Na 1 september zelfgeplaatste trekhaak (nieuw)
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
AI laat lezen: Geen losse keuring: Je hoeft na het plaatsen van een typegoedgekeurde trekhaak niet meer speciaal naar het keuringsstation te rijden. , gaat mss via je carpass.
Ik heb mijne zelf geplaatst zopas, deze Steinhof heeft geen type plaatje. Zonder type plaatje wordt normaal gekeurd of zakt naar 500 kg dacht ik. Hij staat wel op mijn verzekeringsbriefje.
Raar gastjes die verzekeringen en de police met hunne ANPR camera, 'Mr hij zit niet in ons systeem'.
Weet iemand een geschreven tekstje 'zelfplaatsing inbegrepen' of moet ik bellen naar het keuringscentrum?
Ik heb mijne zelf geplaatst zopas, deze Steinhof heeft geen type plaatje. Zonder type plaatje wordt normaal gekeurd of zakt naar 500 kg dacht ik. Hij staat wel op mijn verzekeringsbriefje.
Raar gastjes die verzekeringen en de police met hunne ANPR camera, 'Mr hij zit niet in ons systeem'.
Weet iemand een geschreven tekstje 'zelfplaatsing inbegrepen' of moet ik bellen naar het keuringscentrum?
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Ik ga toch maar wachten tot september om mijn zelfplaatsing te melden aan de keuring, dat kan mss >30 eu excl km goedkoper zijn.
Nooit geweten dat een nieuwe trekhaak Steinhof dat plaatje niet had.
Nooit geweten dat een nieuwe trekhaak Steinhof dat plaatje niet had.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
-Just gebeld naar de autokeuring, voor een fietsendrager is het ca 16eu en via de herkeuringsrij(na 1 september).
-Na 1 september wist ze het ook niet correct of werd daar niet mede gedeeld naar hun: op car pass vermeld of in orde voor de verzekering. Maar zal niet meer extra meer aangerekend worden bij keuring auto denk ik (na 1 september).
-Punt 1 stelde ze voor.
-Na 1 september wist ze het ook niet correct of werd daar niet mede gedeeld naar hun: op car pass vermeld of in orde voor de verzekering. Maar zal niet meer extra meer aangerekend worden bij keuring auto denk ik (na 1 september).
-Punt 1 stelde ze voor.