Bluft Poetin?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Fred1950

05 mar 2025, 10:08

Wil. schreef:
04 mar 2025, 23:27
.....Oh, ja, die hebben dat wél. Het is wel een intern Oekraïense zaak waar Rusland geen enkele vinger in de pap moet willen houden. Dát is het hele probleem. Laat de Oekraïners dat zelf oplossen zoals wij onze communautaire problemen ook zelf moeten oplossen. Het zijn niet de Fransen die hier de wet moeten komen stellen.
Stel eens dat de Walen ons gewapenderhand Frans willen doen spreken in openbare instellingen , Filip de Winter en alle NVA kopstukken gevangen nemen ( cfr. Poets-de-mond ) , zou Vlaanderen dan ook niet de hulp van Nederland inroepen denk je ? ( of die dat dan ook zouden doen is een andere zaak , ze lachen liever met de Vlamingen :D )

Ge vergeet wel het belangrijkste. Kiev was totaal anti-Rus gezind , en deinsde voor niets terug. Bewijs hiervan is dat Janoekovytsj moest vluchten voor zijn leven.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 05 mar 2025, 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil.

05 mar 2025, 10:24

Fred1950 schreef:
05 mar 2025, 10:08
Stel eens dat de Walen ons gewapenderhand Frans willen doen spreken in openbare instellingen , Filip de Winter en alle NVA kopstukken gevangen nemen ( cfr. Poets-de-mond ) , zou Vlaanderen dan ook niet de hulp van Nederland inroepen denk je ? ( of die dat dan ook zouden doen is een andere zaak , ze lachen liever met de Vlamingen :D )
Neen. We lossen het intern op.
Ge vergeet wel het belangrijkste. Kiev was totaal anti-Rus gezind , en deinsde voor niets terug. Bewijs hiervan is dat Janoekovytsj must vluchten voor zijn leven.
Waarom moest hij vluchten? Had hij iets gedaan dat de mensen boos maakte? Leek het erop dat hij iets ergs van plan was? Was hij kort daarvoor nog bij Poetin op de koffie moeten gaan? Wat had die hem opgedragen te doen?

Allemaal moeilijke vragen voor jou. Het is allemaal al uitgelegd maar een vatnik gaat daar nooit op in, anders is Poetin 'not amused'.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Fred1950

05 mar 2025, 10:34

Gij volhardt in uw geschiedenis , ik ken de mijne ....

Fred1950

05 mar 2025, 11:10

Wil. schreef:
05 mar 2025, 10:24
....Neen. We lossen het intern op.
Met een "Flanders Liberation Army" :lol: - of zal het "Dad's Army" worden. Pas op voor de Ardeense Jagers , die hebben een everzwijn als embleem , en het "zijn" varkens in hun gedrag , daar kan ik anekdotes over vertellen :D

Wil.

05 mar 2025, 11:13

Fred1950 schreef:
Jij kent die van Poetin.

Uit het boek 1984:

De Partij controleert elke informatiebron, beheert en herschrijft de inhoud van alle kranten en geschiedenissen voor haar eigen doeleinden. De Partij staat niet toe dat individuen verslagen van hun verleden bijhouden, zoals foto's of documenten. Als gevolg hiervan worden herinneringen wazig en onbetrouwbaar, en worden burgers volkomen bereid om te geloven wat de Partij hen vertelt.

Herhaling:
Waarom moest hij vluchten? Had hij iets gedaan dat de mensen boos maakte? Leek het erop dat hij iets ergs van plan was? Was hij kort daarvoor nog bij Poetin op de koffie moeten gaan? Wat had die hem opgedragen te doen?
Allemaal moeilijke vragen voor jou.

Antwoorden komen er niet. Ik weet waarom.

Fred1950

05 mar 2025, 11:18

Wil. schreef:
Fred1950 schreef:
Jij kent die van Poetin.

Uit het boek 1984:

.....
Dat gebeurt in het Westen toch ook. Je hoort en leest maar fantastische cijfers over Russische verliezen uit Oekraïnse hoek , maar hun eigen verliezen kennen ze niet eens. We zien ook maar steeds de mooiste Oekraïnse poppetjes op onze TV , en dat zijn allemaal Zelensky aanbidsters. Is dat dan geen indoctrinatie ?

Ge vergeet dat Westerse ambassadeurs aan Janoekovytsj "gevraagd" hebben om het land te verlaten ... Het fijne wat daar ook werd gezegd en onderhandeld ( gedreigd ) gaan we ook niet te weten komen.

Wil.

05 mar 2025, 11:54

Fred1950 schreef:
05 mar 2025, 11:18
Wil. schreef:
Fred1950 schreef:
Jij kent die van Poetin.

