Seniorennet Café

Wijzigingen forum

Gestart door SenNet Medewerker op 12 feb 2019, 09:32 840 berichten 1.655.751 keer gelezen Reageer
sacho Gisteren, 16:43 1.979 berichten
Eerlijk gezegd, ik vind het maar niks.
Als ik klik op reageer moest ik helemaal naar bovenaan gaan en moest ik me aanmelden alhoewel ik al aangemeld ben.
Met iets zoeken en prutsen kon ik wel een bericht schrijven via citaat en dan de tekst wegdoen.
Er gaan veel mensen problemen hebben en wegblijven.
    Citeer
    *Joy* Gisteren, 16:55 3.235 berichten
    sacho schreef: ↑
    Gisteren, 16:43
    Als ik klik op reageer moest ik helemaal naar bovenaan gaan en moest ik me aanmelden alhoewel ik al aangemeld ben.
    Met iets zoeken en prutsen kon ik wel een bericht schrijven via citaat en dan de tekst wegdoen.
    Gewoon niet te doen ....
    Vroeger veeeel beter
    Een soep .
      Citeer
      lode Gisteren, 17:12 1.532 berichten
      Niet handig die nieuwe lay-out .
      1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
      2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
      /Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
        Citeer
        *Joy* Gisteren, 17:24 3.235 berichten
        Yuna schreef: ↑
        Gisteren, 15:56
        Mooi de nieuwe lay-out van het forum :)
        Test .
        Mensen verliezen hunne weg ...
        Eens uitleggen hoe jij een afbeelding op jouw profiel kreeg Yuna 8O
        Want ik heb ondertussen gezocht , maar niet gevonden
        Schermafbeelding 2026-10-01 172442.png
        Schermafbeelding 2026-10-01 172442.png (22 KiB) 1011 keer bekeken
          Citeer
          hoshinkido Gisteren, 17:36 HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg 15.635 berichten
          sacho schreef: ↑
          Gisteren, 16:43
          waarom dit veranderen ,mensen die al vele jaren lid zijn weten niet eens hoe ze opnieuw kunnen posten.
          eerlijkl gezegt ,ik vind het helemaal niets .
          medion AKOYA i5 -10400 windows11
          512GB optane H10 8GB DDR4
          WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
            Citeer
            Andy Gisteren, 17:40 4 berichten
            @sacho Als het goed is zou dat probleem verholpen moeten zijn? Wil je eens opnieuw proberen?

@*Joy* en @lode Hadden jullie hetzelfde probleem of zijn er andere dingen die je storen sinds de vernieuwing?

@*Joy* Als je bovenaan op de knop 'Mijn SeniorenNet' klikt kom je op een persoonlijke seniorennet pagina waar je o.a. je naam, email adres, geboortedatum, wachtwoord etc.. kan wijzigen. Daar kan je op je fototje klikken om het aan te passen.

Je fototje wordt voortaan niet enkel hier op het forum gebruikt. Het zal ook op alle delen die vernieuwd worden, waar het toepasselijk is,, getoond worden. Vandaag is dat bijvoorbeeld ook het geval bij reacties onder een artikel ( kan sinds vandaag weer maar moet nog getest worden)

@hoshinkido Vernieuwing is soms echt noodzakelijk en we doen dat niet om jullie te pesten hoor. Kan je misschien ook even verwoorden wat er stoort zodat we het kunnen verbeteren?
              Citeer
              lode Gisteren, 17:41 1.532 berichten
              @joy
              Klik rechts boven op "mijn seniorennet"
              Klik op "profiel bewerken"
              Klik op "mijn foto"
              Klik op "kies een foto"
              1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
              2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
              /Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
                Citeer
                hoshinkido Gisteren, 17:47 HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg 15.635 berichten
                Andy schreef: ↑
                Gisteren, 17:40
                @sacho Als het goed is zou dat probleem verholpen moeten zijn? Wil je eens opnieuw proberen?

@*Joy* en @lode Hadden jullie hetzelfde probleem of zijn er andere dingen die je storen sinds de vernieuwing?

