NACHTUILTJES(12)2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske

29 aug 2026, 08:27

Afbeelding
ik ben hier op Seniorennet al van 4 april 2005 hallo iedereen het laatste weekend van augustus .geniet om het even hoe groetje

corry

29 aug 2026, 09:08

Afbeelding

Goedemorgen

Gisteren na maanden geleden telefoon van mama van onze kindjes, de reden waarom wij geen contact meer hadden was T.
Heeft uitgezaaide kanker, geen behandelingen mogelijk, had rugpijn, scanner en bloed onderzoek gaven het verdict, deze persoon heeft me alle slapeloze nachten bezorgt maar zulk iets wenst je niemand.

Weet je wat stout buurtje gedaan heeft, mijn schrijven aan haar in de ontmoetingsruimte aan meerdere laten lezen, wilde het ook aan de buitendeur van deze ruimte hangen, het is haar afgeraden. :roll:

Heb naar IMENS gebeld, kreeg een vriendelijke dame aan de telefoon, bewijzen van wat aan mijn schrijven vooraf gegaan is heb ik niet, is woord tegen woord. Ze begreep mij, had ongeveer hetzelfde voor.
Rade me aan om chat GPT op Google in te tikken, volgens haar krijg je daar antwoorden op al je vragen, noemde het ėėn bibliotheek. Heeft ook melding gemaakt van ons gesprek aan de verantwoordelijke hier.

Maandag bestuurd vergadering ….er zijn meer klachten omtrent stout buurtje.
Voel me toch een stukje opgeluchter.
Tot zover mijne entree, nog een fijn weekend en tot in den draai

Afbeelding
ik tel alleen de zonnige dagen.

jadi

29 aug 2026, 10:13

Afbeelding
Goede morgen iedereen en dit van op mijn nieuwe computer. Ik moet echt wennen aan het grote scherm.. Met dank aan mijn schoonzoon , is alles al in orde gebracht. wat de dag verder brengt is nog afwachten .. Nu even bij lezen
Rietjes hier schijnt het zonnetje een heerlijk weertje om naar de markt te gaan
O Erika blij je even te lezen , al ken ik u niet en jij mij niet . Fijn dat alles goed gaat met je
Ivette dank je zoals ik hier boven schreef ik ben er al op aan typen . Maar het wordt wel wennen . Het toetsenbord is zo groot, vergeleken met de oude laptop.. De letters en cijfers liggen verder uit elkaar . Maar ik zal het ook wel gewoon worden . Het scherm amai dat is natuurlijk ook groter.. We zien wel
Krakje al die strijk , dat vind ik ook een lastige karwei maar ik heb niet veel strijk meer . Ik probeer zoveel mogelijk te kopen dat ik niet moet strijken .. En de wind buiten en droogkast doet ook veel "strijkwerk"
Bekske ik van mei denk ik ergens anno 200
Corry dat is inderdaad heel heel slecht nieuws, dat serieus blijft hangen . . Hoe jong is die dame?
Oesje wat een "neteko" dat stout buurtje , wat jij goed bedoeld zegt/doet hangt ze aan de grote klok dat is kleutermentaliteit in mijn ogen. Ja blijkbaar is dat iemand die zich moeilijk kan aanpassen dat er nog mensen in het gebouw wonen.
Aan iedereen een fijne zaterdag
toedeloe
menu: gehakt ballen in tomatensaus met pomme duchesse

't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

greetie

29 aug 2026, 10:20

Goedemorgen allemaal :D
Het is zonnig een aangename temperatuur,voor hoelang?
Gisteren namiddag twee onweders gehad,zal deugd doen voor moederaarde :D
Toch een gezellige namiddag gehad!
Ben aan het wassen en met de plumeau rond geweest :)
We zijn aan het plannen wat we gaan doen van namiddag :)
Corry moed houden en afwachten!
Greetie

corry

29 aug 2026, 11:15

Erikaatje kom maar dichterbij!

Jadi, T. Is de pluspappa van onze kindjes, 41 jaar is hij.

Tot devolgende
Afbeelding
ik tel alleen de zonnige dagen.

