Bluft Poetin?
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Tja Fred, dat is nu iets wat je zelf over u hebt afgeroepen door in uw zin: propagandisten zoals een Wil-punt die er los op fantaseren zoals "moordparijen in Mariupol", het woordje zoals te gebruiken. Had je nu geschreven: propagandisten zoals een Wil-punt die er los op fantaseren bij de "moordpartijen in Mariupol" was uw nadruk wel blijven liggen bij het "er op los fantaseren" en waren uw dubbele aanhalingstekens ("moordpartijen in Mariupol") geen probleem geweest.Fred1950 51 minuten geledenWat is dat nu weeral voor dikke zever ...voorn vandaag, 09:49
Mag dat maar op het forum een erkende genocide in twijfel trekken als leugen of fake bestempelen
Of beschouwd het seniorenet dit als vrije meningsuitting.
De gaskamers waren geen fantasie , de "moordparijen in Mariupol" zijn het dat wel. Wie zwaaide de plak in Mariupol vooraleer het veroverd werd ? Jawel , neo nazi's , en blijkbaar heb je daar sympathie voor.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
En van waar halen die AI modellen die informatie ? Juist , van het internet .....
Dat AI wordt een pest voor wie de waarheid wil kennen... En de AI modellen geven zelf toe dat ze fout kunnen zijn afhankelijk van hun bronnen. Met AI kan je de hele geschiedenis herschrijven.
@Dicksy
Er vonden geen moordpartijen in Mariupol plaats. De AZOV milities hebben zich sterk verdediged , maar hun nederlaag als een moordpartij bestempelen is een dikke leugen.
Uiteraard vielen er burgers , alhoewel zowat iedereen de vlucht had genomen. De burgerslachtoffers van de aanvallen op de Wildberries en de raffinaderijen kan je op die manier ook al bestempelen als oorlogsmisdaden , allemaal afhankelijk van welke kant die bewering komt.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
't Is erg hé, Freddie, als niemand JOUW versie van de waarheid wil erkennen. Enkel Poetin en waarschijnlijk Kim Jong Un staan aan jouw kantFred1950 schreef: ↑31 aug 2026, 11:16En van waar halen die AI modellen die informatie ? Juist , van het internet .....
Dat AI wordt een pest voor wie de waarheid wil kennen... En de AI modellen geven zelf toe dat ze fout kunnen zijn afhankelijk van hun bronnen. Met AI kan je de hele geschiedenis herschrijven.
Je krijgt hier elke dag opnieuw op je doos en je spartelt om uit de houdgreep te geraken, maar niets helpt.
Daarover gaat het niet eens, rakker. Het is duidelijk dat je niet eens begrijpt wat ik je voorschotel.@Dicksy
Er vonden geen moordpartijen in Mariupol plaats. De AZOV milities hebben zich sterk verdediged , maar hun nederlaag als een moordpartij bestempelen is een dikke leugen.
Het betreft het doelbewust en opzettelijk viseren van de burgerbevolking met de intentie zoveel mogelijk doden en verminkten op de teller te krijgen. De Russen zijn daar verdomd goed in.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Google AI kiest duidelijk "diplomatisch" partij.
Een bewijs dat de info uit onze westerse bronnen wordt gehaald.
En vervolg omdat mijn scherm al de blabla niet aankon
En vervolg omdat mijn scherm al de blabla niet aankon
Dat is in Mariupol niet gebeurd , blijf op het pad dat je zelf bewandelt i.p.v de discussie te vervormen.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Wat iemand vindt van de gebeurtenissen in Mariupul is louter en alleen voor de rekening van diegene die ze uit.door Fred1950 » 18 minuten geleden
@Dicksy
Uiteraard vielen er burgers , alhoewel zowat iedereen de vlucht had genomen. De burgerslachtoffers van de aanvallen op de Wildberries en de raffinaderijen kan je op die manier ook al bestempelen als oorlogsmisdaden , allemaal afhankelijk van welke kant die bewering komt.
Maar het woordje "zoals" gebruiken hebt u anderen zelf de stok gegeven om mee te slaan om u in het hokje van de holocaust-ontkenners te plaatsen (het befaamde Godwin-argument)
-
En hoe AI dingen durft beweren die helemaal niet bewezen zijn.
UIt ....
Van waar zou AI die informatie gehaald hebben. Dat het "gesanctioneerde" onderdelen zijn bewijst al meteen van waar die informatie komt. AI is nu niet "neutraal" met zijn informatie.
UIt ....
Van waar zou AI die informatie gehaald hebben. Dat het "gesanctioneerde" onderdelen zijn bewijst al meteen van waar die informatie komt. AI is nu niet "neutraal" met zijn informatie.
Bewijs het tegendeel , en niet met AI praat. Moet ik het vervolg van deze onnozelheden ook bij mijn lijstje toevoegen ?
-
Maar brave man toch: als ik iets aanhaal van wat op het internet verschenen is, dan mekker je van "dat is een westerse bron: dat telt niet!"
Als ik een getuigenverslag zou aanhalen, dan zeg jij : "Die liegt! Dat is niet gebeurd!"
Wist je dat er Vlakke Aarde Aanhangers zijn die mordicus blijven volhouden dat je van de aarde kunt afvallen?
Als ik een getuigenverslag zou aanhalen, dan zeg jij : "Die liegt! Dat is niet gebeurd!"
Wist je dat er Vlakke Aarde Aanhangers zijn die mordicus blijven volhouden dat je van de aarde kunt afvallen?

-
-
Heel de tijd maar afgeven op Gemini, Chatgpt of Grok, maar ondertussen toch maar moeite doen en blijven doen om uit diezelfde AI's iets te halen waarmee je - mits de juiste vatnikinterpretatie - een schijn van betrouwbaarheid zou kunnen behalen.
Niet dus.
Heb ik voordien al eens niet geschreven dat je niet moet blijven graven als je in de put zit en eruit wil?
Niet dus.
Heb ik voordien al eens niet geschreven dat je niet moet blijven graven als je in de put zit en eruit wil?

Lees een keer aandachtig en "neutraal" https://en.wikipedia.org/wiki/Siege_of_Mariupol , dat beschrijft heel gedetailleerd wat er in Mariupol is gebeurd. 100.000 burgers verlieten de stad , de Oekrainse cijfers zijn leugens.