Wat deed U in uw professioneel leven?
Indien uw functie zo belangrijk was, waarom mocht (moest?) U reeds op 50 jarige leeftijd met vervroegd pensioen?
Wat deed U in uw professioneel leven?
Toch wel elk uur een update mag ik hopen? We willen de apocalyps op de voet kunnen volgen nietwaar.Ik ga mij hier bij aansluiten en de resterende 26 landen van de EU voor mijn rekening nemen om dejules wat te ontlasten.
Jij en U nooit door elkaar gebruiken, het is gij en U.
Van Ranst is eene gelijk gij dan.Gij zijt ook een rabiaat N-VA hater die hier niks anders dan hel een verdoemenis preekt.
Van Ranst is mediageil en staat graag in de picture. Loopt altijd achter de feiten aan maar wordt altijd opgevoerd als ‘expert’ door onze MSM. Een papieren viroloog, daar zijn anderen met meer kennis van zaken dan den deze.dejules schreef:
Van Ranst spuwt op uw soort mensen. Die staat bekend als rabiaat Vlaams Blok en N-VA hater.
Ik hoop voor U dat jij nooit door hem behandeld moet worden!
De dag dat de Flamen aan de macht komen betekent het einde van veel carrières.Dicksy schreef: ↑08 mar 2020, 10:47Van Ranst is mediageil en staat graag in de picture. Loopt achter de feiten aan maar wordt altijd opgevoerd als ‘expert’ door onze MSM, een papieren viroloog, daar zijn anderen met meer kennis van zaken dan den deze.dejules schreef:
Van Ranst spuwt op uw soort mensen. Die staat bekend als rabiaat Vlaams Blok en N-VA hater.
Ik hoop voor U dat jij nooit door hem behandeld moet worden!
Ik voel een stortvloed van virologen aankomen met véél meer kennis van zaken dan die vermaledijde Van Ranst. Geef ons namen!daar zijn anderen met meer kennis van zaken dan den deze.
Laatst gewijzigd door frits1955 op 08 mar 2020, 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Daarom hebben ze ook zo’n schrik en willen ze dat kost wat kost beletten.dejules schreef:
De dag dat de Flamen aan de macht komen betekent het einde van veel carrières.
Volg zijn optreden op tv en stel u de vraag of u dat zelf niet kon bedenken, of u dat al niet eerder gehoord heeft en vooral wat komt die nu vertellen wat we al niet weten? Zijn inbreng.... .Niets, nada, gebakken lucht, mediageil........frits1955 schreef:
Ik voel een stortvloed van virologen aankomen met véél meer kennis van zaken dan die vermaledijde Van Ranst. Geef ons namen!
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.