NACHTUILTJES(12)2024
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Zaterdag telefoons en bezoek van vriendinnen die naar het toneel in Lichtervelde waar Christa een rolletje speelt kaarten willen kopen. Vroeger had je een kartonnen kaart, je gaf die af, men betaalde. Nu gaat het via een speciaal bureau apps enz dus zorgt Christa voor kaarten, ik schrijf het ganse bedrag over, heel gedoe!
Gisterenvoormiddag belde Sarah of ze eens af mochten komen, uit Anzegem toch een hele rit maar ik was zo content hen alle vier weer eens te zien, heel verwonderd hoe goed de 2 jarige Kobe al kan klappen en fel gegroeid is. Lars blijft mijn knapste achterkleinkind, wordt 4 jaar , mijn grote maat!
Ik smelt van die gastjes vooral als ik nog een extra knuffel krijg!
Gisterennamiddag mijn VERPLICHTE WANDELING gedaan maar als gewoonlijk niemand gezien noch gehoord!
Dus nog wat gelezen in een grote letterboek, wat TV gekeken, zeg eens euh opgenomen de reclame doorgedraaid vind ik leuk om volgen en mee te spelen!
Dag allemaal, ga nu soep maken
Gisterenvoormiddag belde Sarah of ze eens af mochten komen, uit Anzegem toch een hele rit maar ik was zo content hen alle vier weer eens te zien, heel verwonderd hoe goed de 2 jarige Kobe al kan klappen en fel gegroeid is. Lars blijft mijn knapste achterkleinkind, wordt 4 jaar , mijn grote maat!
Ik smelt van die gastjes vooral als ik nog een extra knuffel krijg!
Gisterennamiddag mijn VERPLICHTE WANDELING gedaan maar als gewoonlijk niemand gezien noch gehoord!
Dus nog wat gelezen in een grote letterboek, wat TV gekeken, zeg eens euh opgenomen de reclame doorgedraaid vind ik leuk om volgen en mee te spelen!
Dag allemaal, ga nu soep maken
Ivette
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede middag iedereen,
ik ga straks mijn wandelingetje doen, bewegen is belangrijk zolang het kan
want de donkere dagen komen er aan
Corry, als er geen keuze is moeten we toch vooruit hé
en moeilijk gaat ook....
Een gezellige dag met wat er op de planning staat,
geniet van al het goede...en blijf of word gezond
Groetjes allen en tot......
Geniet van het NU, wees dankbaar en straal." 
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
maandag een mooie dag vandaag, de was hangt buiten te drogen,
ja de zon schijnt vrolijk voor iedereen, dochter heeft weer haar werkjes komen doen,
dus is alles weer zin baar, ook veel gepraat dus straks nog eventjes strijken,
wie kan het is een lekker weertje voor een flinke wandeling, grtjs van krakje,

ja de zon schijnt vrolijk voor iedereen, dochter heeft weer haar werkjes komen doen,
dus is alles weer zin baar, ook veel gepraat dus straks nog eventjes strijken,
wie kan het is een lekker weertje voor een flinke wandeling, grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