Erika1

29 aug 2026, 12:44

Afbeelding
Goeiemiddag allemaal,
Heb effe moeten zoeken hoe het alweer werkte om een foto te plaatsen en ja hoor het is me gelukt :D

Dit is dan mijn aller aller liefste chouke schatje hij heeft zoveel knuffel naampjes hahahaha.
Foto geniek is hij ook en dat weet hij wel hahaha.

Yvette, op flexijob staat geen leeftijd :lol: op zot zijn ook niet hahahaha

Afbeelding

Afbeelding

Jadi, nu heb je toch een beeld van mij :D die andere foto's zijn verleden tijd en oud, nu voel ik mij jong en nieuw hahahaha
Brood dat men deelt, smaakt beter.

Ivette

29 aug 2026, 14:15

Bedankt Erika voor uw foto, wat zie je er jong en vitaal uit en je klinkt zo optimistisch, goed zo!
Wat ziet uw zwartje er nog goed uit, geen wonder Indyke zal nogal verwend en verzorgd worden!
Je past hier echt Erika, spring maar af en toe eens binnen, doet ons allemaal plezier!

Corry alles komt wel weer goed, courage zoals je altijd hebt bij tegenslag!
Ik denk dat Aaron Blommaert vanavond de Zomerhit gaat winnen, hij stootte vanmiddag Meteoor van de 1e plaats in de top 30! Ik ga kijken en de show op ZDF opnemen om 20u15, wie ik niet graag hoor spoel ik dan door, hopelijk lopen niet teveel blauwe lazerstralen over het scherm want mijn ogen haten die!
Ivette

Ritavdm

29 aug 2026, 19:50

Hello

Jadi, succes met je nieuwe PC.
Tokkkel maar heel veel dan hebben wij heel veel te lezen.

Erika, terug van weggeweest, nu blijven hé; tijd maken :lol: ; jij kunt toch alles maken :wink:

Corry, weinig goed nieuws van jou kant. Je niet laten doen hé (zal wel niet :wink: )
Weer een opdoffer voor de mama van de kleintjes ook, die hebben al het een en ander te verwerken had.

Na een heel kalme rustige dag gisteren hebben wij vandaag ons schade ingehaald.
Vanmorgen naar de markt en deze namiddag een fijne maar natte wandeling in en rond Kassel.
Droog gestart, gelukkig met regenjas en paraplu mee, onderweg een paar plensbuien., stenenpaadjes, natuurlijke snoepjes, kapelletjes en opschriften die erop wijzen dat dit ooit Vlaanderen was.

Ook een "kunstwerk" van Les Artpenteurs. Waarbij ik me de vraag stel Wat is kunst ? !!!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ondertussen is het nu ook hier aan 't gieten .
Ga ik onder de douche of ff buiten staan ?
Oud maar niet Out

Ritavdm

29 aug 2026, 19:52

Nog een schietgebedje voor het slapengaan :wink:

Afbeelding
Oud maar niet Out

greetie

30 aug 2026, 08:14

Fijne zondag allemaal :D
Ik ben bij de nachtuiltjes van Jan 2007
Heel vroeg wakker om 5u ,6u opgestaan klaar wakker zien klaar worden :)
Rustig vandaag,beetje Strijk en van namiddag met een dorpsgenote een wandelingetje en daarna een koffie gaan drinken en wat babbelen elkaar deze zomer niet gezien.
spijtig van Tadey Pogacar[/b ]
Zomerhit K3 voor mij terecht zomernummer :D
Gisteren nog een kleindochter 21 jaar geworden :D ,nu nog eentje van 15j koesteren :)
Greetie

Bekske

30 aug 2026, 09:10

Afbeelding
de tijd vliegt de laatste zondag van augustus geniet om het even hoe iedereen groetje

Ritavdm

30 aug 2026, 10:37

FIjne zondag iedereen

Vandaag koers in eigen stad dus zal ik daar wel ergens te vinden zijn met paraplu :wink: .
Oud maar niet Out

Erika1

30 aug 2026, 11:44

Goeie nog morgen :D
Jawadde moet hier toch nog het een en ander verder onderzoeken :roll:
In Limburg toch wat zon te zien, voorloopig nog geen paraplu nodig.

