Bluft Poetin?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Wil.

Gisteren, 19:06

Fred1950 schreef:
Gisteren, 17:58

Perceptie en interpretatie , beste man. Iets uit het Russisch vertalen is voor engelstaligen nogal moeilijk.
:lol: Je bevestigt 100% wat ik schreef: zelfs het kleuterniveau van denken is te hoog gegrepen.

Hoe vatniks zich moeten verweren, zelfs als de waarheid hen in het gezicht staart, leren ze dat op speciale bijeenkomsten met rollenspelletjes en zo, of krijgen jullie dat via mail aangeleerd??? :lol:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.

Gisteren, 20:28

image.png

boeffer

Gisteren, 22:41

Dat spelletje daar (leven/dood) na 4 jaar lijkt me een donker geheim tussen die 2 landen. Ge ziet hoe daar zomaar geld verdwijnt in UA, recent nog https://www.hln.be/buitenland/voormalig ... ~a27958a8/
En Putin laat het doen of uitvoeren, blijft buiten schot. Wat zouden de raakpunten zijn tussen deze 2, dat er geen toezicht/controle is?
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk

werewoef

Gisteren, 23:31

Gaat dit over het ontslag van een hoge politieke " pief ' in de nabije kring van Zelenski ? Hij zou miljoenen geld bestemd voor de oorlogsvoering verduisterd hebben voor de bouw van luxe villas . Ondertussen sneven de soldaten bij bosjes .... 8O

werewoef
AMEN en AUM

Wil.

Vandaag, 10:02

Die Yermak is vorig jaar al het land uitgevlucht omdat de dienst die controle uitoefent en bedriegers opspoort, hem nauw op de hielen zat. Waarschijnlijk zit hij in Israël. Vandaag worden hij officieel in verdenking gesteld.

Het systeem dat corruptie en fraude moet opsporen en uitroeien, werkt dus wel degelijk.

UA was in het verleden één van de meest corrupte landen na Rusland. Alle ex-sovjetlanden hebben daarmee te maken gehad omdat het communistisch systeem dat Moskou oplegde in de vazalstaten dat gemakkelijk mogelijk maakte.

Dicksy

Vandaag, 11:01

image.png
image.png (421.11 KiB) 38 keer bekeken

Voormalig topmedewerker van Zelensky stuurt The Post een onheilspellende boodschap, enkele uren na zijn ontslag: 'Ik ga naar het front'.
(28 november 2025)

"Ik heb Oekraïne gediend en was op 24 februari 2022 in Kiev", schreef hij, verwijzend naar de dag waarop Rusland zijn grootschalige oorlog begon. "Misschien zien we elkaar ooit nog eens terug. Glorie aan Oekraïne. Ik ben geschonden en mijn waardigheid is niet beschermd, ondanks dat ik al sinds 24 februari 202[2] in Kiev ben,” zei hij. “Daarom wil ik Zelensky geen problemen bezorgen; ik ga naar het front.

Yermak gaf geen verdere details over hoe hij naar het front zou gaan en of hij zich bij de Oekraïense strijdkrachten zou aansluiten.
Een man die als voorbeeld kan dienen voor al de Oekraïnse jongeren die naar het buitenland gevlucht zijn omdat ze niet naar het front willen gestuurd worden. Hopelijk kunnen de autoriteiten hem opsporen aan het front, en is hij nog niet gesneuveld, zodat hij alsnog verantwoording kan komen afleggen tegen de beschuldigingen.
Een echte patriot. :roll:

Wil.

Vandaag, 11:36

Aan zijn proper wit hemd te zien, heeft hij niet in de loopgraven gezeten.

Wil.

Vandaag, 21:47

De raffinaderij/pompstation van Perm (1500 km van UA) is alwéér in brand geschoten. Perm en Ufa (dicht bij Kazakstan) zijn twee heel belangrijke knooppunten die het westelijk deel van Rusland - waar de meerderheid van de bevolking woont - voorzien van brandstof.