Waar vandaan: Levensdromen > Willekeurige selectie
Willekeurige selectie
Heb jij ook een levensdroom? Vertel het ons!

Een relatie
()
Ik wil graag in contact comen met een lief man.Ik ben 60 jaar gezond, eerlijk, heb geen kinderen.De rest vertel ik het later.Groete Zeneb
Lees verder...
Zanouba (Rotterdam) , ingezonden op 10 November 2009, 21:30
Is al jaren mijn droom...een plek onder de zon...!.....Heb op Vitaya elke aflevering gezien...meerdere keren.zelfs....maar daar ik alleen ben is het niet zo vanzelfsprekend....Al een
Lees verder...
zonneschijn (Beveren-waas) , ingezonden op 16 Februari 2007, 00:53
Hallo, ik ben al jaren geinteresseerd in Tarot. Heb heel veel verschillende Tarotspellen. Dit ook omdat ik heel graag plaatjes kijk. Heb ook al verschillende cursussen gedaan maar ik kan het
Lees verder...
Punk (Nijmegen) , ingezonden op 16 September 2010, 14:19
Tussen dolfijnen zwemmen in warme oorden
()
Hallo iedereen,ik ben opgegroeid bij pleegouders (ze waren dan al 60 jaar en kinderloos) van als ik 6 weken oud was ,mooie jeugd gehad tot ik na 13 jaar terug naar huis moest,voor mij bij
Lees verder...
tinneke (staden) , ingezonden op 20 Februari 2007, 15:06
Beeldhouwen snijwerk algemeen
()
Meer dan twintig jaar wou ik iets doen met hout, met hamer en beitel, steeds waren er andere beslommeringen ( soms ook bewuste andere keuzes ) om er niet toe te komen; tot er vriend met dezelfde
Lees verder...
piewiekes (huldenberg) , ingezonden op 18 Februari 2007, 20:32
Als ik het voor het zeggen had .... zou ik wensen dat ik nooit meer eenzaam was. Wensen dat ik weer mocht werken. Wensen dat ik vrienden had. Dat mijn hooggevoeligheid mij niet al mijn leven lang
Lees verder...
Sensitief (Almere) , ingezonden op 29 Maart 2011, 22:06
Nivea award - stem voor annie devos en de straatkinderen in lubumbashi
()
Graag had ik de Wevelgemse Mevr. Annie Devos, die als vrijwilligster werkt bij de straatkinderen in Lubumbashi - Congo, in de bloemetjes gezet via de
Lees verder...
stem-voor-goed-doel (wevelgem) , ingezonden op 09 Oktober 2008, 14:02
Als kind was ik al gepassioneerd en werd ik vervoerd door de Weense wals die gedanst werd in Wenen. Ik wilde dat televisieprogramma niet missen als het maar enigszins kon. De stijl, de kleding,
Lees verder...
Ilenae (Lint) , ingezonden op 13 Maart 2007, 10:38
Weerzien met oude schoolvrienden uit Belgisch-Congo
()
Ja mijn levensdroom is .....Ik ben geboren in Elisabethstad, Belgisch-Congo.Twee jaar geleden heb ik de meester van het eerste leerjaar weer gevonden. Nu zou ik graag alle medeleerlingen, waar ik wel
Lees verder...
karavia (Mespelare (Dendermonde)) , ingezonden op 19 Februari 2007, 15:43
Drummer Paul(proffesioneel geinstallerd)op amateurbassis zoekt samen met André(amateurzanger 70 solo optredenervaring)een Bassgitarist of gewone en eventueel een toetsennist(keyboard of
Lees verder...
zingenderenner (Stekene) , ingezonden op 08 April 2014, 21:05
Vandaag is de eerste dag van de rest van ons leven .....
()
Ik ben Sylvia.... gescheiden, alleenwonend en ondertussen net 65 geworden, dus in de bloei van derde leeftijd!
Graag zou ik mijn soulmate ontmoeten om verder nog mooie dingen te doen en te
Lees verder...
Sylvia (putte-) , ingezonden op 01 Juni 2014, 15:45
Is dit een wens, een droom ?Het zou eigenlijk een wet moeten zijn !!!Iedereen zal al wellicht de naam ziekenhuisbacterie hebben horen vallen, en het treft vooral de zwakste onder ons !Kom je in een
Lees verder...
Manilla (Wommelgem) , ingezonden op 19 Februari 2007, 14:45
Fiatje 500 of bolleke genoemd
()
Mijn droom is dat ik dolgraag eens een Fiatje 500 of 600 of een (bolleke) genoemd zou willen hebben .Ik was er vroeger al heel gek van en nu zijn ze heel duur,maar ik blijf hopen...........
Lees verder...
minana (kalmthout) , ingezonden op 11 Maart 2007, 22:42
Zingen
()
Dit jaar doe ik mijn eindexamen klassieke zang , na 12jaar studie aan het conservatorium te hasselt.Ben bij een koor maar zou graag solo stukken brengen bij een concert kerst of pasen.bach en haendel
Lees verder...
hannelore (beringen) , ingezonden op 04 Februari 2010, 14:12
Ik heb nog nooit in een luchtballon in geweest ik zal dat een keer meemakenen dat is nog nooit gebeurt
Lees verder...
big john (bissegem) , ingezonden op 10 Januari 2008, 22:45
Hallo iedereen,wij zijn een gezin uit belgie ben zelf 39 jaar, getrouwd en 3 dochters 4,7,11 en willen vlgd jaar emigreren naar corfu,griekenland omdat we er al 15 jaar komen en de levensstyl van de
Lees verder...
corfu (Turnhout) , ingezonden op 18 September 2009, 20:35
Paardenverzorgen is waarvoor ik geboren ben
()
Hallo , mijn droom gaat naar de grotere viervoeters "Paarden" ik heb vijf jaar meegewerkt in italie als paardenverzorger, maar nu dat het leven zo duur geworden is ,ben ik al een 2 jaar niet meer
Lees verder...
heiko (houthalen) , ingezonden op 22 September 2008, 12:07
Mijn leven lang droom ik om een in het noorden van frankrijk namelijk in kassel te belanden op het graf van men grootvader dewelke van de groten oorlog niet is teruggekeerd ,zijn hele grote foto bezit
Lees verder...
ferdinand Drogenbos (drogenbos) , ingezonden op 18 Februari 2007, 17:43
Met de koersfiets naar compostella
()
Mijn droom is:eens vanuit het vilvoordse naar santiago de compostella te kunnen fietsen met de koersfiets en begeleid door een mobilhome.zijn er fietseres die dit ook graag eens zouden doen met een
Lees verder...
danny (vilvoorde) , ingezonden op 10 Januari 2009, 20:08
Mijn zus een beetje gelukkiger maken.
()
Hallo mensen Ik heb veel dromen maar ,de droom voor mijn zus Hilda is dat ze de laatst levens jaren ergens tot rust kan komen en niet zit te vereenzamen, ze word in october 55j en is van bij de
Lees verder...
Veertje (evergem) , ingezonden op 07 Juni 2007, 12:50
Heb jij ook een levensdroom? Vertel het ons!
| <- Vorige 20 dromen |