NACHTUILTJES(12)2024
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo allemaal , net terug van weg geweest .. Wat een mooie gezapige zondag , een mens moet content zijn met wat hij kan en krijgt ..
Ik moet zeggen dat de zon me parten speelde tijdens het aperitief concert .. En ja het concert was echt goed . . Elke zondag op de markt voor 2maanden lang ..
Verder naar de rommelmarkt geweest in een heel mooi dorpje Leisele . . Daar stond een kindermolen van 1958. Ik was direct terug naar mijn jeugd gekatapulteerd. .
Ik ga het kort houden want ik moet nu nog de zondagskrant lezen en woordzoekers en kruiswoordraadsel invullen
Ik wens iedereen een fijne dag verder
toedeloe
menu; was friet ik het kleinste bakje 10 frietjes en zoon at de rest op ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
Jadi, een molen met een verhaal, stationsplein in Blankenberge stond er eentje met paardjes welke op en neer gingen, 63 jaar geleden eentje waar dochter graag opzat.
Ik ben terug op snee, niet scherp maar oké.
Straks pillen voor bloeddruk laten voorschrijven, het enige welke ik inneem, uitgezonderd pijnstillers
Eerste tas koffie al soldaat gemaakt, geen radio aan maar toch wetend dat Trump zijn invloed heeft gebruikt om onze duivels bang te maken. Stout hé
Nog een mooie maandag.
Tot in den volgende draai.
Vond het mooi en meestal zijn deze met een Engelse tekst, de boodschap daar gaat het om

ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie morgen
Die FUN daar zorgen we voor vandaag. Met onze fietsgroep maken we er vandaag een dagje van, de grens over met alles erop en eraan.
Die draaimolen roept ook bij mij herinneringen op, minder mooie.
Grote B die toen nog kleine B was (zo'n 50 jaar geleden) heeft er ooit bijna een vingertje verloren aan een loszittend wieltje. Gelukkig heeft haar geschreeuw de man van de draaimolen er onmiddellijk op attent gemaakt dat er iets niet pluis was en heeft hij het ding laten stoppen. Die nacht hebben we samen op spoed doorgebracht, ze heeft er een vinger met een flinke deuk aan overgehouden en een eeuwige schrik voor draaimolens.
Wat Trump nu weer klaar gekregen heeft bij de FIFA
daar zijn geen woorden voor.
Die FUN daar zorgen we voor vandaag. Met onze fietsgroep maken we er vandaag een dagje van, de grens over met alles erop en eraan.
Die draaimolen roept ook bij mij herinneringen op, minder mooie.
Grote B die toen nog kleine B was (zo'n 50 jaar geleden) heeft er ooit bijna een vingertje verloren aan een loszittend wieltje. Gelukkig heeft haar geschreeuw de man van de draaimolen er onmiddellijk op attent gemaakt dat er iets niet pluis was en heeft hij het ding laten stoppen. Die nacht hebben we samen op spoed doorgebracht, ze heeft er een vinger met een flinke deuk aan overgehouden en een eeuwige schrik voor draaimolens.
Wat Trump nu weer klaar gekregen heeft bij de FIFA
Oud maar niet Out
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo, kom ook eens koekeloeren. Deze morgen naar de markt geweest en eerlijk ik ga het moeten geloven dat ik niet meer tegen de hitte kan . Gelukkig kan ik de schaduw opzoeken en dan nog .. Ik had het verleden jaar al in de mot , dat het anders was in de zomer ..
Corry van zo'n nostalgie (kindermolen) krijg je automatisch een glimlach op je gezicht hé . Ik heb er ook een tijdje naar staan kijken, de kindjes de generatie nu hadden veel pret met blinkende oogjes, en dat telt hé
Trump stoute vent , hij misbruikt zijn macht . .
O Corry uw plaatje, die rolschaatsen heb ik ook nog gehad ..
Rietjes geniet van je dagje uit , zal zalig zijn .. Fun-zon-goed eten-goed gezelschap- en op tijd drinken . . Oesje dat is inderdaad geen mooi verhaal . Gelukkig is alles goed afgelopen voor kleine nu grote B..
Zo aan iedereen een fijne dag verder
toedeloe
menu; ik heb een stukje kieken mee voor mij , een mini schepje gebakken patatjes en een eetlepeltje gebakken champignons .. Ik at er 2 patatjes uit het vuistje er van .. Zal wel nog opgeraken
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.