Corona virus
-
dejules
Wat deed U in uw professioneel leven?
Indien uw functie zo belangrijk was, waarom mocht (moest?) U reeds op 50 jarige leeftijd met vervroegd pensioen?
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Jij en U nooit door elkaar gebruiken, het is gij en U.
-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06
Van Ranst is eene gelijk gij dan.Gij zijt ook een rabiaat N-VA hater die hier niks anders dan hel een verdoemenis preekt.
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Nope.Jij en U nooit door elkaar gebruiken, het is gij en U.
"Gij" is spreektaal en eerder regio gebonden. "Jij, je, jullie en U" gebruik je in het standaard Nederlands en mogen door elkaar gebruikt worden.
Laatst gewijzigd door frits1955 op 08 mar 2020, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
dejules
How the Trump administration lost control of the coronavirus crisis
https://www.washingtonpost.com/politics ... story.html
Noodtoestand ook uitgeroepen in staat New York
Het dodental door het nieuwe coronavirus is in de VS opgelopen tot negentien.
https://www.washingtonpost.com/politics ... story.html
Noodtoestand ook uitgeroepen in staat New York
Het dodental door het nieuwe coronavirus is in de VS opgelopen tot negentien.
-
dejules
Vanwege de wereldwijde coronavirusuitbraak zijn er geen bezoekers bij de Grand Prix van Bahrein. De Formule 1-race van 22 maart wordt uit voorzorg achter gesloten deuren gereden en zal alleen op televisie te zien zijn.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Van Ranst is mediageil en staat graag in de picture. Loopt altijd achter de feiten aan maar wordt altijd opgevoerd als ‘expert’ door onze MSM. Een papieren viroloog, daar zijn anderen met meer kennis van zaken dan den deze.dejules schreef:
Van Ranst spuwt op uw soort mensen. Die staat bekend als rabiaat Vlaams Blok en N-VA hater.
Ik hoop voor U dat jij nooit door hem behandeld moet worden!
-
dejules
De dag dat de Flamen aan de macht komen betekent het einde van veel carrières.Dicksy schreef: ↑08 mar 2020, 10:47Van Ranst is mediageil en staat graag in de picture. Loopt achter de feiten aan maar wordt altijd opgevoerd als ‘expert’ door onze MSM, een papieren viroloog, daar zijn anderen met meer kennis van zaken dan den deze.dejules schreef:
Van Ranst spuwt op uw soort mensen. Die staat bekend als rabiaat Vlaams Blok en N-VA hater.
Ik hoop voor U dat jij nooit door hem behandeld moet worden!
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Ik voel een stortvloed van virologen aankomen met véél meer kennis van zaken dan die vermaledijde Van Ranst. Geef ons namen!daar zijn anderen met meer kennis van zaken dan den deze.
Het is overigens tijd voor een update wat betreft de toestand in de EU!
Laatst gewijzigd door frits1955 op 08 mar 2020, 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Volg zijn optreden op tv en stel u de vraag of u dat zelf niet kon bedenken, of u dat al niet eerder gehoord heeft en vooral wat komt die nu vertellen wat we al niet weten? Zijn inbreng.... .Niets, nada, gebakken lucht, mediageil........frits1955 schreef:
Ik voel een stortvloed van virologen aankomen met véél meer kennis van zaken dan die vermaledijde Van Ranst. Geef ons namen!
Internet/media beperkt zich niet alleen tot Van Ranst. U mag aan zijn lippen hangen, mij niet gelaten.