geniet van jullie dag want de maand september is al goed gezet groetje
ik trek van de belastingen terug omdat ik gehandicapt ben en veel uitgaven heb .Heb het gewone pensioen dat ze moeten betalen .Maar als je pensioen hoger is dan het pensioen dat ze uitbetalen als laagste en weinig onkosten heb .Ja dan moet je spijtig genoeg bij betalen zo is het aan mij uitgelegd vroeger .Heb men belasting brief al enkele dagen geleden ontvangen .Ze zijn minstens twee maanden later door personeels tekort heeft er iemand gezegd .Die persoon had er inlichtingen over genomen .Ja spijtig voor diegene die moeten bijbetalen maar ik heb het gewone pensioen dat ze normaal zo bereken hebben .Ja er zijn er die een hoger pensioen hebben dat hoor ik hier ook in de buurt .Die vinden het ook niet juist dat ze moeten betalen maar het is nu zo hoe spijtig het ook is .Dus hoe meer inkomen hoe meer belastingen je moet betalen .Sorry dat ik dit hier nu schrijf en ja spijtig voor die moeten betalen .
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Wachtend op een telefoon welke niet komen wil……eenzaamheid wie heeft dat gevoel niet gekend.
Telefoon gisterenavond , een, hartbrekend gesprek met mama van onze kindjes…….
Gelukkig had ik een aangename dag met dochter doorgebracht.
Straks naar de bloemist eucalyptus plantje gaan bestellen, normaal niet te koop en deze bloemist wil proberen eraan te geraken, koop er regelmatig een boeketje bloemen, super vriendelijke persoon.
Het nieuws welke me ongemakkelijk maakt, zorgend barend voor de toekomst van onze klein en achterkleinkinderen, niet tegengehouden …….nu genieten! mijn leeftijd en gelukkig nog gezond laat me toe het te doen.
Ga met een vrolijke noot eindige, ga een boeketje bloemetjes kopen

