Software of hardware probleem ?
-
lucske74 - Lid geworden op: 17 apr 2009, 19:50
Mijn PC is 5 maanden oud , heb er nooit problemen mee gehad , tot nu ?
Mijn configuratie is Amd Ryzen 7 , 2000 GB HD , Geforge RTX 5060 Ti , 32 GB Ram, Windows 11 pro.
Mijn probleem is nu dat ik op Facebook soms filmpjes kan zien of ze beginnen daarna krijg ik een cirkeltje dat draaid , ik denk dat hij dan aan het bufferen is . Soms blijft het gewoon blank dan staat er niets ? ik kan wel verder scrollen , maar dan zie ik ook niets van de fragmenten ofwel maar een stukje , en dan komt het cirkeltje
dat draaid en draaid , soms gaat hij verder met het fragment , maar meestal duurt het te lang.
Nu hij heeft dit nooit gedaan , werkte altijd perfekt tot een week geleden , En nu is dat wel hinderlijk ,dat ik soms Facebook dicht doe en het voor bekeken hou. Let wel ik gebruik Firefox , bij Edge is het wat beter , maar daar doet hij ook bij? Dus mijn vraag waar ligt het aan ? Alvast bedankt voor het meedenken. Grtjs Luc.
Mijn configuratie is Amd Ryzen 7 , 2000 GB HD , Geforge RTX 5060 Ti , 32 GB Ram, Windows 11 pro.
Mijn probleem is nu dat ik op Facebook soms filmpjes kan zien of ze beginnen daarna krijg ik een cirkeltje dat draaid , ik denk dat hij dan aan het bufferen is . Soms blijft het gewoon blank dan staat er niets ? ik kan wel verder scrollen , maar dan zie ik ook niets van de fragmenten ofwel maar een stukje , en dan komt het cirkeltje
dat draaid en draaid , soms gaat hij verder met het fragment , maar meestal duurt het te lang.
Nu hij heeft dit nooit gedaan , werkte altijd perfekt tot een week geleden , En nu is dat wel hinderlijk ,dat ik soms Facebook dicht doe en het voor bekeken hou. Let wel ik gebruik Firefox , bij Edge is het wat beter , maar daar doet hij ook bij? Dus mijn vraag waar ligt het aan ? Alvast bedankt voor het meedenken. Grtjs Luc.
-
In instellingen Facebook vind ook niets terug wat van belang is ? Verder gaat alles goed ik kan films afspelen en zien zowel You-tube als filmpjes die ik zelf gedownload heb of online wil zien zoals VTMmax , dat gaat allemaal perfekt .Dus hoe komt het dat dit wel allemaal goed gaat , behalve de reels op facebook of andere filmpjes op facebook.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
het ligt niet aan u of bij u
ofwel aan de provider ,ofwel aan de servers onderweg
dat het telkens bufferen is , dan is het 90% nooit bij u
kunt wel eens proberen die hardwareversnelling uit of aan te zetten (van uw browser)
en dan de browser herstarten
ofwel aan de provider ,ofwel aan de servers onderweg
dat het telkens bufferen is , dan is het 90% nooit bij u
kunt wel eens proberen die hardwareversnelling uit of aan te zetten (van uw browser)
en dan de browser herstarten
-
Heb het gedaan , het vinkje weg genomen bij hardware prestaties , dacht dat het gelukt was , maar nee , doet nog steeds hetzelfde . Denk dat ik firefox eens zal moeten verwijderen , en daarna terug installeren , misschien dat dit helpt ? het rare is dat hij dat minder doe als ik edge gebruik , maar het probleem blijft.
Als ik series bekijk online of films online , dan heb ik geen last van dit , dan werkt alles perfekt.
Of ligt de fout bij facebook zelf ?? heb er geen idee van .
Als ik series bekijk online of films online , dan heb ik geen last van dit , dan werkt alles perfekt.
Of ligt de fout bij facebook zelf ?? heb er geen idee van .