In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Vandaag gewerkt in de winkel.
Morgen komen de kleinkinderen weer.
Maart roert zijn staart hoor ik al. Er wordt natte sneeuw en gure wind verwacht.
Fijne avond allemaal en voor straks welterusten.

Morgen komen de kleinkinderen weer.
Maart roert zijn staart hoor ik al. Er wordt natte sneeuw en gure wind verwacht.
Fijne avond allemaal en voor straks welterusten.

~ Hoe ouder ik word, hoe meer ik besef dat de dingen in het leven die niets kosten, het meest waardevol zijn.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
- Locatie: de boterstad

Goede morgen , het is frisjes buiten.
En ja ik kon mijn vest gebruiken toen ik naar de plaatselijke winkel ging deze morgen
Er is een zuchtje wind, en geen zon te zien .
Ik ga vlug moeten zijn want binnen 5 min moet ik met "voetem" (stappen) vertrekken naar de pedicure
Dus bij deze een fijne dinsdag aan iedereen
toedeloe
menu: restje kalkoengebraad in restje groenten saus een patatje er bij en heb een volle menu
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone
een goeie dinsdagmorgen iedereen
mijn poetshulp is hier en het ruikt fris
de gordijnen in de keuken zijn ook al gewassen en de overgordijnen zitten in de wasmachine en ventje hangt ze dan terug want ik kan niet meer op een ladder staan door mijn spierziekte
en is hier al een flauw zonnetje komen piepen , maar we zullen wel zien wat het verder doet
jadi laat je voetjes maar soigneren door de pedicure en je zal weer met nieuwe voetjes buiten komen
want als je ouder word is dat zeker geen overbodige luxe vind ik
An volgens het weerbericht zou het in Nederland nog slechter weer worden dan hier bij ons , maar we zullen afwachten hé
Bekske hopelijk gaat het een beetje met die kant die niet meer zo goed mee wil bij jou
Inge weer druk bezig met de dagelijkse werkjes
marietteke hoe is het nu bij jullie ??????,,,
allé voor iedereen nog een fijne dinsdag verder

mijn poetshulp is hier en het ruikt fris
de gordijnen in de keuken zijn ook al gewassen en de overgordijnen zitten in de wasmachine en ventje hangt ze dan terug want ik kan niet meer op een ladder staan door mijn spierziekte
en is hier al een flauw zonnetje komen piepen , maar we zullen wel zien wat het verder doet
jadi laat je voetjes maar soigneren door de pedicure en je zal weer met nieuwe voetjes buiten komen
want als je ouder word is dat zeker geen overbodige luxe vind ik
An volgens het weerbericht zou het in Nederland nog slechter weer worden dan hier bij ons , maar we zullen afwachten hé
Bekske hopelijk gaat het een beetje met die kant die niet meer zo goed mee wil bij jou
Inge weer druk bezig met de dagelijkse werkjes
marietteke hoe is het nu bij jullie ??????,,,
allé voor iedereen nog een fijne dinsdag verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone
een goeie namiddag iedereen
een beetje lente in huis voor mijn keukenvenster
en dan nog in mijn lievelings kleur

een beetje lente in huis voor mijn keukenvenster
en dan nog in mijn lievelings kleur

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

hallo iedereen geniet van jullie dag om het even hoe want de tijd gaat snel .PSdit weekend de klok weer herzetten .Groetje bekske ps zonnebloemetje het is niet gemakkelijk als de linkerkant niet wil maar moeilijk gaat ook en al doende leer je moet wel oppassen met eten klaar te maken .Om een kookpot van vuur nemen bevoorbeeld .Maar heb mijn manier gevonden om dat de doen maar het is altijd oppassen .Maar jij zal het ook niet gemakkelijk hebben denk ik groetje
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
- Locatie: de boterstad

