tv kijken-opgelost
-
verhaegen - Support SeniorenNet
daar heb je geen base app voor nodig op de tv
je moet gewoon op je iphone netwerkinstellingen kiezen
dan hotspot en thetering kiezen
dat aanzetten , dan krijg je een beveiligingsnummer
dan de tv daar moet je naar instellingen , wifi instellingen
aldaar zal je de beschikbare hotspot verbindingen laten zien
die aanklikken en dan de beveiligingsnr invoeren die je hebt van je iphone
dan zal die tv verbinding maken en hebben en kan je eender wat kijken der op
Stappenplan: Smart-tv verbinden met een hotspot
Stap 1: Zet de hotspot aan op je telefoonGa op je iPhone of Android-telefoon naar Instellingen.Kies voor Mobiele hotspot of Persoonlijke hotspot.Zet de schakelaar aan en noteer de netwerknaam (SSID) en het wachtwoord.
Stap 2: Zoek het netwerk op je tvGa naar de Instellingen van je smart-tv.Navigeer naar Netwerk of Verbindingen en kies voor Wifi-instellingen.Zoek in de lijst met beschikbare netwerken naar de naam van jouw telefoon-hotspot.
Stap 3: Maak verbindingSelecteer het netwerk van je telefoon en voer het wachtwoord in dat op je telefoon wordt weergegeven.Bevestig de verbinding. Je tv maakt nu gebruik van de mobiele data van je telefoon.
je moet gewoon op je iphone netwerkinstellingen kiezen
dan hotspot en thetering kiezen
dat aanzetten , dan krijg je een beveiligingsnummer
dan de tv daar moet je naar instellingen , wifi instellingen
aldaar zal je de beschikbare hotspot verbindingen laten zien
die aanklikken en dan de beveiligingsnr invoeren die je hebt van je iphone
dan zal die tv verbinding maken en hebben en kan je eender wat kijken der op
Stappenplan: Smart-tv verbinden met een hotspot
Stap 1: Zet de hotspot aan op je telefoonGa op je iPhone of Android-telefoon naar Instellingen.Kies voor Mobiele hotspot of Persoonlijke hotspot.Zet de schakelaar aan en noteer de netwerknaam (SSID) en het wachtwoord.
Stap 2: Zoek het netwerk op je tvGa naar de Instellingen van je smart-tv.Navigeer naar Netwerk of Verbindingen en kies voor Wifi-instellingen.Zoek in de lijst met beschikbare netwerken naar de naam van jouw telefoon-hotspot.
Stap 3: Maak verbindingSelecteer het netwerk van je telefoon en voer het wachtwoord in dat op je telefoon wordt weergegeven.Bevestig de verbinding. Je tv maakt nu gebruik van de mobiele data van je telefoon.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Dit jaar was ik in Napels, >100 zenders allen Italiaans. Als ge daar wifi hebt met gn en ww dan kost het nada.
Deze XIAOMI TV STICK 2K - MEDIAPLAYER kan je inpluggen in een HDMI poort van je tv daar en wat voeding voor de stick. Inloggen met de wifi daar, een soort google tv is dit, Mss de tv daar zijn menu op dutch of engels zetten voor de juiste hdmi poort.
Vlaamse radio's en NL(geen live nieuws), Duitse tv geeft dan wel live nieuws. Je hebt dan ARD mediatheek waar je series kunt zien (zonder reklaam).
Ook VRT max, het beste deze instellen thuis met je gn en ww, de stick onthoud dat. Mijne Itsmi inloggen mislukte telkens zodat ik vrt news niet live kon zien . In Portugal werkte dat ook.
Verschillende boeketten met zenders genoeg. Geen stress meer met solo italiano.
Deze XIAOMI TV STICK 2K - MEDIAPLAYER kan je inpluggen in een HDMI poort van je tv daar en wat voeding voor de stick. Inloggen met de wifi daar, een soort google tv is dit, Mss de tv daar zijn menu op dutch of engels zetten voor de juiste hdmi poort.
Vlaamse radio's en NL(geen live nieuws), Duitse tv geeft dan wel live nieuws. Je hebt dan ARD mediatheek waar je series kunt zien (zonder reklaam).
Ook VRT max, het beste deze instellen thuis met je gn en ww, de stick onthoud dat. Mijne Itsmi inloggen mislukte telkens zodat ik vrt news niet live kon zien . In Portugal werkte dat ook.
Verschillende boeketten met zenders genoeg. Geen stress meer met solo italiano.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk