Welkom in ons klein gezellig taterhoekje 2022 (2)
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
wat een weertje hier geweest, had de blauwe was buiten op de draad te drogen gehangen,
bijna droog maar niet gezien en gehoord dat het water goot, dus alles weer kletternat,
zoon geholpen om alles binnen te dragen, ja watte 15 minuten later de zon was weer daar,
en daarna niet meer geregend, maar tussen door stak het in de droogkast,
gisteren hetzelfde weer maar dan met onweer erbij,
morgen zijn hier in dorp echte boerenpaarden te zien, denk niet dat ga zien,
als je kunt geniet tussendoor van wandel weertje, grtjs van krakje,

bijna droog maar niet gezien en gehoord dat het water goot, dus alles weer kletternat,
zoon geholpen om alles binnen te dragen, ja watte 15 minuten later de zon was weer daar,
en daarna niet meer geregend, maar tussen door stak het in de droogkast,
gisteren hetzelfde weer maar dan met onweer erbij,
morgen zijn hier in dorp echte boerenpaarden te zien, denk niet dat ga zien,
als je kunt geniet tussendoor van wandel weertje, grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

straks komt de koers hier voorbij dat ze uitzenden op tv ze waren hier al heel vroeg de straten proper maken ,kanten proper maken enz .Lag toen pas in slaap maar door hun lawaai was ik terug klaar wakker .over de pols ga ik weinig zeggen dat ik enorm veel spijt heb over de operatie van woensdag .Vele zullen zeggen geduld zal beteren maar ik voel het duidelijk dat het niet in orde is .MOET woensdag op controle gaan maar ik denk van het daarna zo te laten heb mijn buik er van vol bij manier van spreken.Zal dinsdag zien wat huisarts zijn uitleg is .Morgen vroeg moet ik gaan voor nieuwe pas dat heb ik uitgesteld door de kleinste hier .Ook morgen dierenarts en kinesist de week is weer goed volzet .zo geniet maar van jullie zondag .Nu nog een machine laten draaien gisteren drie machines gewassen en gedroogd .Voor mijn eigen was het eentje de rest voor de viervoeters .
-
zondag hier in dorp keuring van echtte boerenpaarden zoals die vroeger waren,
zoons zijn zien ik geen goesting blijf liever thuis, de zon laat zich van haar beste kant zien,
en ja de ijskar hier voorbij geweest en heb een bolletje ijs genomen en advocaat opgedaan heel lekker
weet dat dit zonde voor mij is maar het heeft gesmaakt,
heb laatste keer diabetes arts gezegd dat ik zal eten waar ik nog goesting voor hebt
zal suiker in oog houden en bij inspuiten maar voor mijn ouderdom pas ik niet meer op (84j )
dus hij heeft er begrip voor, grtjs van krakje,

zoons zijn zien ik geen goesting blijf liever thuis, de zon laat zich van haar beste kant zien,
en ja de ijskar hier voorbij geweest en heb een bolletje ijs genomen en advocaat opgedaan heel lekker
weet dat dit zonde voor mij is maar het heeft gesmaakt,
heb laatste keer diabetes arts gezegd dat ik zal eten waar ik nog goesting voor hebt
zal suiker in oog houden en bij inspuiten maar voor mijn ouderdom pas ik niet meer op (84j )
dus hij heeft er begrip voor, grtjs van krakje,

-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

hallo iedereen gisteren uitgeput thuis gekomen moest gaan voor nieuwe pas .Ga er verder niks over zeggen .Deze voormiddag huisarts ga met hem overleggen of het nog nodig is om op controle in ziekenhuis te gaan zoals morgen .De operatie van woensdag aan men hand heeft tot nu toe niks geholpen integendeel zelfs .Nu doet het litteken aan pols ook enorm pijn .Om de zwijgen over de drie vingers waar je geen gevoel in heb en het slaperig gevoel en mieren is toegenomen .Ook hebben de drie vingers kou de revalidatie van pols ligt stil doe zelf wel lichte oefeningen .DEZE OPERATIE WAS AAN DE PALM VAN HAND OM DE ZENUWEN LOS TE MAKEN .Maar ik heb enorm spijt erover de draadjes moeten nog verwijderd worden .Vele zullen zeggen geduld maar ik heb al veel geduld gehad moet hier men huishouden doen ,dan mijn verzorging aan men hand en ook men dieren verzorgen .Maar ja het zijn mijn zorgen sorry voor dit bericht je hoefthet niet te lezen hoor .Moest het even kwijt nu aan de verzorging beginnen en dan weer dweilen enz groetje een super fijne dag iedereen
-
gisteren dochter geweest, na de noen eten verzorgd, ook de was en strijk gedaan,
vandaag niet veel onder handen genomen,
de overschot van gisteren maar opgewarmd, al waren de mee eters niet zo content erover,
dus heb ik gezegd morgen kunnen jullie koken, hun antwoord gaan we wel halen in de winkel,
dus klaargemaakt eten, ik geen fan van is veel te rauw kan niet goed bijten, heb alleen boven bijters in,
kleindochter is hier aanbeland voor de hele week, dus zijn we met 5 volwassen hier in huis,
verder geen nieuws toch nog goed weer buiten, hou jullie goed en beetje gezond, grtjs krakje,

vandaag niet veel onder handen genomen,
de overschot van gisteren maar opgewarmd, al waren de mee eters niet zo content erover,
dus heb ik gezegd morgen kunnen jullie koken, hun antwoord gaan we wel halen in de winkel,
dus klaargemaakt eten, ik geen fan van is veel te rauw kan niet goed bijten, heb alleen boven bijters in,
kleindochter is hier aanbeland voor de hele week, dus zijn we met 5 volwassen hier in huis,
verder geen nieuws toch nog goed weer buiten, hou jullie goed en beetje gezond, grtjs krakje,