NACHTUILTJES(12)2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

greetie
Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
Locatie: Land van Nevele

Vandaag, 07:59

Goede morgen 🌞🌞🌞
Strakjes komt kleindochter knippen :D
Fruit en een pastasalade deze middag op aanvraag :D
Alles staat nu open
Gelukkig is er sport vanmiddag,hou me aan de instructies van specialist deze week!
Hou jullie gezond !
Groetjes allemaal!

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

Vandaag, 08:48

Afbeelding
hier iedere dag warm eten geen koude schotel krijg dat niet binnen .Een koude schotel zo voor mij betekenen niet eten een goed dieet dan .Heb zelfs eergisteren avond soep gemaakt met de soepmaker op 25 minuten had ik lekkere soep .Hier iedere dag soep enz.Maar ja het is ieders zijn smaak .Geniet om het even hoe straks kinesist en met de late avond met de viervoeters buiten met buurman .

corry
Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Locatie: Wenduine

Vandaag, 09:04

Afbeelding

Goedemorgen
Alle dagen koud eten ook mijne dada niet.
Maar lust het wel.

Zou zo graag willen schrijven maar kan het niet…….de emotionele stroomversnelling waar ik nu inzit maakt me verdrietig en boos. Onze kindjes behoren tot het draaiboek, tot zover :cry:

Mijn haartje gaan de verkeerde richting uit, wat ik ook wil ze draaien andersom :roll: kapster in verlof.
Vandaag de dag van mantelzorg, buurtjes onderaan hebben mijn naam opgeven, wij gaan samen vooraan op koffie en taart.
Voor de rest alles goed, en loslaten wat je zelf niet in de hand hebt, weet het maar…..komt beter !

Tot in den draai
Afbeelding
ik tel alleen de zonnige dagen.

Ritavdm
Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Locatie: Groot Ieper

Vandaag, 10:52

Goeie morgen

Kuisen gaat vandaag met de franse vlag zijn hoor, 't is te warm om precieser te werken.

Corry, 'k heb met jou te doen, die zorgen en muizenissen blijven je achtervolgen.
Een knuffel zal wel niet helpen maar het toont aan dat ik toch met je meeleef., dus een hele dikke.
Oud maar niet Out

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

Vandaag, 11:16

Goede morgen iedereen, :wink:
Ja zomer, zoals nu kan ik er niet van genieten
want ik heb geen adem bij het minste wat ik doe
Goed voor wie er van houd, maar "te is te" :oops:

Heb net een briefje voor wat boodschappen bij de onderbuurvrouw gebracht,
zij gaat dan voor mij efkes naar Col**** als ze tijd heeft. dat is het dichtste bij
Kinderen hebben voor ze vertrokken een goede voorraad aangelegd,
maar je kan niet alles voor 14 dagen in voorraad hebben vooral vers fruit...
lief dat mensen elkaar helpen :) Als ik zelf weer buiten kan dan breng ik haar
weer een "bedank bloemetje", zo nu en dan mag dat wel eens (vind ik tenminste) :roll:

Corry een leuk boos kindje , mooi plaatje en het andere is zo uitnodigend
je zou er zo op het terras gaan zitten :) Sterkte met de probs.... :roll:

Rietje, hier is het ook met de Franse slag, ik heb ademnood bij het minste wat ik doe
en het gaat niet lopen :oops:

Greetie vandaag begint op Wimbledon het tennis weer zag ik gisteren op TV
goed om rustig te kunnen kijken met deze hitte :)
https://sporza.be/nl/categorie/tennis/

Bekske sterkte in deze moeilijke tijd, beterschap voor jou...:)

jadi is nog niet langs geweest zwaai, zwaai jadi hou het zo koel mogelijk :)

