NACHTUILTJES(12)2024
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
Goedemorgen allemaal!
Ik ga naar Sluis
Erika en jij gaat naar Zeetje
Corry jij bent aan t zeetje
Rietjes en waar ga jij naartoe?
Jadi zal ook wel plannen hebben
Yvette jij ook met de dochter?
Oma-C, Krakje, Bekske fijne zaterdag gewenst
Hopelijk niemand vergeten
Greetie
Ik ga naar Sluis
Erika en jij gaat naar Zeetje
Corry jij bent aan t zeetje
Rietjes en waar ga jij naartoe?
Jadi zal ook wel plannen hebben
Yvette jij ook met de dochter?
Oma-C, Krakje, Bekske fijne zaterdag gewenst
Hopelijk niemand vergeten
Greetie
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Met de zon binnen , en een Jadi in haar nopjes kan de dag niet meer stuk. We gaan er lap opgeven , met wat weet ik nog niet.
https://www.youtube.com/watch?v=eOvibLX ... rt_radio=1
Ivette wat een fijne vakantie dat Christa & Luc hadden de batterijtjes zijn opgeladen en hun bedje staat al klaar voor volgend jaar ..
Oma-C je hebt geluk dat de kinderen uw boodschappen kunnen/willen doen . Zoals je zegt je kan weer wat verder .. Dat je in een regenvlaag zat is minder goed, maar zeg nu zelf je droogt mooi op .
Erika geniet van het ons zeetje , diep in- en uitademen . Vitamientjes opdoen voor de winter ..
Corry uw duracellekes zijn opgeladen ,en inderdaad dat moet je van profiteren. Straks op stap met de auto . Tja een moment "duts" zijn noem ik dat.
Greetie ik zie je nog op de valreep , fijne uitstap naar Sluis
Aan iedereen een fijne zonnige zaterdag
toedeloe
menu: entrecote hamburger met bloemkool en natuurpatatje
Laatst gewijzigd door jadi op 12 sep 2026, 10:41, 2 keer totaal gewijzigd.
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Deze namiddag bezoek van Marleen uit Tielt met wie ik altijd met de Meibloem samen reisde, super toch dat ze me blijft opzoeken nu ik niet meer met haar mee kan reizen, ik ben daar dankbaar voor!
Goed weer vandaag, heerlijke zon voor alle buitenactiviteiten . Het is Gits kermis maar dat is niets meer voor mij om daar alleen rond te lopen.
Gisteren had ik "veel volk" : Nik en Els kwamen langs als ze van 4 dagen Nieuwpoort naar huis reden, Christa ook met enkele boodschappen dus veel getater in mijn veranda!
Moet lukken na Marleens bezoek moet ik rap wat eten, Christa haalt me om 18u15 al op om naar het jeugdmuziek in Lichtervelde te gaan luisteren "eens onder de mensen komen, je kijkt al genoeg TV!) ambetant wel dat ik altijd moet afgehaald worden! Geniet allemaal van de zon!
Goed weer vandaag, heerlijke zon voor alle buitenactiviteiten . Het is Gits kermis maar dat is niets meer voor mij om daar alleen rond te lopen.
Gisteren had ik "veel volk" : Nik en Els kwamen langs als ze van 4 dagen Nieuwpoort naar huis reden, Christa ook met enkele boodschappen dus veel getater in mijn veranda!
Moet lukken na Marleens bezoek moet ik rap wat eten, Christa haalt me om 18u15 al op om naar het jeugdmuziek in Lichtervelde te gaan luisteren "eens onder de mensen komen, je kijkt al genoeg TV!) ambetant wel dat ik altijd moet afgehaald worden! Geniet allemaal van de zon!
Ivette
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede zonnige morgen
geniet van de dag, wat ook de plannen zijn......
Een fijn weekend
nog en even een belangrijke tip voor allen:
https://safeonweb.be/nl/actueel/verdach ... -meteen-op
Niet op ingaan, de sm**rl***en proberen langs alle kanten aan uw centen te geraken
als je zoiets binnenkrijgt, stuur het naar "safeonweb.be" en verwijderen....
't is maar voor uw veiligheid!!
geniet van de dag, wat ook de plannen zijn......
Een fijn weekend
nog en even een belangrijke tip voor allen:
https://safeonweb.be/nl/actueel/verdach ... -meteen-op
Niet op ingaan, de sm**rl***en proberen langs alle kanten aan uw centen te geraken
als je zoiets binnenkrijgt, stuur het naar "safeonweb.be" en verwijderen....
't is maar voor uw veiligheid!!
Geniet van het NU, wees dankbaar en straal."