welkom in een knus hoekje 6
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
BBQ bij dochter was heel goed, alles op en top klaar gemaakt door hen,
zelfs een lekkere dessert was er achteraf ook nog eens,;
het is wel een privé BBQ, maar er waren rond de 60 man aanwezig,
vrienden, familie en buren, ook hebben ze al het gerief dat nodig is uit eigen huis,
en geen kartonnen borden neen echte borden die ze afwassen moeten en met de hand,
afwas machine willen ze niet, dus hebben ze vandaag en morgen veel werk om op te kuisen,
hier vandaag de KLJ die kermis houden in het dorp voor de jeugd en volwassenen,
ik blijf uit de zon dus kan me binnen ook amuseren, morgen terug mijn werkjes doen,
de keuken weer in orde maken hoop dat morgen gedaan krijg, grtjs van krakje,

zelfs een lekkere dessert was er achteraf ook nog eens,;
het is wel een privé BBQ, maar er waren rond de 60 man aanwezig,
vrienden, familie en buren, ook hebben ze al het gerief dat nodig is uit eigen huis,
en geen kartonnen borden neen echte borden die ze afwassen moeten en met de hand,
afwas machine willen ze niet, dus hebben ze vandaag en morgen veel werk om op te kuisen,
hier vandaag de KLJ die kermis houden in het dorp voor de jeugd en volwassenen,
ik blijf uit de zon dus kan me binnen ook amuseren, morgen terug mijn werkjes doen,
de keuken weer in orde maken hoop dat morgen gedaan krijg, grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

fijne week iedereen groetje STRAKS WEET IK WANNEER WE NAAR DIERENARTS KUNNEN GAAN MET DE VIERVOETERS .De kleinste is een operatie van een kanker gezwelletje dat moet weggedaan worden en hopelijk is het niet uitgezaaid .De grote blijft maar met haar klachten zitten waar ik nu veel werk mee heb enz.Ik heb donderdag een controle voor diabetes
Moet ook een tandarts zoeken voor een nieuw kunstgebit dit kunstgebit was nooit goed en is enorm versleten .Kan er niks mee bijten .Afijn ja het zijn mijn zorgen .Hopelijk heeft iedereen een week zonder en of toch weinig geniet om het even hoe groetje
-

hier gisterenavond enkele bliksemschichten met een beetje regen nog niet eens genoeg om stof te blussen.De afspraken voor de viervoeters heb ik volgende week met de grote en de week daarop met de kleinste voor haar operatie.Dus nog spannende weken heb mijn afspraak verzet voor men nieuwe paspoort omwille van men viervoeters.Ben nog altijd op zoek naar een tandarts voor mij want ik kan niks meer bijten .En zo meer fruit moeten eten maar kan niet bijten .Dus geen fruit ja als ik het in mini stukjes snijd en dan nog moet ik het gewoon doorslikken .Wat is dat tegenwoordig dat ze geen nieuwe patienten aan nemen of ze maken geen kunstgebit maar wel tanden die ze vastzetten aan tandvlees en dat kost dubbel zoveel als een kunstgebit .afijn ja heb nog een adres waar ik straks naar ga schrijven afwachten.Ja het zijn mijn zorgen wel moet ook de kinesist voor donderdag afzeggen want ik moet op controle voor diabetes .de week daarna nog voor de pols controle .gisteren de rekening voor pols operatie ontvangen het is al betaald maar nu wachten op de rekening van stent .Afijn ja ik wens iedereen het beste toe groetje
-
bekske zit ook met tandprobleem; een appel maal ik of 5 minuten in micro oven,
heb alleen een kunstgebit boven onder niet kan geen implantaat steken wegens breekbaar,
gisteren huisarts bloed laten nemen, wegens bloedarmoede,
vandaag diabetes arts, geen bloedarmoed wel ontsteking van bloed,
geen pil bijnemen, maar misschien wel beetje merg laten nemen,
en daar heb ik toch een beetje schrik van, heb ijzer en vitaminen genoeg,
dus wat afwachten tot december dan terug komen en zien naar resultaat,
en na de noen naar zoo Plankendael geweest wel in een rolstoel kleinzoon reed met mij;
dus de kasten zijn blijven liggen er komen nog dagen genoeg,
hier niks gehoord van onweer, grtjs van krakje,
oop dat ,
heb alleen een kunstgebit boven onder niet kan geen implantaat steken wegens breekbaar,
gisteren huisarts bloed laten nemen, wegens bloedarmoede,
vandaag diabetes arts, geen bloedarmoed wel ontsteking van bloed,
geen pil bijnemen, maar misschien wel beetje merg laten nemen,
en daar heb ik toch een beetje schrik van, heb ijzer en vitaminen genoeg,
dus wat afwachten tot december dan terug komen en zien naar resultaat,
en na de noen naar zoo Plankendael geweest wel in een rolstoel kleinzoon reed met mij;
dus de kasten zijn blijven liggen er komen nog dagen genoeg,
hier niks gehoord van onweer, grtjs van krakje,
oop dat ,ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-

