Neen, Lars, jij hebt niks laten rammelen. Je hebt alleen rammel gekregen.
- je hebt geprobeerd over drogredeneringen te spreken, maar die zijn allemaal in je gezicht ontploft en dat kwam dan simpelweg weer
doordat je enkel de woordjes kent maar de inhoud niet begrijpt.
- je komt boven met de beschuldiging van 'haatzaaien' terwijl je dat nooit kunt hard maken behalve op cafétoog-niveau. Bovendien laat ik enkel zien wat anderen
doen zodat ieder zijn eigen conclusies kan trekken.
- je beantwoordt zelden een vraag omdat je de kennis daarover niet bezit:
• Wat schrijft Dante over Mohammed, Lars? Geen antwoord.
• Wat zegt Churchill over de koran en Mohammed? Geen antwoord.
Allemaal vragen waarop je het antwoord niet kent en dan ga je ervan uit dat Wilders het moslimideologieverhaal in onze gewesten heeft geïntroduceerd. Hoe ver kun je ernaast zitten. 12-jarigen geloven dat. Wie gelooft je hier???
• Wat betekent salafisme? Je moet het gaan opzoeken, want je weet het niet. Ik heb het hier al uitgelegd in een ander draadje.
• Wat is de jihad? Waar vindt die zijn oorsprong? Geen antwoord. Je weet het allemaal niet. Maar toch veeg je de vloer aan met anderen, hé?

Er zijn hier nog andere mensen met verstand die jouw 'prestaties' hier ook volgen.
- je begint met scheldwoordjes boven te komen wanneer de situatie niet meer recht te trekken valt. Dat doen toch enkel kinderen, niet?
- in je klas kun jij misschien (?) nog wel eens een debatje in je voordeel beslechten, maar hier boks je ver boven je gewicht. En aan de hand van je redeneringen hier, vermoed ik dat je ook boven je niveau lesgeeft. Voor iemand die beweert in het hoger middelbaar les te geven, schrijf je kemels van jewelste ('haat zaaien
noemt dat'

) Het onderwijs gaat er in internationale vergelijkingen op achteruit. Ik zie waar dat zijn grondslag heeft.