Bravo Fred, het woord psychologie van de eerste keer juist geschreven.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Een corrupt systeem , al van oudsher ...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Niet alleen in het communistische Sovjetsysteem is er corruptie, en verdwijnt er geld, ook in ons België gebeurd dat , er zijn er zelfs (VDB) die het laten verbranden,ook in het Europees parlement zijn ze er niet "vies" van, wie aan de pot zit....Corruptie is inderdaad een probleem dat heel erg aanwezig was in UA. Dat is begrijpbaar aangezien UA jarenlang in het communistische Sovjetsysteem heeft moeten overleven.
Ik zie duidelijk wie hier jaloers is. Het is tokkio die graag zoveel mogelijk geld zou te pakken krijgen om dan de wereld rond te kunnen vliegen.,neem nu Zelensky, die zit niet in Oekraïne,die vliegt de wereld rond ,en wilt zoveel mogelijk geld

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ik denk dat we hier met een mini-Trump te maken hebben. Die verzint zo'n zaken ook waar je bij staat.
Inderdaad: Trump is aan het woord; die beschuldigde Zelensky er ook van dat hij de oorlog begonnen was.,en wat wilt een Dictator die wilt geld en macht, en nu zet u die op een gouden stoel, maar door Zelensky is de oorlog wel ontstaan,want de deet een aanval op de Krim....

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Is er buiten mij nog iemand die de drogredenering herkent?
Niet moeilijk: laat de bezetter terug naar huis gaan en we kunnen beginnen.Ik heb geen probleem met steun voor de wederopbouw , maar dan moeten de wapens wel eerst zwijgen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hebben de opstandige provincies dan geen recht op zelfbestuur ? Die mogen dat dus volgens u niet , maar Vlaanderen ( of bvb. Catalonie ) heeft wel dat recht en MOET zich afscheuren. Jouw logica !
Oh, ja, die hebben dat wél. Het is wel een intern Oekraïense zaak waar Rusland geen enkele vinger in de pap moet willen houden. Dát is het hele probleem. Laat de Oekraïners dat zelf oplossen zoals wij onze communautaire problemen ook zelf moeten oplossen. Het zijn niet de Fransen die hier de wet moeten komen stellen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.