Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024
-
patrickmahieu - Lid geworden op: 04 nov 2024, 08:39

Zon na zonneschijn .. Meer moet dat niet zijn
Fijne zaterdag allemaal
Ga en vermenigvuldigd je

-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

straks komt de koers hier voorbij dat ze uitzenden op tv ze waren hier al heel vroeg de straten proper maken ,kanten proper maken enz .Lag toen pas in slaap maar door hun lawaai was ik terug klaar wakker .over de pols ga ik weinig zeggen dat ik enorm veel spijt heb over de operatie van woensdag .Vele zullen zeggen geduld zal beteren maar ik voel het duidelijk dat het niet in orde is .MOET woensdag op controle gaan maar ik denk van het daarna zo te laten heb mijn buik er van vol bij manier van spreken.Zal dinsdag zien wat huisarts zijn uitleg is .Morgen vroeg moet ik gaan voor nieuwe pas dat heb ik uitgesteld door de kleinste hier .Ook morgen dierenarts en kinesist de week is weer goed volzet .zo geniet maar van jullie zondag .Nu nog een machine laten draaien gisteren drie machines gewassen en gedroogd .Voor mijn eigen was het eentje de rest voor de viervoeters .
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

goedemorgen een fijne zondag gewenst ALLEMAAL
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
zeggen dat ik enorm veel spijt heb over de operatie van woensdag .Vele zullen zeggen geduld zal beteren maar ik voel het duidelijk dat het niet in orde is .MOET woensdag op controle gaan maar ik denk van het daarna zo te laten heb mijn buik er van vol bij manier van spreken.Zal dinsdag zien wat huisarts zijn uitleg isOh Bekske wat elend maar wacht ff af schattie geduld zeggen ze
ik ben ook aan afwachten met die enkel sterkte mateke hou moed

ik ben ook aan afwachten met die enkel sterkte mateke hou moed

ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede zondagmorgen , hier komt en gaat de zon .. Vandaag gaat de kermis open hier op het dorp , met veel geluk staan er 4 kramen en een mss vanavond een frietkot. . Maandag niet open en Dinsdag eindigen met prachtig vuurwerk .
Aan iedereen een fijne zondag
toedeloe
menu: deze middag pistolets met koud varkensgebraad met soep. Vanavond we hebben de luxe om friet te halen op het pleintje .. De kermis gaat open rond 16.30u en frietkot om 17.30u
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

NOG EEN GOEDE AVOND GEWENST IEDEREEN ,TOT MORGEN ;
JAMMER DAT DEZE PERSOON NIET MEER LANGSKOMT OM TE POSTEN;
IK KRIJG ER STILAAN OOK GENOEG VAN.
TOCH BEDANKT JOY , JAMMER DAT U NIET MEER KOMT.
medion AKOYA i5 -10400 windows11

Goede avond allemaal