Uit het boek 1984:

.....
Dat gebeurt in het Westen toch ook.
Neen, want in het Westen hebben alternatieve stemmen de kans om hun mening te uiten. Voorbeeld: jij mag hier ongestraft jouw onzin over Janoekovitsj blijven uitbraken. Ook zonder enig bewijsmateriaal. OK, dat is vrijheid van meningsuiting. Gelukkig kan ik die zinloze praat altijd snel naar de prullenmand verwijzen.

Bestaat zo'n tegenstem ook in Rusland? Geef eens voorbeelden van kritische persstemmen. Ik mag wel een paar maanden wachten, zeker? :roll:

Je hoort en leest maar fantastische cijfers over Russische verliezen uit Oekraïnse hoek , maar hun eigen verliezen kennen ze niet eens.
Je mag ze altijd posten. Kritische journalisten mogen daarover schrijven, toch?

Als je in Moskou op straat gaat staan en je steekt een wit blad papier omhoog, dan krijg je een paar jaren bak. Zo vrij is de pers daar. Mogen we hardop lachen? En ook met jouw kinderlijk-naïeve vatnikuitleg die zo doorzichtig is als vensterglas?
We zien ook maar steeds de mooiste Oekraïnse poppetjes op onze TV , en dat zijn allemaal Zelensky aanbidsters. Is dat dan geen indoctrinatie ?
→→→ Freds niveau :lol: :roll:

Wil.

06 mar 2025, 16:42

UA heeft een nieuw record gevestigd: de olieraffinaderij van UFA ligt 1350 km diep in Rusland, maar toch is ze bestookt en in brand geschoten door de drones van UA.

Doe zo voort, UA!

Fred1950

07 mar 2025, 12:46

Wat er zou moeten gebeuren .....

https://cepa.org/article/so-you-want-a- ... -election/

En het escaleert ....

https://www.france24.com/en/europe/2025 ... rm-ukraine

Waar en wanneer hebben Oekraïners opleiding gekregen om met Mirage te vliegen ? Ik dacht dat die zo vertukt waren op F16 ? Als GIJ nu gelooft dat er Oekraïnse piloten in die Mirages zaten .... :roll: ,

Fred1950

07 mar 2025, 12:47

In en rond Toretsk zijn de Russen ferm aan het slabakken. Ze verliezen er meer terrein dan dat ze er bijwinnen.

boeffer

08 mar 2025, 22:24

Die psychoot doet gewoon verder zijne oorlog, eerst wat grote gebouwen en dan de rest. Of zijn dat antwoorden op raffinaderijen die zijn aangevallen? De media meldt ook niet alles of manipuleert ons.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk

Fred1950

09 mar 2025, 14:11

boeffer schreef:
08 mar 2025, 22:24
Die psychoot doet gewoon verder zijne oorlog, eerst wat grote gebouwen en dan de rest. Of zijn dat antwoorden op raffinaderijen die zijn aangevallen? De media meldt ook niet alles of manipuleert ons.
We zien van de Oekraïners alleen maar oude vrouwtjes die de dupe zijn van die bombardementen. De Amerikanen zijn in staat om een raket heel precies tot op een paar vierkante meter in een gebouw te doen doordringen. Of de Russen dat ook kunnen is me niet bekend , maar ik vrees dat er in die gebouwen wel degelijk "iets" is waarop gemikt wordt. De fabricage van de Oekraïnse drones is gespreid over gans het land en niet alles ervan wordt op één welbpaalde plaats gemaakt en in mekaar gezet ... Men heeft daar geen fabriek voor nodig , met heel weinig ruimte komt men toe.

-------------------------------

De Russen zijn blijkbaar hun gebied in Kursk aan het "heroveren" . In Toretsk is het tegenoffensief van de Oekraïners nog steeds aan de gang.

Kursk :
Untitled509.png
Untitled509.png (176.87 KiB) 440 keer bekeken

Wil.

09 mar 2025, 16:27

ik vrees dat er in die gebouwen wel degelijk "iets" is waarop gemikt wordt.
En hiermee zet de zolenlikker van Poetin de deur open voor het bombarderen van élk gebouw: een flatgebouw, een kinderziekenhuis, een materniteit, een treinstation, een kerk, een museum ... Je noemt het maar op; "iets" zal er wel zijn, hé? :roll:

Poetin knikt goedkeurend.

Fred1950

09 mar 2025, 17:21

Wil. schreef:
09 mar 2025, 16:27
.. ... Je noemt het maar op; "iets" zal er wel zijn, hé? :roll:
....
En als er "niets" te zoeken was , dan werd de schade veroorzaakt door restanten van een kapotgeschoten drone die uiteraard geen beoogd doel meer kon treffen, :twisted: :lol: ( pas op : dit is al meerdere keren gebeurd ).

Wil.

10 mar 2025, 10:36

Ik denk dat we hier bij ons ook moeten gaan oppassen voor de brokstukken van de waardeloze 'argumenten' die ik keer op keer aan flarden schiet. Kom niet te dicht bij die rommel want het kan hersenschade veroorzaken.