Seniorennet Café

NACHTUILTJES(12)2024

Gestart door redpoppy op 05 apr 2024, 17:26 6037 berichten 427.587 keer gelezen Reageer
jadi 28 sep 2026, 11:11 de boterstad 8.658 berichten
Afbeelding
Hallo aan iedereen een fijne .. maandag, ik moest kijken wat een dag het was
Sorry maar de dagschotel vrijdag met mijn dochter was gestoomde zalm in mostardsaus . Mijn dochter at alles op en heeft niks, en ik heb een voedsel vergiftiging opgelopen. Voel me precies een vod
Komt goed .. met geduld en uitzieken
Fijne dag iedereen
* jullie zijn nog niet van mij af .. :lol:
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
    Citeer
    Ritavdm 28 sep 2026, 12:38 Groot Ieper 5.036 berichten
    WHAW een natte mandag
    dat is toch ff geleden hé.

Gisteren een heel leuk feest gehad bij het diamanten paar; die zullen vandaag vast heel wat hebben om over na te praten en te genieten.

Ik durf erom te wedden dat Corry en Greetie nu ook aan 't genieten zijn van een glaasje wijn, een lekker visje en van elkaar natuurlijk.

Vanavond BBQ voor ons... weeral eten :roll: :lol: en drinken :roll: :lol:
    Oud maar niet Out
      Citeer
      krakje 28 sep 2026, 18:05 Heist op den Berg 10.814 berichten
      had vandaag afspraak met dochter, om de markt te doen in Heist-op-den-Berg,
      dus eerst en vooral iet gaan drinken in café voor we de markt gingen,
      en eigenlijk niks gevonden naar mijn goesting volgende keer beter,
      ja in boekenwinkel wel om te puzzelen, dus dat is al iets als het minder gaat,
      en ja maandag begint de wasdag weer, de blauwe is gedaan en ook de strijk,
      morgen de witte, ook wat naaiwerkjes gedaan wel met de hand,
      daarna was ik moe en heb me op stop gezet,
      schijnt morgen een fijne warme dag te worden, we zullen het wel voelen;
      grtjs van krakje,
      Afbeelding
      ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
        Citeer
        corry 29 sep 2026, 09:09 Wenduine 2.846 berichten
        Afbeelding

Goedemorgen

Gisteren een fijne ontspannende dag doorgebracht, bedankt Greetie
        Vandaag met beneden buurtje afgesproken om naar naar Bpark te gaan …..voor de tweede maal afgezegd, dat heb je met oudere mensen hé.
        Een beetjes teleurgesteld , ik ga alleen .
        Nog een fijne nazomerse dag.
        Tot in den draai
        Afbeelding
        ik tel alleen de zonnige dagen.
          Citeer
          jadi 29 sep 2026, 10:16 de boterstad 8.658 berichten

Afbeelding
          Goede morgen iedereen ,
          fijne dag
          straks naar de huisarts
          toedeloe
          menu : ?
            Citeer
            Ritavdm 29 sep 2026, 10:19 Groot Ieper 5.036 berichten
            Goeie morgen

Mistig
            en toch beloven ze een na-zomerdagje. Afwachten.

Gisteren een heel lekkere leuke BBQ gehad.
            Blij dat het voorbij is want ook al is het met een traiteur (een hele goeie) daar is heel wat werk aan. Wij zaten mee in de organisatie, gelukkig met een heel goeie bende :wink:

Vandaag op het menu : konijn met natuuraardappel en witloofsla en deze namiddag een wandelingetje zeker :wink:
            Oud maar niet Out
              Citeer
              greetie 29 sep 2026, 11:11 Land van Nevele 3.881 berichten
              Een gezellige dag gehad bij Corry :D ontspannend gewandeld naar de bank uitkijkend naar de zee!
              En voor de file naar huis op 35min stond ik thuis.
              Buurvrouw kwam om te overleggen voor met ons drie een grasrobot te kopen.
              En nu onverwachts nogeens naar Breskens
              Tot morgen
              Greetie
                Citeer
                Oma-C 29 sep 2026, 11:55 Thuis 23.014 berichten
                Goede middag allen,

Een mooie aangename dag.. :wink:
                de dagelijkse huistaken zijn gedaan,
                straks nog een kleine wandeling en dan rust :)
                Gisteren de haartjes laten kortwieken, weer lekker fris
                die kunnen ertegen tot bijna eind van 't jaar :roll:
                Vandaag al de voorlaatste dag van september
                ondanks alles is het me wel het jaartje geweest
                maar met goede wilskracht en boterhammen
                gaat het elke dag een millimetertje beter :?
                (hoewel het hand nog niet wil meewerken) :oops:

Maak er een mooie dag van en veel sterkte en moed aan al wie het nodig heeft :!:
                jadi en....?

Afbeelding
                Het leven draait niet om wat je overkomt,
                het gaat over hoe je ermee omgaat."
                :wink:
                (Marleentje)
                  Citeer
                  jadi 29 sep 2026, 12:07 de boterstad 8.658 berichten
                  Oma-C schreef: ↑
                  29 sep 2026, 11:55
                  jadi en....?