Corry, wat erg van T. en voor jou dochter en kinderen dit wens je zeker niemand toe.
Jadi al zo vlot op je nieuwe pc chapeau.
Greeti, nu na de was de strijk nog. Proficiat aan de jarigen bij jou.
Rietje, veel plezier in de regen :lol:

Krijg namiddag bezoek van nichtje, had hun hondje 14 dagen op logement, was de eerste keer maar ook wel de laatste keer zolang het geen fatsoenlijke opvoeding krijgt.
Deel van de tuin vernield door putten te graven, hortensias de takken afgebeten. En vooral geen kl..ten luisteren :evil:
Indyke was ook wel blij dat ie weer alleen was, is te oud voor zo'n pubber al hebben ze elkaar geen kwaad gedaan.

Afbeelding
Nu ga ik patatjes schillen, spinasie met spiegelei staat op het menu :D
Brood dat men deelt, smaakt beter.

krakje

30 aug 2026, 15:02

zondag en zo te zien neem ik een rustdag,
dus voor niks gezorgd, eten hebben ze zelf moeten maken,
ja wel gemakkelijk frikadellen en krieken gaan halen en klaar was kees,
en ook de zon is van de partij moment geen regen gehad,
volgende donderdag kom ik met ziekenzorg van 't dorp naar Nieuwpoort,
hoop dat het dan een beetje redelijk weertje gaat zijn zo dat we op de dijk kunnen wandelen,
hier in de tuin staan zonnebloemen die voor de vogels en kippen zijn,
zoon heeft enkele planten uitgetrokken die uitgebloeid waren,
nu doen de vogels hun best om de zaden op te pikken, mooi om te zien,
grtjs van krakje,
Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

jadi

30 aug 2026, 17:37

Afbeelding
Hallookes, sorry maar ik ben een beetje heel laat vandaag .. Maar beter te laat dan niets :wink: .
Greetie gisteren hier gans de dag geregend naar de avond toe wat beter weer. Deze morgen was ik ook wakker om 6u maar ik ben nog even terug in warme "nestje" gekropen want de pistolets/boterkoeken komen maar om 7u aan . En een fijne namiddag gehad hoop ik . Zoon en ik zijn naar het laatste aperitief concert op de markt gaan luisteren. Nog even rondgelopen op de rommelmarkt en daarna friet gaan eten . .Deze namiddag zoon voor de buis, en ik hier op mijn nieuw speelgoed . Euch sorry maar ik was niet voor K3 . . maar ieder zijn smaak hé anders zou het saai zijn . Een meerderjarige in de familie, het gaat vlug.. Nog een puber de laatste .. inderdaad koesteren . Ze gaan zo vlug hun eigen weg.
Oeps Corry , dat is even slikken 41j o mijn God . . ik durf niet aan de kindjes en uw dochter denken ..
O Erica wat een doetje, zo'n mooi snoetje een akstrakanten hondje .. smelt smelt. Waarom niet als jij er u goed bij voelt bij die flexi job. Die foto je bruist , je straalt en er dansen poppetjes in uw ogen .. Een hondenlogeetje gehad . oeps ja ook in de dierenwereld gaat oud en jong niet goed samen . . Indyke zal blij zijn dat de rust terug keert . Amai je zult weten wat doen in uw tuin .
Ivette ik ben ontgoochelt K3 gewonnen van mij mocht het Aaron of Metejoor zijn
Rietjes dank , ik hoop het dat ik geluk heb met mijn PC. . Het was vroeger altijd een laptop nu is het All -in-one een HP .. Als het weer is zoals hier , dan zal je deze namiddag uw plu niet nodig gehad hebben .
<<<<Tokkkel maar heel veel dan hebben wij heel veel te lezen.>>>> :lol: :lol:
Wauw weer zo'n mooie foto's , die steentjespaden dat zal levensgevaarlijk zijn om te vallen , oneffen en glad . Hi hi zal wel een warme douche geweest zijn , zodat je wat opwarmt
Bekske je zegt wel die dagen vliegen zo voorbij . Morgen zijn we de laatste van de maand.
Krakje groot gelijk zondag =rustdag je moet dat meer doen . Eens in eigen huis op voeten mogen onder tafel steken goed zo , het smaakt nog eens zoveel beter..
Tja intussen ben ik einde epistel .
Dus aan iedereen nog een fijne avond straks ..
toedeloe
menu: was zoals je kan lezen de frituur
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.