Zeveren
-
Gast
Zorro zal komen als een dief in de nacht, zonder ingeschreven te zijn...
Wees op uw hoede want in een Kursaal zijn er vele dienaars...

Wees op uw hoede want in een Kursaal zijn er vele dienaars...
-
Gast
Het is niet aan iedereen gegeven de trucks van Zorro te doorgronden. Zorro geraakt overal binnen en zeker daar waar er ticketcontrole is. Let op senioren, daar waar er zich onverwachte dingen voordoen is Zorro nooit ver weg...

-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Zorro, onverwachte dingen ?... je lijkt me wel die corpulente van dat tweetal, Laurel en Hardy... 
-
Gast
Ik zou wel een touw kunnen hangen , boven de controlepost , en het uiteinde aan de deur vastmaken , dan kan zorro over de controlepost vliegen .
-
Gast
Mijn autotje nog gereed maken , om naar Oostende te gaan
http://www.geocities.com/RodeoDrive/Out ... 6/2pk.html
En mijn reservewiel ligt nog in den hof.
http://www.geocities.com/RodeoDrive/Out ... 6/2pk.html
En mijn reservewiel ligt nog in den hof.
-
Gast
Zorro is een uurtje geleden teruggekomen van Oostende waar hij de nodige "voorbereidingen" is gaan treffen om in en rond het Kursaal één en ander op punt te stellen...
Gerry Hagger kwam juist buiten toen Zorro binnenging en de rest is... afwachten en de "aanwijzingsbordjes" volgen.
Wie zei er ook weer dat Zorro niet binnenkwam zonder ticket? Wees op uw hoede en let op uw zaken want Zorro komt als een dief in de nacht en zal, ondanks zijn 98 kg, verdwijnen als een schim in de nevelen van de morgen...
Zorro moet alleen toekomende week nog eens "over en weer" naar Oostende om daar de laatste voorbereidingen te gaan treffen.
Zorro had bijna een aanrijding op de Leopold II laan. Moest, alvorens naar het Waasland terug te keren nog even tot in Klemskerke zijn en was daardoor wat gehaast. Heb wel gezien dat het ginds aan de kust niet overloopt van het volk. Maar ja, dat zal beteren als er in Oostende 2.000 "toeristen" bijkomen...

Gerry Hagger kwam juist buiten toen Zorro binnenging en de rest is... afwachten en de "aanwijzingsbordjes" volgen.
Wie zei er ook weer dat Zorro niet binnenkwam zonder ticket? Wees op uw hoede en let op uw zaken want Zorro komt als een dief in de nacht en zal, ondanks zijn 98 kg, verdwijnen als een schim in de nevelen van de morgen...
Zorro moet alleen toekomende week nog eens "over en weer" naar Oostende om daar de laatste voorbereidingen te gaan treffen.
Zorro had bijna een aanrijding op de Leopold II laan. Moest, alvorens naar het Waasland terug te keren nog even tot in Klemskerke zijn en was daardoor wat gehaast. Heb wel gezien dat het ginds aan de kust niet overloopt van het volk. Maar ja, dat zal beteren als er in Oostende 2.000 "toeristen" bijkomen...
-
flurk1 - Lid geworden op: 07 feb 2006, 11:51
ik had ook eens graag gezien wie er achter de nick namen schuilt . maar kan spijtig niet aanwezig zijn lady houd niet van drukte ook niet van het onbekende daarbij het geld is op voor de maand
ps: ik denk niet dat de ocmw gaat toelaten dat ik daar mee 'n dikke sigaar ga lopen
ps: ik denk niet dat de ocmw gaat toelaten dat ik daar mee 'n dikke sigaar ga lopen
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
flurk1 schreef:ik had ook eens graag gezien wie er achter de nick namen schuilt . maar kan spijtig niet aanwezig zijn lady houd niet van drukte ook niet van het onbekende daarbij het geld is op voor de maand![]()
![]()
Laatst gewijzigd door katana op 14 apr 2006, 07:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Gast
Katana, Lady gewoon enkele dagen links laten liggen helpt al veel, hoor!
PS. Als ze nu al links ligt, moet je ze natuurlijk rechts laten liggen...

PS. Als ze nu al links ligt, moet je ze natuurlijk rechts laten liggen...
-
renzo - Lid geworden op: 25 jan 2003, 06:39
Aangezien het niemand zal geloven zal ik het maar plaatsen bij het onderwerp zeveren.Vijf Duitsers in een Audi Quatro arriveren bij de Italiaanse grens.
Een Italiaanse douanier houdt en tegen met de boodschap:"Itsa illegala to putta five- a people in a Quatro!"
"Vot do you mean,it's illegal? vraagt de Duitse bestuurder.
"Quattro means four" antwoordt de douanier.
"Quattro iz just ze name of ze fokken auromobile" roept de Duitser kwaad;
"Look at ze paperz: Ze car is dezigned to carry 5 people!
"You canta pulla thata one on me!" antwoordt de Italiaanse douanier.
"Quattro means four.You have five-a people ina your car and you are therefore breaking the law!
De Duitse bestuurder wordt kwaad en roept uit "You ideeiot! Call ze zupervizor over! Schnell! I vant to spik zumvun viz more intelligence!!!"
"Sorry" antwoordt de Italiaan, "He cannta comea.....He' sa buzy witha two guys in a Fiat Uno "
Een Italiaanse douanier houdt en tegen met de boodschap:"Itsa illegala to putta five- a people in a Quatro!"
"Vot do you mean,it's illegal? vraagt de Duitse bestuurder.
"Quattro means four" antwoordt de douanier.
"Quattro iz just ze name of ze fokken auromobile" roept de Duitser kwaad;
"Look at ze paperz: Ze car is dezigned to carry 5 people!
"You canta pulla thata one on me!" antwoordt de Italiaanse douanier.
"Quattro means four.You have five-a people ina your car and you are therefore breaking the law!
De Duitse bestuurder wordt kwaad en roept uit "You ideeiot! Call ze zupervizor over! Schnell! I vant to spik zumvun viz more intelligence!!!"
"Sorry" antwoordt de Italiaan, "He cannta comea.....He' sa buzy witha two guys in a Fiat Uno "