hallo geniet om het even hoe groetje aan iedereen weer een slaaploze nacht achter de rug straks levering van de boodschappen .Heb last van men ogen dank zij dat gele bolleke ondanks dat men glazen gekleurd zijn .Dat gele bolleke geeft nogal katoen maar ja zal wel eens beteren zeker .groetje
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede morgen allen,
Ik wil wel maar het lukt me niet
om hier elke dag te passeren
en ik wil ook niet elke dag komen
klagen over de vervelende dingen
die me beletten te doen wat ik graag doe
Met klagen en zagen maak ik ook niemand blij...
jadi nog een fijne late verjaardagwens aan je dochter
en vandaag een beetje mooie herinneringen
waaraan je alleen maar kan terugdenken....sterkte...
Groetjes allen, dank voor de leuke plaatjes
( ik ga geen namen noemen)...
en tot later....
Ik wil wel maar het lukt me niet
om hier elke dag te passeren
en ik wil ook niet elke dag komen
klagen over de vervelende dingen
die me beletten te doen wat ik graag doe
Met klagen en zagen maak ik ook niemand blij...
jadi nog een fijne late verjaardagwens aan je dochter
en vandaag een beetje mooie herinneringen
waaraan je alleen maar kan terugdenken....sterkte...
Groetjes allen, dank voor de leuke plaatjes
( ik ga geen namen noemen)...
en tot later....
Geniet van het NU, wees dankbaar en straal." 
-

kinesist afgezegd voor vandaag juist na de middag naar controle voor diabetes .en weer een slaap loze nacht achter de rug .Niet alleen door een viervoeter maar doordat er drie vingers precies of er mieren onder kruipen en ook regelmatig slaperige gevoel dat naar de pols gaat . waar de polsbreuk was .Volgende week op controle pols .En nog altijd op zoek naar een tandarts die me kan helpen .Wat is dat tegenwoordig met patienten stop.We zullen het binnen kort voelen dankzij het mooie weer . De prijs van groenten ,aardappelen ,fruit enz zullen flink naar omhoog gaan om te zwijgen over de rest.Ik schrok nu al bij mijn bestelling dat het fruit zo duur is .Het is voor iedereen zo dat het leven duurder word maar de ene persoon tegen over een andere zal het beter gewaar worden .Maar ja ik ben enorm blij met men huis dat ik geen huur moet betalen .Want als je dat hoort wat ze aan huur betalen is niet te geloven soms .Heb een gewoon simpel huis zonder al die tieral tijntjes .Maar ben super blij ermee want huishuur zo ik niet kunnen betalen .EN ben blij dat ik een dak boven men hoofd heb . Ook dat ik goede buren heb die hier ook al lang wonen en komen wel regelmatig nieuwe buren bij .Afijn ja wens iedereen het beste toe .Het is fris voorlopig met wind de deuren staan op een kier moet wel oppassen met de gevleugelde dat die niet in de wind zitten .groetje
-
bekske al wat je schreef is waar geef je groot gelijk,
alles word duurder, maar als je geen huur moet betalen is al heel veel,
overal is er patiënten stop is toch niet normaal of denk ik dat maar,
vandaag eindelijk is de keuken weer in orde, alles staat en hangt op zijn plaats,
als je zelf niet meer kunt hang je van iemand af die er tijd voor maakt,
al wonen de zoons thuis ze hebben altijd iets te doen, ene heeft hoogtevrees
zelf om een stoel staan, da andere heeft zijn dochter en zoon hier dus daar ook mee bezig zijn,
en ja geduld is een schone deugd zeggen ze dan, en dat heb ik nu wel,
is voor vandaag niet morgen is er nog een dag, hou jullie veilig en beetje gezond,
grtjs van krakje,

alles word duurder, maar als je geen huur moet betalen is al heel veel,
overal is er patiënten stop is toch niet normaal of denk ik dat maar,
vandaag eindelijk is de keuken weer in orde, alles staat en hangt op zijn plaats,
als je zelf niet meer kunt hang je van iemand af die er tijd voor maakt,
al wonen de zoons thuis ze hebben altijd iets te doen, ene heeft hoogtevrees
zelf om een stoel staan, da andere heeft zijn dochter en zoon hier dus daar ook mee bezig zijn,
en ja geduld is een schone deugd zeggen ze dan, en dat heb ik nu wel,
is voor vandaag niet morgen is er nog een dag, hou jullie veilig en beetje gezond,
grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.