Goede morgen deze morgen
Wat een raar weertje mijn "postuur" met viooltjes lag aan de achterdeur deze morgen . Mijn windmolen is nog als nieuw. Maar bij de buren zijn er 2 kweekserres omgewaaid en liggen onderste boven in de tuin.
Intussen probeert de zon een goede dag te komen zeggen. En wat verder bij mijn dochter is het aan het hagelen.
Weervrouw Jadi heeft gesproken.
Bekske je zegt wel de tijd die vliegt zo voorbij .
Zonnebloemetje uw appartement is weer spic en span. .Het kan er weer tegen . En je bracht de lente in huis. Zo opgewekt plantje kan deugd doen .. En wat ga je doen achteraf met de bollen ?
Nu kan je ze niet meer in de tuin planten hé .
Ik heb inderdaad voor 42€ weer nieuwe voetjes. Ik loop weer op wolkjes.
Anne_marie wat een mooie bloem (tulp), straks ga ik zeker de puzzel maken , maar eerst hier mijn epistel.
Zo aan iedereen een fijne woensdag, we zijn weeral aan de helft van de week
toedeloe
menu: ik heb gehakt uit de diepvries gehaald. .Hoe klaar maken , ik weet het eigenlijk nog niet
gebakken als hamburger, of in een ovenschotel .. Hoe dan ook het zal smaken
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Beetje druk gehad de afgelopen dagen
Zo werken en daarna slapen
Er ligt weer genoeg was om de machine aan te zetten en er zullen weer wat huishoudelijke klusjes gedaan moeten worden
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Beetje druk gehad de afgelopen dagen
Zo werken en daarna slapen
Er ligt weer genoeg was om de machine aan te zetten en er zullen weer wat huishoudelijke klusjes gedaan moeten worden
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
- Locatie: de boterstad

*Iemand goesting op een tas koffie ? . .
Hallo ik kom jullie nog een fijne avond toewensen
De dag is voorbij gevlogen , ik zal deze avond niet in slaap moeten gewiegd worden
Oeps de bel , en ja ik verwacht nog volk
toedeloe
menu: was varkensgebraad met (veel) champignon saus en puree van 't huis
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
- Locatie: Brugge die schone
een goeie avond alweer iedereen
deze voormiddag had ik een afspraak op orthopedie voor een inspuiting in mijn linker knie met " Ostenil" die tussen mijn kniegewricht word gegeven , en daarna zijn we nog op 't gemakske in onze favoriete tearoom een lekker koffietje gaan drinken en toen we buiten kwamen vielen er sneeuwvlokjes naar beneden , maar onze auto stond niet ver
en na het middageten was het verplicht rusten geblazen en ventje is in slaap gevallen in de zetel voor de tv en toen hij wakker werd heb ik pannenkoeken gebakken voor bij onze koffie en ze smaakten
Bekske tis zeker opletten als alles niet meer goed gaat zoals vroeger
warme potten en pannen zet ik nooit meer op tafel , want das veel te gevaarlijk om mij te verbranden als ik die laat vallen , want als er onverwacht één van mijn handen verkrampt ligt alles op de grond en dus doet ventje dat , en als ik terwijl ik mijn voeten verzet opeens door één van mijn benen zak wat ik al voor heb gehad dan val ik met alles wat ik vast heb op de grond , maar als je alleen bent zoals jij is dat natuurlijk niet gemakkelijk hé , veel sterkte en zeker altijd goed opletten hoor
jadi die bollen bewaren wij in de garage en die kunnen het volgend jaar dan weer bloeien
en geniet nog van jou bezoek hé
oeps het nieuws zal beginnen
Inge , An en alle andere leutertjes
nog een gezellige avond verder

deze voormiddag had ik een afspraak op orthopedie voor een inspuiting in mijn linker knie met " Ostenil" die tussen mijn kniegewricht word gegeven , en daarna zijn we nog op 't gemakske in onze favoriete tearoom een lekker koffietje gaan drinken en toen we buiten kwamen vielen er sneeuwvlokjes naar beneden , maar onze auto stond niet ver
en na het middageten was het verplicht rusten geblazen en ventje is in slaap gevallen in de zetel voor de tv en toen hij wakker werd heb ik pannenkoeken gebakken voor bij onze koffie en ze smaakten
Bekske tis zeker opletten als alles niet meer goed gaat zoals vroeger
warme potten en pannen zet ik nooit meer op tafel , want das veel te gevaarlijk om mij te verbranden als ik die laat vallen , want als er onverwacht één van mijn handen verkrampt ligt alles op de grond en dus doet ventje dat , en als ik terwijl ik mijn voeten verzet opeens door één van mijn benen zak wat ik al voor heb gehad dan val ik met alles wat ik vast heb op de grond , maar als je alleen bent zoals jij is dat natuurlijk niet gemakkelijk hé , veel sterkte en zeker altijd goed opletten hoor
jadi die bollen bewaren wij in de garage en die kunnen het volgend jaar dan weer bloeien
en geniet nog van jou bezoek hé
oeps het nieuws zal beginnen
Inge , An en alle andere leutertjes
nog een gezellige avond verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***



