Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

eindelijk heeft een andere dierenarts het in handen wat de grote viervoeter betreft .Die maak zijn tijd en luister goed wat je zegt nu afwachten moet nu medicijnen nemen voor haar klachten .De kleinste heeft haar operatie achter de rug nu afwachten of alles verwijderd is.Heb haar kinder shirt aangedaan want de grootste wilde er aan likken .Had twee kleine shirten voor baby s aangeschaft en het is juist haar maat en ze zijn heel licht .De draadjes lossen zelf op en ook is ze vier tanden kwijt .Morgen moeten we de grote terug gaan om te zien of de medicijnen hun werk doen .Dat is de voormiddag en ik moet juist na de middag naar ziekenhuis voor die lichte operatie .Maar gisteren heeft de kinesist gewaarschuwd dat ik beter mijn pijnstillers neem juist voordat ik verzo ik wens iedereen het beste toe en geniet om het even hoe groetjetrek .Volgens hem is het nogal pijnlijk afijn ja het moet gebeuren heb geen andere keuze .Dan hopen dat het slaperige gevoel en mieren die er in rond kruipen dat het gevoel weg is .Maar dan is even dat de revalidatie top zit met de pols om daarna terug van nul te beginnen .
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede dinsdagmorgen iedereen , wat een metamorfose wat het weer dan betreft.
Mijn shortje( tot net boven de knie hoor )aan en blote armen naar de plaatselijke winkel , het is maar de straat over maar toch . Ik vond het maar frisjes . Binnen zit de warmte binnen natuurlijk.
Laat het maar regen , mss zal mijn haren dan weer plat vallen . Ik ben precies weer Einstein , piek hier en daar .. De 6 witte koeien hier wat verder op, staan te loeien in de weide .. Vraag me af waarom .
Verder is er hier niks speciaals, aanstaande zondag kermis in ons dorpje .. Och je moet er niet veel van verwachten .
Zo aan iedereen een fijne dinsdag
toedeloe
menu : ik ga Gentse waterzooi à la Jadi met een gekookt patatje voor zoonlief met macaroni.. ( ik hou niet zo van deegwaren)
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Ben je er niet nog een paar vergeten ! ! !hoshinkido schreef: ↑16 aug 2026, 17:15toch toon ik veel respect voor Oma-C en Riekske en Bekske
ondanks hun gezondheid. want alleen uw plan proberen te redden chapeau ,ook niet vergeten JOY
zo de avond doet zijn intrede ,weekend voorbij. vandaag toch aangename temperatuur.
nog een hele mooie avond en graag tot morgen .
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.