@*Joy* Als je bovenaan op de knop 'Mijn SeniorenNet' klikt kom je op een persoonlijke seniorennet pagina waar je o.a. je naam, email adres, geboortedatum, wachtwoord etc.. kan wijzigen. Daar kan je op je fototje klikken om het aan te passen.

Je fototje wordt voortaan niet enkel hier op het forum gebruikt. Het zal ook op alle delen die vernieuwd worden, waar het toepasselijk is,, getoond worden. Vandaag is dat bijvoorbeeld ook het geval bij reacties onder een artikel ( kan sinds vandaag weer maar moet nog getest worden)

@hoshinkido Vernieuwing is soms echt noodzakelijk en we doen dat niet om jullie te pesten hoor. Kan je misschien ook even verwoorden wat er stoort zodat we het kunnen verbeteren?
                waarom zijn alle gevens weg aub,wachtw enz.... wij zijn senioren en
                velen onder ons zijn aleen . en die hebben soms niemand om hen te helpen. ik gegrijp heel goed dat vernieuwing noodzakelijk is ,ik heb daar alle begrip voor. maar nu deze avond wilde ik op het forum posten en toen bleek dat ik niet kon antwoorden ,wegens de verandering van aanmelding. mvg
                en sory mijn excuses
                medion AKOYA i5 -10400 windows11
                512GB optane H10 8GB DDR4
                WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
                  Citeer
                  Yuna Gisteren, 17:51 193 berichten
                  *Joy* schreef: ↑
                  Gisteren, 17:24

Eens uitleggen hoe jij een afbeelding op jouw profiel kreeg Yuna 8O
                  Want ik heb ondertussen gezocht , maar niet gevonden
                  *Joy*, je vraag is al door Andy en Lode beantwoord, zie ik.

Laatst gewijzigd door Yuna op 01 okt 2026, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Citeer
                    *Joy* Gisteren, 18:05 3.235 berichten
                    Nu vraag ik mij af of ik al mijn geplaatste afbeeldingen moet verwijderen .
                    Want Andy je weet dat ik daar vroeger ooit problemen mee gehad heb .
                    Indien ja , blijven ze staan op de topic waar ik ze geplaatst heb ?
                    Schermafbeelding 2026-10-01 180254.jpg
                    Schermafbeelding 2026-10-01 180254.jpg (20.04 KiB) 984 keer bekeken
                      Citeer
                      Andy Gisteren, 18:11 4 berichten
                      @hoshinkido volgens mij heb je hetzelfde probleem gehad als *Joy* en Sacho, wat inmiddels opgelost werd. Moest je toch nog problemen ondervinden horen we het graag.

@*Joy* Als je fotos hebt geplaatst in topic, en ze daarna gaat wissen, dan zullen de fotos uit dat topic ook niet goed meer werken. Dus ik denk dat het slimmer is om de foto's te laten staan. Tenzei het foto's zijn die je niet meer online wil laten zien ofzo.
                        Citeer
                        *Joy* Gisteren, 18:16 3.235 berichten
                        Andy schreef: ↑
                        Gisteren, 18:11
                        @*Joy* Als je fotos hebt geplaatst in topic, en ze daarna gaat wissen, dan zullen de fotos uit dat topic ook niet goed meer werken. Dus ik denk dat het slimmer is om de foto's te laten staan. Tenzei het foto's zijn die je niet meer online wil laten zien ofzo.
                        Goed , dank je wel .
                        Ik zou zeggen allen blijven oefenen :D
                          Citeer
                          sacho Gisteren, 18:38 1.979 berichten
                          We zullen zien wat er van wordt. Bedankt Andy om zo snel te reageren.
                          Ik ben in blijde verwachting :)
                            Citeer
                            boeffer Gisteren, 23:02 In mijn zetel 3.791 berichten
                            Is dit van de besparingen van de Vlaamse regering, de zoo krijgt minder en SN moet ook maar met minder.
                            Dat wordt 1 maand wennen.
                            W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
                              Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.