TRUMP wordt een goede president
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Trump is niet te schatten

Dat noem ik nu eens een gevatte reactieDe Japanse premier Sanae Takaichi arriveerde in het Witte Huis, waar haar gesprekken met Donald Trump begonnen. Voordat de gesprekken van start gingen, kregen journalisten de gelegenheid om vragen te stellen.
Een Japanse verslaggever vroeg de Amerikaanse president waarom hij zijn bondgenoten, waaronder Japan, niet had gewaarschuwd voor een aanval op Iran.
Trumps antwoord bracht de vragensteller in verlegenheid:
"Waarom heb je me niets verteld over Pearl Harbor?"
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
"Lieten donderdag"....en ik vermoed dus dat dit vandaag is gezien het tijdstip van publiceren in de link van Charly Maru. Een beetje druk van de VS en Hegseth in de voorgaande dagen en de broekschijterkes draaien al bij.België is gevraagd om "bij te dragen aan passende maatregelen om de veilige doorvaart door de Straat van Hormuz te waarborgen". Dat valt te horen in regeringskringen.
Duitsland, Frankrijk, Italië, Japan, Nederland en het Verenigd Koninkrijk lieten donderdag in een gezamenlijk persbericht weten dat ze bereid zijn om bij te dragen aan een veilige doorvaart van de straat van Hormuz
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Den Donald zal wel zeggen dat er een fout in zat.......

Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Nu Qatar zich laat horen zal het mss iets gemakkelijker zijn om daar te gaan meehelpen. Je weet vriendjes helpen mekaar en rammelen met je voeten ginds. Bij deze ernstige waarschuwing tegen elkaar kun je ze mss vertrouwen. Er werd al eerder om hulp gevraagd(verdediging).
Met zoveel geld ginds van gans de wereld zal er wel een oplossing komen(amen).
Met zoveel geld ginds van gans de wereld zal er wel een oplossing komen(amen).
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Zoals ik gisteren al aanhaalde:
wordt vandaag ook zo gezien door Isolde Van den Eynde (HLN):door Dicksy » Gisteren, 20:55
"Lieten donderdag"....en ik vermoed dus dat dit vandaag is gezien het tijdstip van publiceren in de link van Charly Maru. Een beetje druk van de VS en Hegseth in de voorgaande dagen en de broekschijterkes draaien al bij.
Isolde Van den Eynde: “Gisteren klonk nog een keiharde ‘neen’ tegen bully Donald Trump om militaire steun te bieden, nu keren NAVO-landen al hun kar. De druk is enorm”
https://www.hln.be/opinie/isolde-van-de ... ~abd720bc/