Waar vandaan: Levensdromen > Willekeurige selectie
Willekeurige selectie
Heb jij ook een levensdroom? Vertel het ons!

NRGY Foundation: een organisatie die mij zeer nauw aan het hart ligt.1 van hun projecten "wereldkind" doet veel voor kinderen en natuurlijk hun ouders die op 1 of andere manier buitende
Lees verder...
NRGY-TJE (Antwerpen) , ingezonden op 01 Mei 2008, 11:56
Kennissen van 35 jaar terug
()
In periode 1972-1974,tijdens mijn verblijf in Hongkong had ik daar enkele chinese vrienden. Enkele heb ik teruggevonden in 1998, maar enkele anderen zijn door de jaren heen van HongKong
Lees verder...
bamboo (bilzen) (bilzen) , ingezonden op 23 Februari 2007, 07:30
Zuid-Afrika
()
Eens onze familie bezoeken in Zuid-Afrika waar onlangs een familielid gestorven is.
Lees verder...
Anneke (Wevelgem) , ingezonden op 17 Maart 2007, 16:27
Mensen een tijdleijk opvang aanbieden
()
Hallo allemaal,Door mijn sociale instelling help ik graag andere mensen. Sinds kort woon in ik een heerlijke bungalow in het groen van Brasschaat en heb daar ook de ruimte om mensen te ontvangen, die
Lees verder...
joka (brasschaat) , ingezonden op 25 September 2009, 12:37
Deze brief komt recht uit mijn hart en is ook mijn echte leven.ik heb in mijn jeugd een misbruik meegemaakt.ben op vroege leeftijd gehuwd .heb geen gelukkig huwelijk achter de rug ,want ik ben nu
Lees verder...
wielewaal (boekhoute) , ingezonden op 18 Februari 2007, 11:48
Hernieuwing van mijn droom de droom van donovan
()
Ik ben altyd dankbaar op een verbetering van de levens styl die me aangeboden word Maar jaloezie is dodelijk !!!!!!!! Ik was en ben jaloers geworden na 36 jaar heb ik reeds verteld voorafgaande En nu
Lees verder...
Donovan (St Niklaas) , ingezonden op 04 Mei 2008, 20:18
Overwinteren in een land waar de zon steeds schijnt
()
Egypte,een heerlijk land om te vertoeven en waar het nog steeds te betalen ismet prachtige villa-appartementen met zwembad,waar het rustig vertoeven is. zee,strand,cultuur,duikenje vind er gewoon
Lees verder...
liliane50 (gierle) , ingezonden op 27 Juli 2008, 09:39
TERUGZIEN CATALAANSE VRIENDEN
()
In 1971 reisde ik met mijn zus per trein naar San Feliu de Guixols (Costa Brava) waar we logeerden bij een Catalaans echtpaar. Daar leerde ik mijn eerste Spaanse woorden en daar de dame in
Lees verder...
xolo (EEKLO) , ingezonden op 04 Maart 2007, 08:54
Ik droom van een nieuwe computer
()
Mijn mooiste droom is een nieuwe computer met plat scherm 500 rameen waar ik alles mee kan doen ;maar helaas zal wel een droom blijvenps.heb een coputer maar veel te traag zal het daar wel mee blijven
Lees verder...
Dotje (Beerzel-Putte) , ingezonden op 17 Februari 2007, 20:16
Een iets beter leven krijgen
()
Steeds opboksen tegen de levensduurte, steeds opboksen tegen gesloten deuren en een nee of mischien krijgen, steeds hard gewerkt hebben en terug op een nulpunt komen te staan en daar levensmoe van
Lees verder...
Voetveegje (wilrijk) , ingezonden op 06 Juni 2008, 10:10
Hallo,Mijn levensdroom is ieders levensdroom te doen uitkomen maar blijkbaar hebben we hier geld voor nodig. Om dit kleine obstakel uit de weg te dromen, hebben we hier dan het volgende voor
Lees verder...
chaospunt - antwerpen (Antwerpen) , ingezonden op 17 Februari 2007, 20:01
Een heerlijke kampeervakantie in Belgie
()
Voor een Nederlander is Belgie meestal alleen maar het land waar je door rijdt op weg naar 'het zuiden. Desondanks zie je dan al dat het heerlijk toefen moet zijn in die prachtige oude stadjes en
Lees verder...
Pieter&Marian (Lelystad) , ingezonden op 16 Februari 2007, 14:03
Ik zou dolgraag een Nederlands ondertitelde video of dvd hebben van de tv serie De draagmoeder,(Barriga de aluguel). Echt, dat is mijn droom. Wie o wie maakt me heel blij. ? En tegen vergoeding
Lees verder...
Sylvia (Eindhoven) , ingezonden op 20 Augustus 2008, 11:57
Graag eens een paar daagjes normaal kunnen eten
()
Bij deze droom nog vergeten te vertellen, dat we beide geen ouders meer hebben, waar we dan misschien op terug hadden kunnen vallen.GroetjesAnnita
Lees verder...
Ansje100 (Balen) , ingezonden op 20 November 2007, 15:30
Omdat ik geruime tijd alleen woon ,denk ik erover om aan gemeenschapswonen te beginnen .hierbij denk ik aan een gemengde groep van jongere gezinnen ouderen en alleenstaanden Zodat bepaalde taken en
Lees verder...
doreen Brasshaat (brasschaat) , ingezonden op 03 Oktober 2007, 14:48
Ik heb het geluk gehad om al tamelijk veel te kunnen reizen, door van mijn passie ook mijn beroep te maken, als reisleidster. Maar waar ik ooit écht naartoe wil gaan is Chili, meer bepaald de
Lees verder...
omaline (Ronse) , ingezonden op 14 November 2007, 22:22
Bij een zalig kopje mildouvallen mijn oogklepjes toe.
Lees verder...
zonnekant (opglabbeek) , ingezonden op 25 Februari 2007, 12:55
Een droom
()
Mijn droom is ,{ een eigen huis} , een stukje terug
van mijn jeugd ,ik ben groot gebracht tussen de velden en
land het was er geen rijkdom in materielle spullen maar wel een
grote
Lees verder...
oma (someren) , ingezonden op 17 Februari 2007, 20:46
Verlaten kinderen van bulgaarse dorpje
()
Moest ik rijk zijn ,maakte ik een tehuis voor deze verlaten kinderen ,ze leven in een tehuis in het bulgaarse dorpje MOGILINO,ze zijn ten dode opgeschreven,ja,nu nog in deze tijd,erg,hé!!!!!Waarom is
Lees verder...
Anita (Gentbrugge) , ingezonden op 18 Januari 2008, 13:38
Ballonvaren
()
Ik woon in Rumst, deelgemeente REET. Mijn droom is van met een luchtballon over mijn dorp te vliegen en zelf enkele foto's te kunnen nemen. Ik had als collega Wolfgang Hahn die in Keulen woont en
Lees verder...
verhilka (Rumst / Reet) , ingezonden op 01 Oktober 2007, 15:50
Heb jij ook een levensdroom? Vertel het ons!
| <- Vorige 20 dromen |