NACHTUILTJES(12)2024
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
na de noen met zoon en kleinzoon naar Ikea gereden ergens tegen Zaventem,
gaan zien dat mijn zoon van zin is te kopen, maar ik wist niet dat het zooooo groot was,
alleen zou ik er verloren lopen, de volgende keer is het met een rolstoel,
had alleen wandelstok bij, was echt kapot van rondgaan, al hadden we tussen door ergens gaan zitten,
dit is een winkel als je het zo noemt om van s'morgen's te gaan bezoeken anders niet te doen,
zeker als je slecht te been bent, heb wel een paar spullen gekocht voor de keuken,
hier de laatste dag van de kermis, en niet in het dorp geweest, grtjs van krakje,

gaan zien dat mijn zoon van zin is te kopen, maar ik wist niet dat het zooooo groot was,
alleen zou ik er verloren lopen, de volgende keer is het met een rolstoel,
had alleen wandelstok bij, was echt kapot van rondgaan, al hadden we tussen door ergens gaan zitten,
dit is een winkel als je het zo noemt om van s'morgen's te gaan bezoeken anders niet te doen,
zeker als je slecht te been bent, heb wel een paar spullen gekocht voor de keuken,
hier de laatste dag van de kermis, en niet in het dorp geweest, grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Nostalgie ten top, 37 jaar geleden aangespoeld, wel te verstaan niet zo elegant.
Goedemorgen
met koffie en zicht op weilanden, voorbij springende haas en vogels alle slag als gezelschap.
Kapper ! Joepie!, blij en vandaag terug kort kort.
Kleintje haar rapport gezien, commentaar hartverwarmend, dyslectie haar groot probleem , slaagt erin om het goed te doen.
Nog een fijne dag, slaap gerust wat verder…….nog wat genieten van de rust rondom.
Neem den draai en tot dan.

ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48
heb een mail gestuurd voor een viervoeter heb iets gezien nu bij haar en daardoor .afijn afwachten straks tegen de middag boodschappen leveren maandag bestelt .gemakkelijk moet niemand daar mee lastig vallenwant als geen vervoer heb is dat de beste oplossing .verder proberen lichte huishoud werkjes te doen groetje-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Gisteren bij zoon gefietst rapport gezien van de kleinste, ze mag fier zijn ,en de oudere krijgt de uitslag 2 juli
Een ommetje nog gedaan t was zo een mooie avond.
Oma-C we zijn al verwent geweest in de tennis,toen ik thuis kwam was Serena nog aan het spelen dus blijven kijken!
Blij dat we sport nog hebben in de namiddag en nu s avonds want het zijn toch maar herhalingen op TV
Corry zo mooie plaatjes
Ben lui aan het worden, wat HHtaken doen of de voormiddag is voorbij
Allemaal een fijne dag ,
Greetie
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goed middag allen,
Zonnig en zo'n 25° buiten, ik heb
vanmorgen mijn wandelingetje gedaan
Na de middag heb ik nog last van
de warmte en ademnood....dus rustig aan
greetie, geniet van Wimbledon en de andere sporten
Iedereen een mooie woensdag en hou jullie gezond
spoedig beterschap aan wie ziek is of last heeft
Zeg regelmatig tegen jezelf:
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
"ik ben sterker dan hetgeen mij overkomt."
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo , ik denk dat ik in mijn vorig leven secretaresse was, met heel veel overuren .. Papierwerk gedaan, nog maar eens een herinneringsmail naar de syndic .. We blijven bezig.
Eerst en vooral aan iedereen een fijne dag , al is het een stuk in de namiddag . Tijd voor koffie en taart , maar niet voor mij . Ik heb dorst niet te doen zou de zee kunnen uitdrinken , alhoewel met al dat zout er in. . Goed om nog groter dorst te hebben. Ik heb heilbot gegeten dat zal de boosdoener zijn .
Deze morgen was Suskewiet al druk aan het communiceren met zijn soortgenoten . En het koppel eksters wonen nog altijd in dezelfde boom waar mijn man zaliger die ontdekte . Het was de eerste keer dat is die zag .Met de veronderstelling dat het dezelfde eksters zijn natuurlijk.
En mijn dagelijks wandelingetje was vandaag over de markt naar de Standaard om de krant. In de Carref. geen krant , ze waren de inventaris aan het maken . Voilà nu weet je bijna alles
Rietjes ik lees net dat Sp.r ook inventaris doet wat een toeval . Even denken gisteren was het wandelen , dus vandaag fietsen ? Als je er maar deugd en plezier van hebt dat is het bijzonderste. Ik dacht het al, ik herken precies bepaalde stukken van die foto's van je . . Fintele begot .. Mijn zoon woonde ooit rond die côtè
Oma-C ik doe liever zelf mijn boodschappen , dan weet je wat je pakt en ziet enz . . Ik ga uw courage niet afnemen maar voor volgende week geven ze weer zo'n zware temperaturen uit
Krakje naar Ikea geweest , je zult veel stappen op uw teller hebben . Niet te doen , het is een echte doolhof daar .. Lang geleden dat ik daar nog geweest ben .
Corry toen ik die schilderij zag deed het me direct denken aan Distel . . Maar er staat een M getekend .. 37j geleden ! . . Aangespoeld in Wenduine , en nooit geen heimwee gehad naar de vroegere habitat .. Was jij dan van A'werpen het is een gok hoor .. Ik ga er van uit omdat je zei in A'werpen is Moederdag in augustus . Zo'n zicht dat je hebt, ik kan het me zo voorstellen zalig hé . .
Bekske je bent inderdaad al voorzichtig weer in de running. Ik denk eerder dat je al durft teveel doen ..
Greetie fijne dag gehad zo te lezen . Rapporten goed, jij ook content .. Nu nog afwachten voor de grote kinderen
Zo en nu ga ik nog even inschenken een glas water ..
Iedereen een fijne namiddag
toedeloe
koude schotel : met heilbot ! !
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.