Seniorennet Café

Welkom in ons klein gezellig taterhoekje 2022 (2)

Gestart door redpoppy op 17 sep 2022, 10:27 2691 berichten 166.645 keer gelezen Reageer
krakje 05 okt 2026, 18:30 Heist op den Berg 10.842 berichten
de zonnige maandag is weeral voorbij, hoop dat jullie genoten hebt,
ik wel door buiten te zitten op de bank en de zon,
normaal maandag wasdag maar heb besloten om niet veel te doen,
kleindochter hier aanbeland voor een hele week dus dan meer werkjes,
ook dochter geweest om haar werkjes te doen 'is weer wat proper,
grtjs van krakje,
Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
    Citeer
    Bekske 06 okt 2026, 09:08 13.172 berichten
    Afbeelding
    hallo iedereen een fijne dag nog even en het ga enorm frisser worden maar ja de tijd van het jaar nog even en het jaar is voorbij gevlogen dus geniet met volle teugen groetje
      Citeer
      krakje 08 okt 2026, 20:34 Heist op den Berg 10.842 berichten
      gisteren een dag om niet te vergeten, mat Samana naar Scherpenheuvel gereden,
      maar 1 uur voor vertrek telf, kleindochter kwam niet naar ons terug wegens dat ze schurft had, dus moest ik voor veiligheid alles op 60 gr. wassen, van 2 bedden, alle kussens van de zetel alle dekens die erop lagen kortom overal waar ze geweest was op die 2 dagen dat ze hier is geweest, en al dat in de keuken en living lag moest gewassen worden, en niet aanraken met je handen wanten aan doen, zonen zegde dat ik moest meerijden, dus maar gedaan, toen ik thuis kwam stond wenen kort bij mij, heel het waskamer lag vol met was, vandaag al de grote deken, lakens en donsdekens en kussen zijn gedaan, droogde goed buiten, morgen al de rest doen, ben echt zo moe, en dat op mijne ouderdom,
      nu moet ze ginder blijven tot gevaar voor mij voorbij is, grtjs van krakje,
      Afbeelding
        Citeer
        krakje Gisteren, 20:37 Heist op den Berg 10.842 berichten
        eindelijk bijna de was gedaan, morgen de laatste deel van die vuile was,
        hoop dat die ziekte hier niet zal verschijnen want is besmettelijk,
        gisteren naar huisarts geweest half jaarlijkse spuit gaan halen , en vandaag
        bij apotheker covid spuit gehad, daar kan ik weer mee tegen hoop ik toch,
        dan voor eten gezorgd was maar eenvoudig appelcompote met kip en een boke,
        hier was het buiten regen dag, later kwam de zon even piepen toch wat frisjes,
        grtjs van krakje,
        Afbeelding
          Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.