van morgen om iets voor vier uur de bloemen water gegeven .Ben het langzaam beu dat ik hier alles dicht moet laten door die verdomde warmte maar ja het nemen zoals het is zeker .Nu een doek maken die voor de koepel moet dienen met drie lagen stof Er hang al iets maar is een beetje te groot en moet het met de hand naaien .hopelijk lukt het me .Heb andere zware over gordijnen gehangen aan achterdeur .Om wille van die gele bol dat katoen geeft.nu alles weer potdicht gedaan want ik moet zorgen dat de vogels of viervoeters niet te warm hebben .Door de vogels maar ook voor de viervoeters kan ik hier niks gebruiken van ventilator of airco .maar gisteren was het hier binnen 24 graden dat valt goed mee toch .zo ik wens iedereen het beste toe
Mooi weekend maar te warm om buiten te komen
Geniet van wat kan en mag...
Ik heb vanmorgen de was al opgeruimd...
Veel sterkte aan al wie het moeilijk heeft...
Het leven draait niet om wat je overkomt,
het gaat over hoe je ermee omgaat."(Marleentje)
hoshinkido11 jul 2026, 17:15HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg15.387 berichten
dag Pattje welkom terug onder de levenden
vanmorgen samen gezeten met uw dorpsgenoten ,was warm amai.
ik vroeg aan Luc ,of hij jou al had gezien ,maar ook niet zei hij.
zo lieve mensen de avond komt er stilaan aan ,en het mag verdorie afkoelen hoor
een mens zit hier gelijk in het gevang,alles dicht
ik wenst iedereen smakelijk eten en verder nog een aangename avond.
bij leven en welzijn tot morgen,als we hier binnen geraken
HIER IS OOK ALLES DICHT JUIST ALS EEN GEVANGENIS .Aangenaam is het nietals je niet naar buiten kunt .zelfs de gevleugelde zitten rustig en af en genieten van hun badje .geniet van deze broeikas warmte groetje
Goede middag allemaal
hoe houden jullie het vol matekes
wij zitten in de schaduw wat is het hot
en word nog warmer die week
VEEL DRINKEN NIET VERGETEN ZOALS IKKE
DOEI MATEKES liefs van mij
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
hoshinkido12 jul 2026, 16:55HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg15.387 berichten
zo het weekend zit er bijna weer op,wij zitten hier al van vrijdag zonder lift
ze komen morgen die herstellen ,mensen konden niet buiten amai.
die is helemaal vernieuwd ,en we hebben al meer panne gehad dan een werkende lift.
boodschappen naar 3de verdiep dragen
zo ik wens iedereen nog een aangename avond ,en zeg tot morgen.
ze komen morgen die herstellen ,mensen konden niet buiten amai.
die is helemaal vernieuwd ,en we hebben al meer panne gehad dan een werkende lift.
boodschappen naar 3de verdiep dragen
wat drama Hoshy