.
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Erika1 - Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Goeiemorgen allemaal,
Mijn weekend is alweer van gisterenavond begonnen
Eerst dacht ik dat ze mij wilden ontzien, gisteren een europallet op mijn voet gevallen
aiaiaiaiaai natuurlijk direct blauw hahaha. Gelukkig was het vanmorgen alweer redelijk normaal. Het is OOOOO zo kalm op werk dat ik overweeg en nog een extra jobke erbij te nemen en ja hoor heb al iets op het zicht
Toch wil ik wachten om te soliciteren tot eind volgende week ergens, mijn vriendin die vanmorgen naar mijn voet informeerde wilde mij vandaag iets vertrouwelijks vertellen maar dat gaat nu pas voor volgende week zijn. Ik had haar geschreven dat ik overweeg een job bij te zoeken hahaha kreeg ik spontaan een aanbieding van haar om voor haar thuis te komen poetsen. Maar dat zal niet gebeuren ik heb mezelf gezworen nooit meer als poetsvrouw te werken, heb dat zovele jaren gedaan in de horeca en het is Oh zo een ondarkbaar werk en werd niet gewardeerd vandaar nooit meer. Ik zou ook niet willen riskeren dat onze vriendschap eronder zou lijden want VOOR iemand werken is anders dan MET ietmand werken heeft mij de jaren geleerd .
Swat hier in Limburg mooi weer, klein beetje fris toch al buiten bezig geweest.
Nu het nog mooi en droog en niet te koud is en vooral thuis ben ga ik beginnen de tuin winter klaar te maken. Nog niet alles maar toch eraan beginnen hé.
Corry, een bloemetje brengt altijd een glimlach in je hart vind ik toch. Geniet ervan
Oma-C, bij uw plaatje is echt geen uitleg meer nodig en klopt als een zwitsers uurwerk, waarvoor dank en ik kan zwijgen
Yvette, oef ik wilde u al als vermist opgeven of bij het program opsporing verzocht
Greetie, ik speel Rummikub online en jij?
Mijn patatjes staan al klaar, de pootjes en erwtjes ook al en chippolatta is als laatste te bakken
Mijn weekend is alweer van gisterenavond begonnen
Toch wil ik wachten om te soliciteren tot eind volgende week ergens, mijn vriendin die vanmorgen naar mijn voet informeerde wilde mij vandaag iets vertrouwelijks vertellen maar dat gaat nu pas voor volgende week zijn. Ik had haar geschreven dat ik overweeg een job bij te zoeken hahaha kreeg ik spontaan een aanbieding van haar om voor haar thuis te komen poetsen. Maar dat zal niet gebeuren ik heb mezelf gezworen nooit meer als poetsvrouw te werken, heb dat zovele jaren gedaan in de horeca en het is Oh zo een ondarkbaar werk en werd niet gewardeerd vandaar nooit meer. Ik zou ook niet willen riskeren dat onze vriendschap eronder zou lijden want VOOR iemand werken is anders dan MET ietmand werken heeft mij de jaren geleerd .
Swat hier in Limburg mooi weer, klein beetje fris toch al buiten bezig geweest.
Nu het nog mooi en droog en niet te koud is en vooral thuis ben ga ik beginnen de tuin winter klaar te maken. Nog niet alles maar toch eraan beginnen hé.
Corry, een bloemetje brengt altijd een glimlach in je hart vind ik toch. Geniet ervan
Oma-C, bij uw plaatje is echt geen uitleg meer nodig en klopt als een zwitsers uurwerk, waarvoor dank en ik kan zwijgen
Yvette, oef ik wilde u al als vermist opgeven of bij het program opsporing verzocht
Greetie, ik speel Rummikub online en jij?
Mijn patatjes staan al klaar, de pootjes en erwtjes ook al en chippolatta is als laatste te bakken
Brood dat men deelt, smaakt beter.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, wat moet ik aantrekken vandaag ? Het kwakkelweer, is er, het na zomertje .. Dus nog eens een linnen broek met een wat dikkere T-shirt en om naar de plaatselijke winkel te gaan een pullovertje ..
Zo intussen heb ik al van alles en nog wat gedaan .. Deze namiddag mijn "kot" vol babbelende wijven
Hallo Bekske fijne dag met je viervoeters en suc6 met uw tandjes. Bekske lief ik heb er niks op tegen dat ik moet terugbetalen aan de belastingen , maar ik vind het gewoon onlogisch .. Eerst geven ze het u, en later moet je het teruggeven . Daar gaat het om ..kunnen ze dat niet direct aftrekken zo is er administratie gespaard en zal er geen personeel tekort zijn . . Ik zou niet graag in uw schoenen staan , als je moet terug krijgen door je handicap .. Ik vind het zo erg voor je .. Conclusie ik zal mijn belasting brief wel krijgen, de Staat weet beter dan ik hoe en wat ..
Greetie iets gewonnen met de rummicub?
Ivette uw weekend was druk zo te lezen fijn dat dat . De toeristen er op voorzien zeg je maar zeg nu zelf schone mensen drogen mooi op hé
Krakje ook zo druk bezig geweest, blijkbaar was ik de enige die wat lui was. Er zat geen fut in mij gisteren ..
Corry gisteren op de markt zat ik wat op een bankje , en weemoed overviel me plots. Dus maar recht gestaan en verder naar mijn autootje gegaan . . Tja zo'n momenten staat er geen tijd op hé .. Ochère de mama van de kindjes , ze moet nu een vreselijke periode meemaken . Uw luisterend oor ,zal gelukkig wat soelaas brengen . Fijn dat je uw gedachten wat kon verzetten bij uw dochter..
Het leven is niet gemakkelijk hé.
Zo mijn epistel is teneinde en kunnen we verder met onze dag
Aan iedereen een fijne dinsdag geniet er van het zal mooi weer zijn
toedeloe
menu: Ik heb een zelf samengesteld koud schoteltje mee voor mij van de traiteur. Het was naast de bakkerij ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen allen,
de was hangt buiten hopelijk droogt het wat
Ja herfst,
volgende maand weer de tijd verzetten
ben benieuwd wanneer dat "eindelijk eens gaat stoppen"
Een fijne dinsdag allen, vanmiddag komt de man van de hoorwinkel
om mijn hoorapparaatjes bij te regelen...
groetjes allen en tot....
Geniet van het NU, wees dankbaar en straal." 
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

In de herfst van ons leven, begint nu juist de meteorologische herfst vandaag ( moeilijk woord
Straks bezoek van zeeclubmaatje uit Heist, welke altijd veel taterwater bijheeft , kan ook luisteren.
Eucalyptus takken gekocht tussen een zeiden boeket geplaatst, is nog meer echt. Plantje van deze besteld voor op terras, had het ook in mijn tuintje staan.
Nog een fijne nazomerdag er komen nog van deze dagen aan!
Tot in den draai

ik tel alleen de zonnige dagen.