Afbeelding

Dank Oma-c om je bezorgdheid♥
                  Het plaagje ik heb pilletjes gekregen , om de maag tot rust te brengen ..
                  Het zo sterk mottig draaierig worden maakte me ongerust en bang
                  Dus dat is al geen voordeel . .
                  Dit is de 1ste x dat ik dit tegenkwam sedert ik alleen ben, heel creepy
                  Ik ben gerust gesteld ..
                    Citeer
                    corry 29 sep 2026, 12:48 Wenduine 2.846 berichten
                    Jadi, ik ken het gevoel, de onrust welke je overkomt, ondertussen denkend ….wat moet ik nu doen?
                    Het had een naam bij mij ……
                    Afbeeldinghet
                    ik tel alleen de zonnige dagen.
                      Citeer
                      krakje 29 sep 2026, 18:26 Heist op den Berg 10.814 berichten
                      zoals gewoonlijk om 8 uur bed uit, wasje doen over jezelf en eten,
                      ja de krant volgt daarop, tussendoor de witte was in gang gezet met wasmachine,
                      voor middageten gezorgd, was gemakkelijk, aardappelen met uiensaus en gyros,
                      en voor mij vis, daarna rust genomen want het ging vandaag moeilijker als anders,
                      zalige dag vandaag, wat van het zonnetje genoten buiten op de bank,
                      terwijl de honden aan het ravotten waren voor mijn neus in voortuintje,
                      wie kan geniet van het mooie weer zolang de zon schijnt, grtjs van krakje,
                      wens veel beterschap aan iedereen die mankeer en denk dat het velen onder jullie kunnen gebruiken,
                      Afbeelding
                      ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
                        Citeer
                        greetie Gisteren, 07:32 Land van Nevele 3.881 berichten
                        Goedemorgen allemaal!
                        Zo genoten van ons dagje in Breskens,
                        Als ik maar de zee zien,spijtig kan ik niet in het zachte zand lopen voor langs het water te lopen.
                        Strakjes naar de kiné
                        Vanmiddag komt de verkoper van de grasrobot.
                        jadi veel beterschap! De pilletjes zullen hun werk doen!
                        Greetie
                          Citeer
                          greetie Gisteren, 07:43 Land van Nevele 3.881 berichten
                          Afbeelding
                          Krijgen jullie dit ook rechts onderaan en telkens een andere titel
                          Vooraan staat het kruisje ga weg maar komt direct terug.
                          Moeilijke uitleg van mij hoopt dat het iemand begrijpt :D
                          Wil het weten of jullie dit ook krijgen
                          Greetie
                            Citeer
                            jadi Gisteren, 09:46 de boterstad 8.658 berichten

Afbeelding
                            Goede morgen iedereen,
                            Verdorie ik schrok me een aap deze morgen, ik heb bijna de klok rond geslapen.
                            En ja dus ik heb goed geslapen, :D blijkbaar staat er op de bijsluiter van die misselijkheid pillen dat je er slaperig van kan worden . Dus ja ik moet het niet ver zoeken dan
                            Verder nog elastieken benen, komt wel goed .. Alleen het duurt me wat te lang
                            Ik stond niet op de eerste rij toen men "geduld" uitdeelden blijkbaar
                            Straks te voet naar de pedicure het is achter de kerk ..
                            Rietjes genoten van een heerlijke bbç fijn dat alles ok was .Maar ik ga zwijgen over eten want mijn maag luistert mee, in negatieve zin.
                            Greetie dat is wel een goed idee een grasrobot en als je kan delen met drie en het is mogelijk doen zou ik zeggen. Fijn dat het een aangenaam dagje zee was .. Ze kunnen dit jullie niet meer afpakken. En dan gisteren naar Breskens , weer genoten hoe kan het anders hé , met zo'n mooi weer .. Zo fijn voor je , heb er zelf deugd van, u zo te lezen. Ja die vervelende ambetante zin heb ik ook op mijn scherm ..
                            Oma-c fijn te lezen dat het bij u elke dag beter gaat, al is het millimeter per millimeter komt beter dat telt ..We zijn van het sterke geslacht zegt men altijd , en jij bewijst het weer al eens ..
                            Corry ik ben blij dat je begrijpt, creepy maar ik ben nu wel een beetje in mijn geest gewapend als er nog eens iets gebeurd denk ik , hoop ik.
                            Krakje genoten van de dag gisteren , groot gelijk want het gaat nog lang winter zijn .
                            Zo ik ga eindigen, want het zweet breekt me weeral uit, en ik heb nog niks gedaan
                            Fijne dag vandaag iedereen , het zou weer een mooie dag kunnen worden dus profiteer er van zou ik zeggen
                            toedeloe
                            menu: ik heb een gehaktbroodje dat ik hoognodig moet bakken .. maar of ik er veel van zal eten weet ik niet .. Maar klaargemaakt kan er een deel van invriezen. En zoon krijgt ook zijn deel nog ..we zien wel.
                              Citeer
                              Ritavdm Gisteren, 12:59 Groot Ieper 5.036 berichten
                              Goeie woendagmiddag

'k zit met een jarige in huis. 78 !

De tijd dat ik hier op woensdag vaak niet was omdat ik oppasoma was is voorbij hoor; dat klein Mau...cke zit al op de unief net als zijn nichtje kleine B.

Ja Greetie, ik krijg ook steeds weer dat kadertje onderaan, een soort reklame zeker, 'k probeer er gewoon over te kijken want afvinken heeft blijkbaar geen zin er komt steeds iets nieuw.

Momenteel is 't hier goed aan 't regenen, bah beu :cry: :evil: :evil: :evil:
                              we laten het aan ons hartje niet komen, straks toch ff buiten komen.
                              Oud maar niet Out
                                Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.