Waar vandaan: Levensdromen > Willekeurige selectie

Willekeurige selectie

Heb jij ook een levensdroom? Vertel het ons!


Nieuwjaarsconcert Wenen ()

Ieder jaar met nieuwjaar wordt het nieuwjaarsconcert in Wenen life uitgezonden op diverse tv-zenders. Mijn droom is om dit concert eens live te mogen meemaken, alsook de entourage
Lees verder...

Pipo440_0 (opglabbeek) , ingezonden op 16 Februari 2007, 22:07

Schulden betalen ()

Met mijn vorig huwelijk heb ik schulden gemaakt deze betaal ik af maar de intresten die er telkens bijkomen zijn zo hoog dat het afbetalingsplan die ik heb niet voldoet om die schuld bij te werkenals
Lees verder...

money (overmere) , ingezonden op 15 Februari 2007, 21:28

Zoek een lieve vriendin ()

Ben een allen staande man.Geboren 1955.Woon aan zee. OostendeMail Christiaan.Vandemoortele@gemail.comZoek een lieve vriendin om met mij mee te gaan fitnessen en een babeltje te slaanWel te verstaan
Lees verder...

Christiaan-Oostende (Oostende) , ingezonden op 10 Augustus 2007, 14:42

Op de spartamet naar Santiago de Compostella ()

Mijn droom is om met een leuk stel 50+ naar Santiago de Compostella te rijden op de solex of spartamet.Deze rit vergt veel tijd en voorbereiding. Op dit moment ben ik nog in actieve dienst en moet nog
Lees verder...

Johan (Dinkelland) , ingezonden op 04 Juni 2007, 18:32

Vrouw van 72, schrijvend/reizend, zoekt uitgever ()

VROUW VAN 72 ZOEKT UITGEVER/SPONSOR:WIE MAAKT MIJN BOEK BEKEND?Mijn levenswens is een schrijfster te worden, een betaalde bedoel ik, want schrijven doe ik allang. Het liefst gecombineerd met reizen,
Lees verder...

schrijvende reizigster (Pieterburen) , ingezonden op 19 Februari 2007, 21:56

Meerijden in een oldtimer! ()

Ik droom al lang van eens te mogen meerijden in een meeting van old-timersZo voor enkele uurtjes de sfeer opsnuiven die daar van uit gaat.Het moet wel mooi weer zijn ,met open dak en de gepaste kledij
Lees verder...

Titteke (Wenduine) , ingezonden op 27 Februari 2007, 09:52

Legervrienden van het jaar 1979 te essentho korbach ()

Hallo,Ik ben de vriendin van Emiel Van Accom die in 1979 gekazerneerd lag in Essentho-Korbach. Ik ben op zoek naar zijn legervrienden in verband met een verrassingsfeestje volgend jaar april voor zijn
Lees verder...

leentje (gierle) , ingezonden op 15 Oktober 2009, 14:11

Duiken zoals een commercieel duiker ()

Graag zou ik eens willen duiken in een uitrusting zoals die van een commercieel duiker. Je weet wel die mannen die onder water allerhande werken uitvoeren (zoals onderwaterlassen,
Lees verder...

beltiti - Halle (Halle) , ingezonden op 28 Mei 2011, 22:52

Een luchtballonvlucht boven de 1000 jarige eik te Lummen ()

Hallo,Ik ben Ida Maris ( blog ida en blog maris)In mei - juni kreeg ik een mailtje van de redactie 1000 zonnen en garnalen (TV 1) en die hadden op mijn familieblog maris een foto gevonden die 49
Lees verder...

Ida (Koersel (Beringen)) , ingezonden op 01 Oktober 2007, 15:01

Een plek onder de zon ()

Als jong meisje droomde ik er al van om me ooit te vestigen in warm zuiders land.Werd al weduwe op mijn 24ste ... met de zorg voor mijn toen nog ongeboren kind, werd me het dromen gauw verleerd.Die
Lees verder...

angelina (Lint) , ingezonden op 16 September 2009, 20:34

Vlucht fouga magister ()

Vlucht fouga magister is een vlucht met een oldtimer straaljager
Lees verder...

flyby (veurne) , ingezonden op 28 Februari 2007, 11:28

Notenleer ()

Ja ik zou heel graag notenleer leren, ik zing in 2 koren maar gezien mijn leeftijd (61 jaar) is het niet evident om ergens in Brugge  of omstreek een cursus te vinden, kan er me iemand een adres
Lees verder...

molleke (brugge) , ingezonden op 05 Januari 2014, 14:26

Tennis ()

Geachte,Al jaaaaren droom ik ervan om naar het tennis te gaan kijken.Maar dan wel naar een grandslam finale.Het liefst van al Australie of Wimbledon.Ooit, ooit, ooit zou ik er dolgraag eens naar toe
Lees verder...

robin hood (Destelbergen) , ingezonden op 03 Maart 2007, 06:49

Racen op een circuit ()

Mijn droom is sinds kindsbeen af eens te kunnen rondrijden op een circuit met een bolide.Ik had me in mijn jeugd ooit ingeschreven voor naar de school te kunnen gaan om piloot te worden van het
Lees verder...

Jaguar (Wijnendale - Torhout) , ingezonden op 06 Oktober 2007, 16:11

Danspartner ()

Hallo    ik ben een jonge actieve 50tger vrouw en zoek een danspartner voor mijn wekelijks zondagavond dansavondje    in roeselare  wie durft het aan
Lees verder...

ann (Roeselare) , ingezonden op 13 Maart 2016, 17:54

SCHEEPSBOUWER ()

Ik ben van beroep lasser. MIG-MAG en TIGMaar ik zou graag een tijd op een scheepswerf als lasser willen doorbrengen.OSANTUS
Lees verder...

OSANTUS (Wervik) , ingezonden op 06 Maart 2009, 22:10

Flight simulator ()

Ik zou eens graag een vlucht maken in een echte flight simulator (nu doe ik dat op mijn PC)
Lees verder...

dobber (Kortenberg) , ingezonden op 01 Oktober 2007, 15:25

Sven nijs ()

Hallo meneer , mevrouw,Ik werk als vriiwilliger bij mensen met een ziekte aan huis, vandaar deze vraag.Eén van mijn mensen heeft parkinson een vrouw van bijna 72 jaar ze woont in De Pinte ,ze kijkt
Lees verder...

vero (de pinte) , ingezonden op 09 Oktober 2012, 07:44

Parijs ()

Ik ben in de jaren 30 geboren in een achterbuurt van Parijs. Mijn moeder ontmoette een Vlaming en ging met mee, ik had een vader. En een voor die tijd hard maar goed leven. Ik kreeg 9 kinderen, 17
Lees verder...

Mauricette (Torhout) , ingezonden op 23 Februari 2017, 22:33

Reizen ()

Alleen is maar alleen om te reizen dus met twee ?!(met auto)hongarije en servié om te filmen en wat fotos te makenverleden jaar was het bosnié om niet te vergeten
Lees verder...

lex- harelbeke (harelbeke) , ingezonden op 17 Februari 2007, 14:59


Heb jij ook een levensdroom? Vertel het ons!

<- Vorige 20 dromen