Waar vandaan: Levensdromen > Willekeurige selectie

Willekeurige selectie

Heb jij ook een levensdroom? Vertel het ons!


Rijk worden en aarmen helpen ()

Hoi ik ben hurleyik heb al 3 dagen van het zelfde droom gedroomtik droomde dat ik op eens vrienden heb maar mijn vrienden zijn de aarmen ik hat niks en ik heb ook niks dat was mijn eerste droom ik ben
Lees verder...

hurley (lelystad) , ingezonden op 19 Januari 2009, 00:40

Seniorenparty's ! ()

Ben een dee jee nu boven de 65j en nog steeds actief..zou graag samenwerken met diverse firma's die artikelen hebben voor senioren..reisagenten-vitamines-dans & pannekoekbak-koffie&the en ook met
Lees verder...

ronny 179 (rollegem-kortrijk) , ingezonden op 11 Februari 2011, 11:31

Tireren bij petanque ()

Petanque vind ik een heel leuk spel.Maar het valt mij niet mee om dit spel goed te spelen.Wie van jullie zou mij een paar adviezen willen geven waar je zoal op moet letten om goed te leren tireren?
Lees verder...

Gerrit (Hengelo) , ingezonden op 31 Juli 2009, 16:53

Steun door middel van een lening aan enkele vooruitziende Egyptenaren,die niet bij de pakken willen blijven zitten! ()

Ik woon al meer dan drie jaar in Luxor Egypte! heb er twee revoluties meegemaakt! eindelijk begint alles weer op zijn pootjes te staan! er is een nieuwe president! drie jaar geleden hebben 2 mannen
Lees verder...

sweetheart (Kapellen) , ingezonden op 17 Juni 2014, 15:25

Overwinteren in tenerife ()

Weduwe 70 + wil graag gaan overwinteren in tenerife heb dit 3 jaar gedaan maar persoon die meeging kan dit niet meer wegens gezondheidsproblemen en alleen heb ik er ook niets aan ,droom van de
Lees verder...

maria (houthalen) , ingezonden op 24 September 2008, 14:57

60 lentes ()

Volgend jaar tellen mijn man en ik samen 120 lentes ! al heel mijn leven droom ik ervan om eens naar Kreta te gaan -ik heb in mijn jongere jaren grieks-latijnse humaniora gedaan - dus vanaf mijn 12de
Lees verder...

kalimera (de haan) , ingezonden op 18 Februari 2007, 17:33

Wat is een droom? ()

Wat is een droom?misschien zoals in het liedje, dromen zijn bedrog?Maar wat een mooi initiatief van seniorennet!Mijn droom is niet voor mezelf, maar voor mijn dochter.8 jaar geleden kochten zij een
Lees verder...

Lia (Brasschaat) , ingezonden op 14 Maart 2007, 16:19

Australie ()

Mijn man is over 11 jaar overleden dus ik ben weduwe mijn droom was eigenlijk de zijne, eens in zijn leven in australie komen ,dat is niet gebeurd daar hij ziek werd en stierf ,vanaf toen droom ik al
Lees verder...

katje laakdal (laakdal) , ingezonden op 24 Oktober 2007, 13:50

Indian of oude moto ()

Mijn droom is heel lang in het bezit te zijn van ne heel oude moto en ik weet dat ne indian moto onmogelijk is voor mij als fervete motaard maar toch geef ik moed niet op en wie weet heeft ergens nog
Lees verder...

shadow (zwevegem) , ingezonden op 08 September 2010, 18:04

Zoek zinnige bezigheid in zorg en gezelschap 2 en 3 leeftijd ()

Ben een poersoon op pensioenleeftijd de sociale kring van werk en vrienden laat stilletjes en beetje bij beetje van zich af weten ,om deze reden zoek ik mensen die zich een beetje vereenzaamd voelen
Lees verder...

Vriendschap en medeleven doet leven (Roeselare (west-vlaanderen)) , ingezonden op 12 September 2014, 18:10

Verhuizen naar Zee ()

Sinds mijn geboorte ben ik gehandicapt en doof "zie blog bijou" en tot voor  een jaar of 6, viel daar best mee te leven (ik wist niet beter)  maar nu heb ik er sinds kort iets heel
Lees verder...

snikylou (Zele) , ingezonden op 19 Februari 2007, 21:39

Verhuizen naar Spanje ()

Hoi allen,onze droom zou binnen een jaar of drie kunnen uitkomen maar daarvoor wil ik graag jullie hulp en tipswe zouden graag een bescheiden appartementje kopen ergens aan de costa's:- ga ik op zoek
Lees verder...

rolman72 (Sint Katelijne Waver) , ingezonden op 07 Mei 2007, 17:58

Een droom ()

Wat ik graag zou willen iseen keertje naar de schilderswijk in parijsmet een reisgezelschap zo'n dag of 3dat lijkt me fantasties samen met mijn zoonalles bezichtigen.misschien komt het er ooit nog
Lees verder...

doortje (gelderland) , ingezonden op 09 Augustus 2007, 22:33

65 + inkomen ()

Ik vind dat iedere 65plusser minimum 1000 euro per maand inkomen moet hebben.Ik ken er vele die het met 680a770 euro per maand moeten rooien en dat is een echte schande voor ons rijke landje.
Lees verder...

Rani (Gent) , ingezonden op 25 Maart 2007, 14:24

Zou hij ooit aan mij denken ()

Vorig jaar droomde ik dat ik nog een maal mijn zoon mocht zien , ik heb die ookmijn droom  hier op de site geschreven ,maar kan hem niet weer vinden ,maar dat terzijde.deze droom heb ik
Lees verder...

anna (apeldoorn nl) , ingezonden op 19 Maart 2008, 19:20

De mooiste tijd van mijn leven ()

Mijn droom is ik wil graag weten hoe het met mijn jeugd vriendin is. Ik ben haar toen uit oog verloren.Het was in de begin jaren 61/63 dat ik heel veel in wilrijk was bij mijn tante. Daar in wilrijk
Lees verder...

jimmys (Bemmel) , ingezonden op 03 Maart 2008, 12:01

Naaktmodel zijn ()

Ik ben een man van 42, slank, licht gespierd en droom al lang eens als naaktmodel te zijn voor een fotograaf, schilder of tekenaar.Mag voor buiten en/of binnen.Het lijkt mij ontzettend leuk
Lees verder...

Rico (Haarlem) , ingezonden op 02 November 2015, 21:35

Sax leren ()

Ben de 60 gepaseert en houw van sax muziek zou op een alt sax willen leren spelen en ook nog wat notenleer zoek iemand uit de omgeving om me van dat moois wat aan te leren  (omgeving
Lees verder...

francrey (lummen) , ingezonden op 07 Juni 2009, 11:16

Paardenopvang ()

Hallo, ik ben op zoek naar mensen van 50plus of jonger die zich ook kunnen vinden in mijn levensdroom. Ik heb jaren paardgereden maar vindt het verzorgen van paarden nog veel leuker. Ik heb heel wat
Lees verder...

Jane (landgraaf) , ingezonden op 27 Juli 2010, 12:22

Mijn huwelijk redden wie kan mij helpen? ()

Deze gegevens was ik nog vergeten meedelen :reacties kunnen ook gemaild worden naar :kristiaan.desweemer@advalvas.be telefoonnummer geef ik na reactie via mail door.Met dank en hoop op enkele
Lees verder...

Kris (Gent) , ingezonden op 23 November 2007, 01:51


Heb jij ook een levensdroom? Vertel het ons!

<- Vorige 20 dromen