van de islamideologie te bereiken: heel de wereld onder de regels van hun 'religie' en wie zich daartegen verzet, mag geweld verwachten.
Het laatste orgelpunt waren wel de gelijktijdige terreuraanslagen in Maiduguri in het noord-oosten van Nigeria waar Boko Haram actief is. Een postkantoor, een marktplaats en een kliniek waren het doelwit. De score? 23 doden en meer dan 100 gewonden.
Wat is het einddoel van Boko Haram? Een religieus bestuurde staat creëren op basis van de rechtsregels van de islamideologie, d.i. de sharia.
Iemand iets van gemerkt in het nieuws bij ons?
Ter vergelijking: op de luchthaven in Zaventem vielen 16 doden bij de islamitische terreuraanslag. Vandaag, 10 jaar later, maken we daar nog veel poeha over. In Nigeria, Syrië, Pakistan, Irak is dat wekelijkse kost.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
https://blog.seniorennet.be/vroeger/
We zijn heel goed in het HERDENKEN , maar helaas minder goed in DENKEN !
We zijn heel goed in het HERDENKEN , maar helaas minder goed in DENKEN !
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Die van Afrika hebben bb ook nogal een grote mond, dat is niet goed, dat moet zo zijn, vooruit buschauffeur gas, wat een pretentie die madammen. Voor de rest whtsapp met hunne vrienden in Afrika, lange kleren dragen die gasten, heel de bus mocht meekijken.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Een vrouwelijke arts van Palestijnse afkomst die werkt voor de NHS in South Gloucestershire is aangeklaagd voor vier gevallen van het oproepen tot steun voor Hamas. Ze werd aangeklaagd voor vier gevallen van het oproepen tot steun voor Hamas, een verboden groepering, in strijd met de Britse Terrorism Act.
De aanklachten hebben betrekking op de periode van 23 juli tot en met 31 december 2025.
Dr Rahmeh Aladwan werd ook aangeklaagd voor het publiceren of verspreiden van schriftelijk materiaal en het gebruik van bedreigende, beledigende of kwetsende woorden, met de bedoeling om raciale haat aan te wakkeren.
De aanklachten hebben betrekking op de periode van 23 juli tot en met 31 december 2025.
Dr Rahmeh Aladwan werd ook aangeklaagd voor het publiceren of verspreiden van schriftelijk materiaal en het gebruik van bedreigende, beledigende of kwetsende woorden, met de bedoeling om raciale haat aan te wakkeren.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.