Hou het veilig en gezond allemaal ook wie ik niet genoemd heb, sorry :oops:
groetjes en tot later... :?
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
:wink:

jadi
Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Locatie: de boterstad

Vandaag, 14:19


Afbeelding
Hallo iedereen , sorry maar ik ben hier niet geraakt de laatste dagen . Mijn laptop is zelfs niet open geweest..
Zaterdag bezoek dochter en schoonzoon ; printer is gemaakt .
Zondag vroeg in de morgen naar een rommelmarkt . Kwestie eens buiten te zijn . Tegen de middag zaten we al in een restaurant vol au vent met friet te eten , en zoon 2 joekels van garnaalkroketten .. Hij kreeg zijn bord bijna niet uit. De overschot van de vol au vent heb ik mee in een doos en dit zal zoon die vanavond opeten .. zo'n grote portie en er was airco zalig .. Het was lang geleden , het is mooi verandert aan het roer staat er een jonge kok met vriendin . Onder het allesziende oog van tante de eigenares .. Zeker weten voor herhaling vatbaar voor een dagschotel . .In de namiddag in slaap gevallen die hitte hé .. :oops:
En ja vandaag dacht ik vroeg naar de markt te gaan maar dochter lief belde zo kon ik maar om 10.30u vertrekken .. Veel te warm ik was blij dat ik weer thuis was ..
En nu eerst even hier bij jullie .. Dat was dus mijn weekend
Bekske ik eet koud eten , maar ook niet alle dagen. Mijn voorkeur gaat ook naar warm .. Ik laat me wel meer verleiden bij de traiteur want het is wat te warm aan het fornuis om te koken .Hier ook alles van 's morgens vroeg opendeur dag .. en daarna als pot toe. Ik voel me precies een vleermuis zo in de donker..
Rietjes ik heb nu maar pas uw douche gezien .. Sorry ik moet er over gekeken hebben.. Dat is dik in orde je zult er veel plezier aan hebben .. het is een grote ..
Tja die hitte hé, ik heb er moeite mee . Hopelijk als we op verlof gaan in juli is het minder warm .. Telkens in een hitte golf op reis de laatste 3j ,daar kan ik echt minder tegen.. Enfin het is nog een maand .. Moet nog de rest gaan betalen dat zal zaterdag gebeuren. Daarom ga ik met of zonder zoon vroeg in de morgen en voormiddag buiten , of iets doen dan is het nog wat fris .. Namiddag thuis om dan tegen de avond een toertje te doen hier of daar . Dank om al weer die mooie foto's . Hé hé ik heb ook zo'n hoed als W. Allee hij trekt er op 't is een gender hoed .. Verleden jaar was mijn hoofd verbrand door mijn haar heen .. Geen lachertje , ooit heb ik de zona op mijn hoofd gehad .. Mijn haar deed pijn :lol: :lol: en nee niet van de drank :lol: :lol:
Oma-C kun je het beetje fris houden bij u .. Fijn dat de onderbuurvrouw een boodschap wilt doen voor je .. Inderdaad nu best niet buiten gaan want de adem moet overuren doen . Ik voel het ook lichtjes . Mijn ma was ook zo .. maar dat verbetert niet met ouder worden hé
Greetie intussen met de beentjes omhoog en kijken naar de sport denk ik .. Ik ga straks woordzoeker doen .. En wie weet kijk ik nog naar een film op Netflix .
Krakje ook binnen gebleven , zeker voor het onzekere nemen .. En ieder mens is verschillend gelukkig maar anders zou het saai zijn op de wereld
Corry wat heb jij weer mooie plaatjes mee . Dat boos meisje e wel ooit had ik zo'n lakschoentjes voor mijn eerste communie .. Och problemen , zorgen en muizenissen ik hoop dat ze kunnen opgelost worden . Of toch wat verzachtend ..
Aan iedereen een fijne maandag verder
toedeloe
hou het fris , veel drinken is de boodschap
menu : koude potje gemaakt met witloof pijpajuin patatjes en hesp .. dat zal genoeg zijn voor mij .. En ja ik moet nog eten , nog geen honger ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

Ritavdm
Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Locatie: Groot Ieper

Vandaag, 21:04

Vanmiddag waren we op bezoek bij een kersenkwekerij, met proeven natuurlijk... Heerlijk


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Oud maar niet Out

krakje
Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
Locatie: Heist op den Berg

Vandaag, 21:12

we blijven nog zeker een week genieten van de hitte,
niet getreurd we kunnen ons ook verwennen met rust, koud drankje,
lezen en puzzelen zelfs tv zien, de dag zal altijd kort zijn,
heb deze vroege morgen de strijk gedaan, eten hebben we gaan halen,
de jongens toch, ik heb voor eten een lekkere rolmops genomen,
met dit weer weten de jongens zelf niet waar ze goesting in hebben,
morgen zien we wel wat de pot schaft, afwachten wat ze voorstellen,
grtjs van krakje,
Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.