Oefenforum

gimp bewerkingen Rebelle

Gestart door rebelle op 11 jun 2014, 11:19 891 berichten 212.315 keer gelezen Reageer
krakje 06 jul 2014, 20:32 Heist op den Berg 10.826 berichten
Afbeelding
rebelle een fijne zondagavond, groetjes van krakje,
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
    Citeer
    rebelle Startte dit onderwerp 06 jul 2014, 20:38 Damme 1.137 berichten
    Dankjewel krakje,
    What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
      Citeer
      rebelle Startte dit onderwerp 07 jul 2014, 11:53 Damme 1.137 berichten
      frankje schreef:Afbeelding
      rebelle ik heb even die mevrouw van u geleend en haar een takken tatoeage gegeven :)
      Die madame mag je lenen en gebruiken zoveel je wilt .
      Ik heb ze geen tattoo gegeven maar een nieuw velleke . :wink: :wink:
      What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
        Citeer
        rebelle Startte dit onderwerp 07 jul 2014, 18:36 Damme 1.137 berichten
        Originelen AfbeeldingAfbeelding

resultaat

Afbeelding
          Citeer
          *Elle* 07 jul 2014, 18:38 5.984 berichten
          Afbeelding

Maak er straks een gezellige avond van Rebelle :)

Je bent ne krak zenne 8)

Groetje,
          Elle...
          *Hard times will Always reveal true friends*
            Citeer
            rebelle Startte dit onderwerp 07 jul 2014, 18:44 Damme 1.137 berichten
            Jij maakt ook wel heel mooie werkjes hoor .
            Deze namiddag zware werken in de tuin gedaan enfin de slootrand en de sloot gekuist ; En de brandnetels met de blote hand aangepakt , en nu ..... ai ai
              Citeer
              rebelle Startte dit onderwerp 07 jul 2014, 19:48 Damme 1.137 berichten
              Afbeelding

Is nog niet helemaal dat .
                Citeer
                *Joy* 07 jul 2014, 21:18
                .
                Deze namiddag zware werken in de tuin gedaan enfin de slootrand en de sloot gekuist ; En de brandnetels met de blote hand aangepakt , en nu ..... ai ai
                :roll:

.
                Afbeelding :roll:

Gedaan voor vandaag.
                Heb geen inspiraties meer :?
                Vlieg maar verder met je vogel :lol: :D :wink:
                  Citeer
                  rebelle Startte dit onderwerp 07 jul 2014, 21:32 Damme 1.137 berichten
                  Afbeelding
                    Citeer
                    rebelle Startte dit onderwerp 07 jul 2014, 22:00 Damme 1.137 berichten
                    originelen AfbeeldingAfbeelding

reultaat AfbeeldingAfbeelding

Good night everybody.
                    ( zie al terug een foutje in gekleurd) . Het zwart moest lichter zijn maar ik moest een paar stappen terug omdat mijn kader niet goed was en heb wss een stap teveel achteruitgegaan en de laagdekking is nu terug 100% , foei !!!
                      Citeer
                      rebelle Startte dit onderwerp 08 jul 2014, 09:02 Damme 1.137 berichten
                      Afbeelding
                        Citeer
                        rebelle Startte dit onderwerp 08 jul 2014, 09:34 Damme 1.137 berichten
                        IK heb eventjes mijn gimpmap grondig in mapjes ingedeeld .
                        Ziet er al overzichtelijker uit .
                          Citeer
                          rebelle Startte dit onderwerp 08 jul 2014, 11:45 Damme 1.137 berichten
                          Afbeelding
                            Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.